bij de bart smit in eindhoven echt goed relaxt dat ze die daar hadden. ben ik al vast meteen helemaal voorzien (op de 360 en PDZ na ) zowel faceplate als play& charge kit en die kabel heb ik al
Ja leuk die kabels maar dat zijn Zes stekkers, krijg je ook een scartblokje waar Zes stekkers in kunnen?
ja vraag ik mij ook af. kun je deze ook gewoon met een scart bokje op een gewone tv aansluiten. Of gaat mij dit weer extra geld kosten???
Nee natuurlijk niet... Je gebruik of 3 stekker van de component aansluiting (HD TV), of de gele tulp (composiet) en rode en witte (stereo geluid), al dan niet in een scart blokje (gewone televisie).
en wat doe je dan met die andere drie? kun je die gewoon laten hangen. dus krijg je weer zo'n scart blokje of moet ik hier weer een nieuwe kabel voor bij kopen want ik heb een gewone tv.
Voor zover ik het weet kan je deze ook aansluiten op een scart blokje (rood, wit en geel). De andere 2 zijn extra voor als je een HD-TV hebt, de laatste is de optische uitgang. De andere zijn voor HD-TV.
Ja, zit er bij. Maar meneer Black Hole praat poep. Zoals ik een paar post erboven ook al schreef zijn er 6 tulpjes... 3 voor HD (de component aansluiting) en 3 (te weten: Geel Rood en Wit) voor een gewone tv, dus voor in het scartblokje, mocht je dat willen. De optische uitgang zit op de stekker aan de kant van de kabel die in je xbox 360 verdwijnt.
Voor de Xbox 360 gaat het voor de HD TV tussen de Component kabel en de los verkrijgbare VGA kabel. Of je tussen die twee verschil ziet hangt denk ik van je TV af. Waarschijnlijk zijn de verschillen heel beperkt.
Advies is anders download een demo op je box voor je het spel koopt en kijk hoe het op het scherm eruit ziet.
khep net in de XBM gelezen, dat het helemaal niet erg is om met de 360 op een gewone tv te spelen, de kwaliteit is tog verbluffend, maar met een hd tv is de resolutie alleen hoger.
Het is niet alleen de resolutie. Ook progressive scan en de helderheid en intensiteit van de kleuren maken een groot verschil. Xbox 360 "verbluffend" noemen op een normale TV is nogal een overstatement.