1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het maar verbluffend vind,
    het zal er alleszinds beter uitzien op een HDTV, maar we zullen wel zien vrijdag :p
     
  2. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Op normale tv is t ook prachtig. Alleen op hdtv is het iets beter. Daar betaal je ook aardig wat voor, maar dat zegt niet dat t lelijk is op een normale tv.
     
  3. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets? Zet je resolutie is van je computer op 640-480 darna op 1280-1024? Zie je het verschil? nou dat zul je zien met een normale tv :eek:
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar dat "iets" is niet 900-1500 euro waard...
     
  5. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies het is nog veel meer waard dan dat.
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    is er ook een een advanced scartkabel verkrijgbaar voor beter beeld op je normale tv ?
     
  7. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0

    vind ik eigenlijk ook hoor. ik heb een vrij geavanceerde sony trinitron breedbeeld maar zonder hdtv en was nou niet van plan om zoveel geld uit te geven voor een hd-scherm. ok het beeld is idd nog een stukkie scherper maar echt super overtuigd ben ik nou ook weer niet als ik kijk naar de verschillen. daar komt bij dat de hdtv's nu nog erg duur zijn en als je even wacht zijn ze én verder doorontwikkelt én goedkoper. dat is met alles zo.
     
  8. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga op mijn 100Hz breedbeeld niet HD TV ook heus wel plezier beleven aan mij Xbox. En dat vergelijk met computermonitoren is volgens mij niet helemaal goed want dat zou betekenen dat iemand met een HD TV een groter overzicht heeft. We zullen zien...
     
  9. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah, je hebt m al staan dus. NOT!! Dus je conclusies trekken doe je maar op de 2e.

    IK heb de 360 wel op een normale tv gezien en kan je zeggen dat het wel degelijk verbluffend is.

    Resolutie is niet belangrijk, de details zoals textures, lighting, shading enz. Die zijn pas belangrijk!
     
  10. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon achter mijn tv zitten gamen. geen hd, dat komt nog wel een keer in de toekomst. van het plan om een pc monitor te gebruiken heb ik maar afgezien omdat ik gewoon lekker onderuit voor mijn tv wil gamen. zoals het bedoeld is en ik het relaxt vind:)
     
  11. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    900-1500 euro waard? Je hebt ze al van 625 euro! Samsung 66 cm :eek:
     
  12. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij maar lekker achter je TV zitten. Zul je wel veel van het beeld zien. :D
     
  13. dikkiedirk

    dikkiedirk Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0

    Waar dan? Volgens mij zijn dit 23" (58 cm) schermen.
    en mogelijk ook niet HD-TV ready?
     
  14. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
  15. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    droge humor kan ik waarderen. mensen zeg tegen mij meestal ook dat ik een droogkloot ben maar deze opmerking|:-
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Het mooie van deze hele discussie is dat mensen die een normale tv hebben, zo graag hebben dat het verschil klein is.. bla bla bla. Maar zoals al eerder is vermeld....640X480 tegen 1280X1024. Dan kan je gewoon niet ontkennen dat het verschil niet klein is!
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je idd gelijk in.......Voor mij is juist de prijs het punt, ik denk dat je beter kan wachten tot die HDTV's in prijs gaan dalen, want dat gaat zeker gebeuren.
    Ik vind het overdreven om nu 1000 euro (dus 360+HDTV!!) uit te geven om optimaal van m'n xbox360je te genieten en dan moet ik ook nog spellen kopen!.... Ik heb tog wel betere doelen voor m'n geld.
    Nogmaals je heb cker gelijk met dat iedereen met normale tv zeggen dat t verschil klein is....alleen maar om zichzelf gerust te stellen eigenlijk.. maar daar staat dan ook tegenover dat de mensen met hdtv een beetje de hdtv's aanbidden (jaja beetje overdreven ;) )
     
  18. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook een tft kopen :eek: die 1280-1024 aankan. Dan koop je een vga kabel en voilá je speelt op hdtv resolutie! 320 euro heb je een tft
     
  19. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen geld meer over voor een HDTV, dus ik ga hem waarschijnlijk aansluiten op m'n tft-scherm. Ik heb een paar HD sample clips gedownload en het resultaat verraste me wel, hoewel een sample clip en de xbox 360 op je scherm misschien niet zo'n goede vergelijking is.
     
  20. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Als k er 1 zou nemen, is gaat t wel een goeie worden. Je kan wel elke x :eek: doen, maar als je nou m'n punt begrijpt; iedereen heeft al een TV op ze kamertje, maar nu de xbox360 uit is moet je voor t maximale resultaat een nieuwe TV kopen, of dat nou 320 voor een wat mindere of 800 voor een goeie is, dat maakt mij niet uit.
     

Deel Deze Pagina