1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    dus.....€480 maakt jou niet uit :confused:.....of begrijp ik je nu verkeerd ?
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Het punt van mij is dus, dat het om het principe gaat, dat je een TV erbij moet kopen om het gewenste resultaat te behalen. Ik bedoel dus, dat het bij mij niet gaat om de prijs van de TV, maar het punt DAT je SOWIESO een TV moet kopen........Dus het gaat mij om het PRINCIPE(!!)
     
  3. Magical Elvis

    Magical Elvis Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    7
    Welke kabel geeft mooier beeld voor de gewone tv, een s-video of een advanced scart kabel? of maakt dat niet veel uit?
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @ De Paus
    een advanced scart cable , mooier en sherper beeld ;)
     
  5. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik het geld had zou ik een hdtv kopen. maar dat geld heb ik nu niet en neem dan maar gewoon genoegen met mijn tv die ik nu heb. in ieder geval beter dan niets;)
     
  6. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik even in mag haken;

    Vandaag op de HCC dagen geweest om de boel te checken. Microsoft had de boel met de Xbox360 goed geregeld. Genoeg consoles om op te spelen, dus je staat geen uren te wachten.

    1: Er werd gespeeld met Samsung HDTV's, maar ik vond de graphics niet beter dan de huidige pc-standaard. Als de kwaliteit op een normale tv nog wat minder is, dan wacht ik nog een jaartje tot de prijs normaal is. Ok ok, het zijnn 720p games en er kan meer uit komen dan dat.

    2: De framerate van NFS: Most Wanted was nogal triest. PGR3 was goed te doen in single player. Two player mode was al wat minder. Cal of Duty 2 zag er goed uit!

    Ik moet zeggen dat ik wat teleurgesteld ben over de performance, en dat dan op HDTV. De shadowing etc. was wel vet, maar geen 400 euro vet. De introductie titels voor de 360, daar halen ze mij niet mee over.
     
  7. Chrisvr2000

    Chrisvr2000 Gamer P.S.

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    zo denk ik er nou ook over. en sommige mensen in dit forum zeggen dan: dan koop ik wel een tft scherm want dat is iig goedkoper en hd en dat is natuurlijk hun goed recht alleen ben ik dan van mening dat je beter een jaar of 2 jaar kunt wachten en doorsparen om een kwalitatief betere (doorontwikkelde) hdtv te kopen dan nu een tussenweg te zoeken in een tft scherm. denk niet dat dit een juiste keuze is.
     
  8. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp wel dat mensen hyper worden als ze over nieuwe dingen horen. Maar je kan techniek niet overhaasten, zonder teleurgesteld te worden.

    Het kopen van een HDTV is prachtig omdat je 1 van de eerste bent, maar de mensen die hun verstand niet verliezen als ze iets nieuws horen, die weten wel beter. Gewoon lekker wachten en geniet ondertussen van de spanning :)

    De tijd van de 360 komt nog wel, tis een krachtig ventje hoor! Over een jaar komen er games uit die ook mij zullen verbazen... HDTV of niet.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  10. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Sowieso is het beeld al helder en mooi met een advanced scart op een 100 hz tv. De meeste mensen hebben denk ik wel een 50 hz maar niet een 100 hz. Ik ga geen zins 1000 euro betalen voor een hdtv die ook no g stroom zuipt.
     
  11. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Een breedbeeld gebruikt 100 W en een lcd tv met hd gebruikt 120 W beiden met het zelfde formaat.
    Dus geen crap praten alleen Plasma schermen slurpen 107 cm gebruikt 446 W.
     
  12. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft t toch ook niet over lcd of wat dan ook.. gewoon HDTV ;)

    Maar heeft iemand anders ook nog ervaring met de xbox 360? Op de HCC dagen of ergens anders van? Tot nu toe veel speculaties natuurlijk
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben zowel op de Gameplay als op de game expo geweest en het beeld is inderdaad helder op die samsung. Je moet je denk ik alleen afvragen van wil ik zoveel geld uitgeven voor alleen games die in de kwaliteit uitkomen. Het kijken naar TV of een DVD, is dacht ik nog steeds niet HDTV. Ik denk dat de 360n met een ADVAnced scart cable op een 100 hz breedbeeld vrij goed genoeg is op dit moment. Mocht HDTV echt ook integreren op de TV of DVD dan zou ik erover nadenken, komt er ook nog bij dat de 360 geen DVD rom heeft die HDTV DVD-schijfje ondersteund.

    Heb je het budget zou je het kunnen overwegen heb je het niet of minder koop dan een 100 hzz breedbeeld (Tip bij wehkamp is er een daewoo voor 199 euro en ik dacht dat die 100 hz is).
     
  14. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel van plan een HD TV te halen,
    TV zelf gaat eind volgend jaar over in HD TV, althans sommige zenders. dvd word in de loop van de tijd toch vervangen door de blue ray. ik zit dan met het idée en da vraag van :
    als alles op een gegeven moment HD word, dus tv en blue ray worden die tv's dan niet weer duurder omdat dan de vraag ernaar ook weer stijgt.
     
  15. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet. Er zijn genoeg fabrikanten die de techniek willen uitontwikkelen. De concurrentie is hevig genoeg om de prijs binnen 5 a10 jaar op een normaal niveau te krijgen. Hier geldt denk ik hetzelfde als voor de consolemarkt, alleen wel in mindere mate. Er zullen alleen geen spotgoedkope HDTV's op de markt verschijnen.

    5 a 10 jaar? Ja, dat denk ik wel.... Geduld zullen we moeten houden.
     
  16. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop echt geen hdtv! 1080i kan bijna geen hdtv aan! Dan heb je alleen een toekomst van 720P wat natuurlijk ook erg goed is, maar als later de ps3 komt en brengt spellen op 1080P uit dan gang je al! Ik zou zelf een DELL
    Dell Ultrasharp 2405FPW 24-inch breedbeeld kopen kan een resolutie van 1920 x 1200 aan en zit je wel een tijdje droog!
     
  17. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bezit zelf een HDTV die 720i, 720p en 1080i ondersteunt. Ik vroeg me af wat beter is: spelen op 720p of op 1080i??
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd deze thread zo goed mogelijk te lezen, maar een paar dingetjes blijven onduidelijk:

    Mijn “standaard” tv ( Philips 32PD8807 ) ondersteund een RGB aansluiting via Scart. Zover ik begrepen heb zit er bij de 360 (399,- versie) een kabel bij met RGB aansluiting.

    Mijn vraag: zit er bij deze “standaard” kabel ook een Scart blokje voor RGB. Vraag 2: bestaan er Scart blokjes voor RGB. Vraag 3: Als ik genoodzaakt ben om een Advanced Scart kabel aan te schaffen zit hier dan ook een optische aansluiting op voor het geluid?

    Alvast bedankt!! :)
     
  19. Bipo

    Bipo Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    1080i heeft de beste kwaliteit. Xbox 360 games hebben nu 720p dacht ik. Daarom heeft de 360 nog wel wat meer in zijn mars dan je nu ziet op HDTV's
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar heb je dan geen last van dat eerste even lijnen in het beeld worden ververst en dan de oneven lijnen? Voetbalwedstrijden worden ook op 720i uitgezonden terwijl films weer gebruik maken van 720p.
     

Deel Deze Pagina