Ik heb een Sony triniton van 55 cm en dat geeft een heel goed beeld. Wat jullie niet moeten vergeten is dat je van Xbox met jullie huidige TV naar Xbox360 met huidige TV gaan. Dan zie je al een wereld van verschil. Een HDTV geeft net wat extra scherpte, maar ik zag het in de MM en ik werd niet echt heet van het beeld. Het is wel ietsje mooier natuurlijk, maar niet 1000 euro mooier, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik weet niet wat je hebt gezien bij de media markt maar dat zal wel een tv uitzending op een hd-ready tv zijn geweest, de meerwaarde daarvan is nihil. Je moet hd bronnen vergelijken met beelden op een normale tv.
Component is voor HDTV, composiet is wat nu ook bij de XBOX 1 standaard meegeleverd word. Component is HDTV, composiet is "normaal" beeld.
Zou het zeker doen, ik heb het laatst ook gedaan en je ziet het verschil echt. Het beeld lijkt scherper en tegelijk rustiger, beetje moeilijk uit te leggen maar het kijkt gewoon prettiger. En ik heb een 51 cm trinitron van Sony, dus vanaf die maat zie je het al, bij grotere is het verschil nog beter geloof ik.
ja voor HDTV om het beste beeld op een gewone tv te krijgen zal je de RGB advanced scart kabel moeten kopen..
maar even ter info: De kabel die bij de 360 premium zit is zeer goed voor gebruik met HDTV's maar kan je ook gebruiken op standaard "normale" tv's. maar als je op een normale tv SCherper beeld wilt moet je een advanced scart kabel kopen.
ik heb een vraag ik heb hier een samsung lcd scherm staan van 51 cm wel is waar geen hd. maar er zit wel een vga aansluiting op. nou is mijn vraag: welke kabel kan ik beter halen de scart kabel of de vga kabel?
Wij hebben net een 80 cm breedbeeld gekocht en hij geeft supermooie beelden. Ik ga echt niet zo'n dure tv kopen, alleen zodat het er ietsjes beter uitziet. Ik spaar het geld liever voor meer games.
Het was gewoon zo'n demopod...het was wel een stuk scherper, maar zoals ik al zei, daar heb ik nog even geen 1000 euro voor over.