1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet hier dan besproken worden?
     
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier sluit ik me bij aan. Dit zijn zinloze discussies, omdat iedereen z'n oordeel al klaar heeft staan. Op 2 dec zal iedereen wat geloofwaardig over kunnen komen........
     
  3. Plagu3lord

    Plagu3lord Fidelis ad Mortem

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Kameo review op een 15 jaar oude tv:
    Bron: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=7763&page=3

    "Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Kameo ziet er fantastisch uit. We hebben allemaal al wel screenshots en trailers gezien, maar dit was vooral op een HDTV aangezien Microsoft hiermee wil pimpen. Het goede nieuws is echter dat Kameo ook op een gewone, 15 jaar oude, 4:3 TV fantastische looks heeft. Niets Xbox 1.5, gewoon next-generation Xbox!"
     
  4. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan mooi:{
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Zoals ik al eerder heb gezegd: jullie moeten vooral niet vergeten dat we alleen onze eigen TV gewend zijn. Dus als je een oude TV had met je oude Xbox had, dan zul je een groot verschil zien met je Xbox 360. Daar gaat het om. Als je geen HD hebt, en je hebt er ook niet echt veel op gespeeld, dan denk je echt niet bij de nieuwe graphics dat ze er lelijk uitzien.

    Als je in een gare auto rijdt en je koopt een nieuwe auto dan zul je er op vooruit gaan, maar het zal niet hetzelfde zijn als in een porsche rijden, maar aangezien je niet veel in een porsche hebt gereden, zul je daar ook geen schade van ondervinden lijkt me. Je gaat niet de hele tijd in je nieuwe auto rijden en denken dat het maar bagger is vergeleken met een porsche.

    Dus chill allemaal, alles komt goed.
     
  6. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier zat ik ook al over te peinzen en me zorgen te maken, maar ik zal het binnenkort als ik de X360 heb even uittesten want we hebben een HD-TV en een normale breedbeeld en kleinere, dus zal ze op allemaal uitproberen. Maar volgens mij is het gewoon een extratje, alhoewel Microsoft er wel veel over praat van: HD dit, en HD dat.
     
  7. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Jry
    hij is strak maar 51 cm....???
     
  9. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ja zat ik ook al naar te kijken...
    maar ja weet je het is allemaal al duur genoeg....

    ik ga denk toch maar ff doorsparen voor die van samsung....
     
  10. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die TV ook op het oog maar die heeft een responstijd van 25ms wat niet best is als je games wil spelen heb ik me laten vertellen. De responstijd moet rond de 12 ms liggen en liefst eronder
     
  11. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ga straks de stad in.

    De moeite waard om die Advanced scart Kabel van 25 euries van MS er meteen bij te kopen?
    Oftewel, krijg ik hiermee echt een stuk beter beeld?

    Of kan ik deze kabel, van toch weer 25 euries beter laten liggen?
     
  12. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon halen ;)
    heb ik ook gedaan.
    dan weet je iig dat je alles er uit hebt gehaald van wat er in zit :D
     
  13. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook doen ! Anders krijg je spijt.

    Let eens op de Samsung LE26R51b is een erg mooi scherm en heeft ook een redelijke prijs! Helemaal rond de kerst denk ik!

    btw Dit zeg ik niet omdat ik er zelf ook een heb maar omdat het gewoon kwalitatief een goed scherm is._O_
     
  14. JrY

    JrY Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

    ja zeker die heb ik ook echt op t oog! ik hoop dat ie nog wel een paar maandjes te koop zal zijn... ik ben al aan het sparen:cool:
     
  15. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Op het moment heb ik hier een CRT beeldscherm met een diameter van 30 cm staan (een MSX scherm voor diegenen die het kennen) en wil toch wel aan een nieuwe TV. HDTV is me te duur en ik hoef ook geen dikke breedbeeld ofzo. Nu zag ik in het krantje van MediaMarkt de JVC AV21KT1S voor 159 euro staan. Zou dit een goeie koop zijn of is het geldverspilling?
     
  16. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker niet halen...
    een kut ding !
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dan zal ik ook nog maar ff wat inbrengen in de "gewone" TV versus HDTV discussie.
    Op de eerste plaats wil ik zeggen dat ik zelf in het bezit ben van een HDTV (de Samsung LE26R51 om precies te zijn), ik zal hierover verder niet opscheppen of mensen met een gewone TV afkraken, maar ik wil wel eerlijk zijn :)

    Ik snap namelijk best dat mensen zonder HDTV zich enigszins "zorgen" maken over de beeldkwaliteit die hun TV tevoorschijn zal toveren, in vergelijking met een HDTV. Het is dus niet zo dat de graphics van de X360 games BETER worden op een HDTV, maar omdat een HDTV nu eenmaal hogere resoluties aankan wordt de resolutie van je game hoger....ofwel er kan meer informatie op hetzelfde scherm = scherper/strakker beeld.

    Nu hoor ik hier ook sommige mensen roepen (en ik neem aan dat dat de mensen zijn die geen HDTV hebben en er voorlopig ook het geld niet voor hebben) dat het verschil tussen een gewone TV en een HDTV "niet zo veel zal zijn", en dat "de resolutie er niet toe doet, maar alleen de graphics/belichting".....en dan heb ik zoiets van wat probeer je jezelf in godsnaam wijs te maken ? :confused:
    Sorry hoor maar als je kunt kiezen of je je PC game op een resolutie van 640x480 of op een resolutie van 1280x720 kunt draaien dan ga je toch ook niet zeggen dat het verschil "niet zo groot zal zijn" en dan zet je um toch ook op die hoogst haalbare resolutie ? En dit is precies wat een HDTV ook doet, die maakt het o.a. mogelijk om X360 games te spelen op een resolutie van 1280x720 progressive scan :)

    Het is gewoonweg naief om te zeggen/jezelf wijs proberen te maken dat het verschil niet zo groot zal zijn en dat de resolutie er niet toe doet. Op een gewone TV krijg je ook mooie graphics, alleen op een veel lagere resolutie. En das geen mening, maar gewoon een FEIT. Ben jij dan als X360 gamer niet in het bezit van een HDTV (om wat voor rede dan ook), ja jammer dan....maar de keiharde waarheid is nu eenmaal dat de techniek vooruit gaat en je optimaal van je X360 zult kunnen genieten op een HDTV :) Daar komt nog eens bij dat je met de X360 ook DVD's zult kunnen kijken op progressive scan, mits je TV dit ondersteunt.

    Nogmaals ik wil hier geen mensen aanvallen of afzeiken die geen HDTV hebben, maar ik wil wel zeggen dat ze hun feiten moeten kennen en geen dingen moeten roepen die niet kloppen omdat de feiten nu eenmaal bekend zijn.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zestien en heb nu een lcd tv en volgend jaar koop ik een hdtv.
    Gewoon elk jaar een stapje groter:+
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik speel nu sinds gisteren met de xbox 360 even ook op een gewone tv ivm een klein lcd probleempje......1 pixeltje bleef oplichten en krijg daarom een heel nieuw scherm(dankuwel philips)

    over het algemeen ziet het er echt niet slecht uit op een normale crt televisie en is het absoluut mooier dan wat we van de oude xbox gewend zijn.
    zie het als een spelletje spelen op je pc...je zet alle textures en effecten op high alleen dan met een resulotie van 640 bij 480.

    high def gamen is ook alles op high......maar dan met ongeveer een resolutie die 2 keer zo hoog is.

    ik heb hier cod2 samen met king kong liggen en heb deze gisterenavond alvast even bekeken.
    het speelt gewoon prima en het ziet er gewoon heel erg mooi uit maar het red het echter niet bij het detail,het contrast,de helderheid,kleuren en de resolutie die je wel bij een hd tv krijgt.

    zometeen komt mijn lcd weer tegen de muur........zal vandaag eens lekker gaan gamen.
     

Deel Deze Pagina