1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8

    bij je instellingen van je beeld en dan naar iets van pal tv settings ofsoiets en daar even zoeken :)
    ik heb m op mij kamer helaas op 50 hz staan en niet op 60 omdat mijn tv dan gaat roken 8) haha..
    Jammer want het scheelt wel een stuk vind ik.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Heeft hier iemand anders ook bij Fifa Rtwc dat als de wedstrijd begint je een close-up van de bal ziet, dat je dan de bal een soort van dubbel ziet? Er zit nog een extra rand omheen of zo. Het lijkt alsof ik scheel kijk, bij replays heb ik het ook, vooral bij close-ups van de spelers.

    Als ik het spel normaal speel dan is het gewoon normaal. Ik speel op een Sony Trinitron met een advanced scart cable...
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in het spel maar bij fifa is het wel heel erg, publiek is ook verschrikkelijk lelijk.... madden en nba hebben dat veel minder, fifa is gewoon lelijk op de 360.
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Mooi, dat dacht ik ook, maar misschien dat ik iets verkeerds had gedaan.
     
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb stad en land afgezocht voor een advanced scart kabel (360). Nergens te vinden! Overal uitverkocht of ze hebben em nog niet binnen. Die winkels weten ook niet wanneer ze ze weer binnen krijgen. Weet iemand hier meer over, of waar er nog 1 te koop is?
     
  6. Ducky888

    Ducky888 Active Member

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend hoor zo'n HD-tv, vandaag maar ff eentje gekocht en is werkelijk veeeel mooier dan op een standaard tv. Ik raad iedereen aan een HD-tv te kopen dan alleen kan je ECHT spelen op de 360! _O_
     
  7. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar zo een hdtv is egt heel erg duur vind ik en dat is dan heel erg jammer maar heb ook gehoord dat de prijs over een half jaar lager wordt
     
  8. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt wel meer aanraden!O-) Als ik het geld had, had ik allang een 360 + HDTV gehad....Nog 2 weken, dan heb ik eindelijk geld voor de 360_O_
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Dan raad ik je aan dat je iedereen die een hdtv wil kopen een kleine bijdrage schenkt.
    Zowieso zijn de hdtv's nu belachelijk duur.
    Maar zo als jij het neerzet, ik heb er vandaag maar ff eentje gekocht zijn ze waarschijnlijk ergens voor een pakje boter te koop
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik raad aan om een lcd monitor te kopen die zijn beter dan de samsung hdtv nu. de samsung hd kan maximaal 1280x720 resolutie hebben nu. als je niet al te groot scherm wil hebben en genoegen neemt met een 19" of 20" met een resolutie van 1280x1024 resolutie zou ik een monitor kopen als je ook al een surround set hebt. de prijs van dit soort monitoren zijn tussen de 400 en 500€ dus een stuk goedkopen en nog scherper beeld ook nog is. :9
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dit klinkt als muziek in mijn oren.
    En voor welk type en merk zou ik dan moeten gaan.
     
  12. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een samsung syncmaster 913n dat is een 19" scherm met 8 ms en 1280x1024 maar je moet gewoon even rond kijken maar ik adviseer je een samsung en welk type je wil moet je gewoon even naar www.samsung.nl
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom adviseer je samsung?
     
  14. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat samsung syncmaster de snelste schermen zijn met een 4 ms en 8 ms en zelf een goede ervaring heb met samsung ;) . maar bijv een philips van 12 ms met de zelfde rwesolutie is ook goed maar voor 40€ meer heb je wel wat snellere scherm
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    wat betekenen die 4 en 8 ms? worden de pixels om de 4 of 8 ms vernieuwd? (misschien een domme vraag maar ben niet helemaal thuis op dit gebied :) )
     
  16. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    329 euro voor zo'n scherm is niet veel geld.
    Maar heb je dan echt hetzelfde resultaat als een hdtv.
    Ik twijfel altijfd heel erg
     
  17. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kijk als je de goedkoopste hdtv van samsung neemt zeg maar die van de pods hebben een resolutie van 1280x720 en de wat duurdere hebben 1366x768 en als je kijkt hebben de tft schermen van samsung 1280x1024 oordeel zelf maar.:cool:
     
  18. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Brandts ik zie dat je ook in maastricht woont, ik ook.
    Kun jij me zeggen waar ik mijn xbox het beste kan gaan reserveren?O-)

    Thx mate_0/
     
  19. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus als ik zo'n monitor naast een hdtv zet dan zou ik geen verschil moeten zien.
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het beste bij de mediamarkt kunt zijn. Daar krijgen ze in ieder geval de meeste consoles binnen maar daar gaan de meeste mensen ook naar toe. Ik had mijn console daar half september gereserveerd en was de laatste die hem nog kreeg. Je hebt best kans dat alles alweer gereserveerd is. Een redelijk onbekend verkooppunt is op de bovenste verdieping van de V&D, maar ik weet niet zeker of ze hem daar verkopen. Verder kun je nog bij Dixons, E-Plaza of Free Record Shop proberen. In ieder geval niet bij Bart Smit (die krijgen niets binnen, alleen online). Ik raad je aan om op meerdere punten je 360 te reserveren omdat een reservering nergens aan verbonden is. Als het geval is dat je 2 xboxen ter beschikking krijgt zeg je tegen 1 winkel dat je hem gewoon niet meer wilt. Dat maakt hun niet veel uit want ze raken hem toch wel aan iemand anders kwijt. Suc6 met je reservering. _0/
     

Deel Deze Pagina