1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    de philips lcds zijn tegenwoordig ook 8ms hoor. Zou me zelfs niets verbazen als precies hetzelfde display erin zit.
     
  2. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik trouwens die aparte kabel erbij kopen voor vga aan te sluiten.
    Of kan ik hem aansluiten met de hd kabel die erbij zit
     
  3. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een hdvga- kabekl nodig voor de 360 die kost 30€
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks ga vanmiddag gelijk even kijken
     
  5. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    pgr3 op een normale plasma tv is gewoon bloedmooi :p

    mooiste spel ooit die ik heb gespeelt
     
  6. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij op de site van samsung gelezen zou hebben, en bij een HDTV type zou kijken zie je dat die een resolutie draaien van 1920/1080

    ik citeer "En HDTV biedt ook nog ‘interlaced’ een nóg scherpere standaard voor een nog realistischer weergave met 1080 lijnen van 1920 pixels: "

    lijkt mij dat er dus WEL verschil zal zijn tussen een 19" en een hdtv..
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je bij een plasma niet dat het scherm inbrand na een bepaalde tijd? Als je PGR3 speelt blijft de auto vrijwel op dezelfde plaats en draait de omgeving als het ware om de auto heen. Als je dit na een aantal jaren bekijkt heb je de vorm van een auto in je beeld staan :confused:
     
  8. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jong dat zijn de duurste hdtv's vraag hier iedereen de meeste hebben normale tv of een hdtv met 1366x768 resolutie jong kom dus niet praten en 1280x1024 is beter dan 720p dusz _0/
     
  9. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0

    dat krijg je als je beeld voor uren stil staat
    een race duur maximaal 6 minuten ofsow
     
  10. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    dus kom niet praten, wat denk je vent dat maak ik ten eerste zelf uit. maar goed.
    die resolutie die jij hier neer brabbelt staat ook bij de duurdere hdtv's. Ik weet niet wat ij een dure en goedkope vind maat een hdtv van.. pak em beet 900 euro vind ik niet duur draait makkelijk 1920/1080..
     
  11. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Brandts het is echt niet te doen om nog een xbox te krijgen in Maastricht. Weet je toevallig echt niks meer? Online maybe?

    Ander vraagje: Ik wil mijn xbox en pc gewoon met een crosoverkabel gaan conecten. Hoe werkt dit precies?(grote uitleg gevraagd!}:] )
     
  12. Blacksad

    Blacksad Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog altijd een verschil tussen hdtv's die 1080i aan KUNNEN en hdtv's die de resolutie ook echt hebben, zelf heb ik er een :9 (en ik zeg je, king kong ziet er idioot vet uit op 1080i) Je tv moet wel de res van 1920x1080 hebben om ook echt dit optimale beeld uit te zenden, als je op een normale hdtv die (res 1280x720-768 of die 1300nogwat) een 1080i signaal gaat afspelen tovert ie echt geen 500+ aantal lijnen bij je hdtv op heur ;)

    De echte 1920x1080i/p tv's zijn nog érg schaars, zelfs in de US.
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij vindt 900 euro voor een tv niet veel geld.
    Nou dan liggen onze meningen enorm uit elkaar.
    Als ik nu zeg dat dat gewoon 1980 oude guldens zijn voor een tv.
    Gewoon bijna 2000 gulden voor een tv die net iets scherper is als een gewone.
    Ik denk dat jij geen besef hebt dat voor de meeste normale mensen onder ons 900 euro een hoop geld is.
    Maar ja je hebt van die uitzonderingen, waar jij er 1 van bent die vindt dat 900 euro een aanbieding is
     
  14. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt gek dat ik kleine letters niet kan lezen (onduidelijk), vooral in cod2. Helpt die advanced kabel nou goed? (heb een 82 cm sony trinitron breedbeeld)
     
  15. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    denken jullie dat het eenbeetje mooi word op mijn 51cm tv
     
  16. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek, ik kan het prima lezen.....
    [​IMG]
     
  17. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @ EVERT NL
    dankzij een scartkabel heb je scherper/duidelijker beeld, maar goed ik spreek je vast nog wel op xbox360 live he als je me kent(zie gamertag) ;)
     
  18. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem met alle kleine letters in het spel (en 360 spellen). Behalve als ik mijn xbox instel op ''normale tv'' stand instel. Maar ik wil mijn 360 natuurlijk wel vol over mijn 82 cm breedbeeld laten afspelen, ziet er veel beter uit behalve die kleine onduidelijke letters. Overal hier in hengelo is die advanced kabel al uitverkocht of ze hebben em nog niet. Ik hoop echt dat ik die kleine lettertjes met die RGB kabel wel fatsoenlijk kan zien!
     
  19. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    @tipex Hoe duur is zo'n Hd - beamer egt.
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Hahaha, na drie keer kijken zag ik pas dat er een dude links voor dat scherm staat...ik dacht dat hij ook in het spel zat, want ik keek niet goed. Je gaat er ook niet vanuit dat iemand zo'n fucking groot scherm heeft.

    Goeie tyfus...8)
     

Deel Deze Pagina