1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    @Cees voor een beetje leuke moet je al snel richting de 2000 euri denken. Maar 2de hands kun je ze al een stuk goedkoper vinden.
     
  2. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt stapel gek! Heb ik eindelijk het geld bij elkaar is dat ding overal uitverkocht!:mad: Wie weet waar ik hem nu het beste kan bestellen? (Maastricht)
     
  3. TaMMie

    TaMMie Vrouw van...

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Da's geen dude, dabbennik....zal volgende keer een andere pose aannemen en ander shirt aantrekken ipv me slobbertrui :)
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij lijkt me gewoon zo'n jaloers mannetje wat andere mensen het niet gunt om op een betere TV te gamen, omdat je er zelf de poen niet voor hebt ;) Vervolgens probeer je jezelf ook nog eens wijs te maken dat een HDTV maar "net iets" scherper is dan een normale TV....ken je feiten en laat me niet lachen man _0/

    900 euro is veel geld ja, maar niet duur voor een TV die helemaal voorbereid is op de toekomst in gamen en films kijken :)
     
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jaloers mannetje, weet je je hebt helemaal gelijk.
    Ik heb inderdaad de poen er niet voor, of ik ben misschien niet zo'n idioot die 2000 euro uitgeeft aan een hdtv en niet meegaat in de hype.
    Net zoals de luchtbel die breedbeeld heet, dat zou het ook helemaal worden.
    Je zou binnen de korste keren geen normale uitzending meer hebben maar alleen breedbeeld uitzendingen.
    Nou noem mij eens een progamma wat in breedbeeld wordt uitgezonden.
    Hdtv net iets scherper, nou het is leuk dat je daar over begint.
    Gisteren heb ik toevallig bij een vriend die een nieuwe loewe Spheros R 37 Masterpiece hdtv heeft gekocht mijn 360 aangesloten.
    Ik wilde wel eens zien waar iedereen het nou over heeft.
    Tuurlijk het is scherper en heeft mooiere kleuren.
    Maar ik vond het niet heel wereldschokkend allemaal zoals sommige hier beweren.
    Als je eenmaal hdtv hebt gezien wil je niet anders meer, nou verassing voor je.
    En ik kan dit tegen de meeste zeggen die een gewone tv hebben, hou lekker je geld in je zak.
    En geef het aan wat nuttigs uit, het valt allemaal wel mee.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat er allemaal op TV wel of niet in breedbeeld wordt uitgezonden weet ik niet, interesseert me ook niet want ik kijk toch nooit TV :9

    Wat dat andere betreft, tja daar zijn de meningen dan over verdeeld. Ik vind het wel degelijk een enorm verschil met een normale TV, en ik vind het m'n centjes dan wel weer waard :)
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar dat zeg ik toch ook niet.
    Als je het er voor over hebt en je hebt het geld gewoon doen.
    Maar wat ik zei was dat hij wel heel makkelijk praate over 900 euro.
    Ik ben effe een hdtv wezen halen.
    Voor een hoop mensen is dit gewoon een hoop geld.
    Maar denk je ook niet dat het allemaal een beetje wordt opgeblazen.
    Net zoals de hype rondom de 360.
    En nu blijkt het gewoon een grote fohn te zijn
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke op dat punt heb je gelijk, 900 euro is voor veel mensen idd een hoop, zo niet teveel, geld alleen voor een nieuwe TV. Neemt niet weg dat als je het kunt betalen je er grafisch wel zwaar op vooruit gaat, en het zeker geen miskoop is :)

    Wat de X360 zelf betreft, ik vind het geluid wat ie produceert nog wel meevallen. Het volume van m'n TV komt er toch altijd bovenuit dus ik heb er geen last van ;) Ow en ik heb 2 jaar in een kapperszaak gewerkt, en geloof me als ik zeg dat een fohn nog veel meer herrie maakt :9 (en toch zeker als er meerdere tegelijk aanstaan :mad:)
     
  9. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou en daar ging het me om.
    Ik geef bv veel geld aan 3d tekenpaketten maya, cinema4d.
    Maar de meeste zeggen jij bent gestoord, nou en ik kan je melden voor een pakket zoals cinema koop je twee hdtv's.
    Iedereen zo zijn hobby, alleen er niet te makkelijk over praten.
    Iedereen moet hard werken voor zijn centjes.
    Zo en nou hou ik erover op
     
  10. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    monitoren ownt *) zijn zelfs beter dan sommige hdtv ik zeg niet alle. en ook nog is voor de helft van de prijs van de hdtv. het punt is dat een monitor alleen een vga aansluiting heeft en een hdtv heeft van alles en nog wat daar moet ook teletekst enzo op, tv tuner al die shit daar betaal je gewoon voor. het beel is gewoon bijna hetzelfde als een goede vga monitor als de monitor dan ook niet beter is dan sommige hdtv's
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Weet ik jij hebt me de samsung aangeraden die jij ook hebt.
    Alleen ze hadden hem niet meer bij alternate.
    Moest nog binnenkomen.
    Mij ging het ook niet daarom maar meer over het feit dat er hier zo makklijk over 900 en meer wordt gepraat
     
  12. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jonguh snap het nou ze willen laten horen dat ze een hdtv hebben die een maximale resolutie draait van 1280x720 of 1366x768 ;) . maarja zoals ik al zij het beeld van de tft scherm van pc's zijn dan mooier. en het is goedkoper omdat hij alleen een scherm heeft. bij hdtv's moet er nog boksen bij en tv tuner etc. etc. daarom word het ook duurder dan. zitten allerlei extra's in maar waar het hier omgaat is het scherm dus ja dan is voor mij de keus snel gemaakt als ik hier al een normale lcd tv heb staan ;)
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is trouwens de De SyncMaster 930BF ook goed.
    Deze heeft 4 ms.
    Of in principe is elke monitor goed zolang hij maar 1280x720 aankan.
     
  14. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    yup die is goed man die hebt trouwens 1280x1024 ;) maar die is heel goed :)
     
  15. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt echt gek dat ik kleine letters niet kan lezen (onduidelijk), vooral in cod2. Helpt die advanced kabel nou goed? (heb een 82 cm sony trinitron breedbeeld)

    Ik heb dit probleem met alle kleine letters in het spel (en 360 spellen). Behalve als ik mijn xbox instel op ''normale tv'' stand instel. Maar ik wil mijn 360 natuurlijk wel vol over mijn 82 cm breedbeeld laten afspelen, ziet er veel beter uit behalve die kleine onduidelijke letters. Overal hier in hengelo is die advanced kabel al uitverkocht of ze hebben em nog niet. Ik hoop echt dat ik die kleine lettertjes met die RGB kabel wel fatsoenlijk kan zien!
     
  16. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke waar kan ik mijn xbox360 het beste reserveren? (Maastricht) Ze zijn overal aan het zijken dat je niet kan reserveren, dixons en MM enzo...
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat vraag je in een topic wat over de beeldkwaliteit van een gewone TV gaat...

    Wonderkind. :{
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb liever een dikke HD LCD TV dan een monitor waar ik maximaal een meter vanaf kan gaan zitten omdat ik anders de teksten nie meer ken lezen _0/
     
  19. M4ST3RB0Y

    M4ST3RB0Y Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    jong zout ff lkkr op ik vind 19" zat om op ter gamen omdat ik niet hou van grote schermen om op te gamen.|:-
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd je zegt het goed, JIJ vindt :) En IK vind dat veelste klein nou goed |:-

    Dus doe ff niet zo aangebrandt en stel je niet aan, kleuter dat je bent. Met je uitspraken over dat ik stoer over wil komen omdat ik een dikke HDTV prefereer (weet je wat dat woord betekent of moet ik dat ook nog uitleggen ?) boven een monitor, waar het idd als het om resolutie alleen gaat niet veel verschil in zit. Het grote verschil zit hem voor MIJ namelijk wel in de grootte, de functies en de mogelijkheden tot aansluiting _0/
     

Deel Deze Pagina