1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

  1. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel liever een grote lcd hoor :) Maar voorlopig wel doen met TV en monitor. Ontwikkelingen van LCDTVs is niet bij te houden.
     
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1

    - ik heb een Loewe 32" 100 Hrz TV en moet zeggen dat als je TV een RGB ingang heeft, je de advanced scartkabel zekers aan moet schaffen. Ik ben nu nl. errug tevreden over de graphics!!
     
  3. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat mij zo opvalt is, dat ondanks dat hdtv nog niet echt populair is
    de meeste hier wel een hdtv hebben.
    Sommige zitten nog op school, hoe komen die in godsnaam aan het geld voor zo'n ding.
    Nou had jij het over de functies en de mogelijkheden tot aansluiting.
    Maar wat zijn die functies dan en welke aansluitingen heb je dan nog meer nodig
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste : hoe ik aan mijn geld kom voor een HDTV is none of your business :)

    Ten tweede : ik kan er TV/DVD's op kijken (ja dat kan ook op een monitor, maar nogmaals de beeldgrootte is voor mij heel belangrijk en computermonitoren zijn veelste klein in mijn ogen), ik mag aannemen dat dat ook wel een belangrijke functie is.

    Ten derde : ik heb 5 gameconsoles en een PC en die ik wil allemaal op mijn TV tegelijk aan kunnen sluiten....en op mijn HDTV zitten zoveel aansluitingen dat dat ook allemaal tegelijk kan :) Dat lukt me nooit op een monitor ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2005
  5. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste : dat intereseert me ook niet.

    Ten tweede : dat kan je ook op een gewone breedbeeld tv van 82 cm voor de helft van het geld.
    Als je de groote belangrijk vindt.

    Ten derde : ik heb een dreamcast, cube, xbox, 360 en die heb ik allemaal aangesloten gehad op mijn oude studio display.
    http://www.futuremax.nl/index.php?cPath=32_104
    Neem hier maar eens een kijkje de bovenste kabel.
    Ik heb er 1 waar je ook nog een dreamcast mee aan kon sluiten.
    Maar die hebben ze niet meer.
    Dan zit er ook nog een aparte vga aansluiting op voor je pc op het kastje zelf.
    Alleen zie je dat op het plaatje niet goed.
    En dan gaat er een kabel vanaf het kastje je monitor in.
    Dus jouw verhaal gaat niet op.

    Ten vierde : Ik denk dat de meeste ook een beetje dikop doen.
    en gewoon op een 38 cm tv zitten te gamen.
    En nee ik ben niet jaloers
     
  6. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    @ zero: Ik denk dat hij het meer als een retorische vraag bedoelde;)
     
  7. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat was het ook.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff weet je wat, laten we erover ophouden ;)

    Jij gamed liever op een monitor en vindt dat ik ook op een breedbeeld TV van 82 cm kan gaan zitten gamen omdat me dat de helft van het geld scheelt. Nou en ik vind een HDTV het geld ook waard, ik heb het ervoor uitgegeven en geniet nog iedere dag van de beeldkwaliteit :)

    Wat die bekabeling betreft, ik koop liever per console het originele spul van de fabrikant van de console zelf, in plaats van al die universele dingen....mijn verhaal gaat dus wel op alleen we kiezen allebei gewoon voor een andere vorm van bekabeling. Punt.

    Je zegt dat je niet jaloers bent maar zo kom je wel een beetje over, niet dat mij dat wat uitmaakt maar laat mij gewoon lekker m'n gang gaan op m'n HDTV. Ieder z'n meug :)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen dat weet ik niet, ik vat dingen nogal snel te letterlijk op. Kenk niks aan doen :9
     
  10. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn oude tv begint ineens af en toe een blauw achtige vlek te vertonen op mijn linkerhelft van het beeld :mad:
    Nu wil ik me misschien toch een nieuwe tv aan schaffen.
    Nu heb ik pas een xbox 360 gekochtdus is dat hele HD gebeuren wel aantrekkelijk. Maar aangezien ik nog maar een arme student ben en me XBOX360 al een rib uit mijn lijf gekost heeft kan ik waarschijnlijk geen HDtv aanschaffen.
    Nou heb ik eignelijk helemaal niet zo een verstand van tv's maar laat ik zeggen dat ik MAXIMAAL 500 euro te besteden heb aan een nieuw toestel (het liefst maar rond de 300) Weet iemand of er hiervoor een beetje redelijke tv te vinden is en waar ik vooral op moet letten?
    En wat mooi is voor mijn XBOX360 natuurlijk :p
     
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 500 euries ga je niet ver komen met een HDTV. mijn advies: koop gewoon een lekkere grote normale breedbeeld tv (wel 100hz), geeft ook gewoon retemooi beeld.
    Een vriend van me gamed met zijn 360 zelfs op een 39cm tv'tje en dat is zelfs oogverbluffend mooi _O_
     
  12. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Die blauwe vlek waar jij je het over hebt, heb ik zelfs met mijn nieuwe philips.
    Dat ding is een half jaar oud en ook al teruggestuurd geweest.
    Maar het zit gewoon in de tv.
    Het is voornamelijk bij witte delen dat je het ziet.
    Maar het verdwijnt ook weer na een tijdje.
    Gewoon een goede breedbeeld kopen wel met de advanced scart doen.
    Nou je weet niet wat je ziet op je gewone tv
     
  13. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een 10 jaar oude tv en geen problemen met de graphics zijn gewoon goed als ik xbox360 speel
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    zo vlek heb ik ook soms op me tv best raar
     
  15. StephaN

    StephaN Active Member

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vind dat er wel correcte gegevens in dit topic moeten staan? 1920*1080 voor 900 euro, geef mij daar eens een link van.
     
  16. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    He gast de Sony KV-28FQ86 is wat voor je. Zit wel aan je max, maar het is een mooie tv en werkt goed. Ik heb hem zelf ook icm XBOX 360. Het geweldig!!
    http://www.kieskeurig.nl/product/0366D49D8EE46E16C1256E7500321A20.htm
     
  17. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die advanced kabel net aangeschaft. Het is nu echt super strak! heb een 82cm breedbeeld sony trinitron. Alles ziet er nu eindelijk te strak voor woorden uit! Nog net geen HD _O_
     
  18. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje overdreven niet?:{
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor!
     
  20. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je mischien foto van maken? als het echt zon verschil is dan gaat ik ook maar zon kabel kopen voor me tv:)
     

Deel Deze Pagina