1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

1. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor een tv heb je?

Ik kon in bijvoorbeeld cod2 de kleine lettertjes nauwelijks lezen, wanneer ik mijn box op breedbeeld had ingesteld. Dit was trouwens met alle spellen zo, zelfs de berichtjes van Live van je friends die rechtsonder in beeld verschijnen.

Dankzij de advanced kabel ziet ieder pixeltje er super strak uit!

Laatst bewerkt: 19 dec 2005
  2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een finlux:D al een paar jaar oud. geloof 55cm beeldbuis.

3. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb zelf ook een 38 cm TV.

Zijn de graphics dan gewoon heel erg goed? Want een erg grote TV is het natuurlijk niet, maar het is zonde als het grafisch achteruit gaat dan een mooie grote breedbeeld TV of iets dergelijks.

En op de 1 of andere manier wen je er wel aan dat de TV klein is. Als je je helemaal verdiept in de game lijkt het beeld reusachtig :p

Bedankt voor de reactie!

4. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zo zien, hoe kleiner de tv des te scherper het beeld.
    Dat kom omdat de lijnen dichter op elkaar staan.
    Maar met een advanced scart heb je ook al een wereld van verschil.
    Als je 38 cm bevalt gewoon lekker doorgamen, en doorsparen als je dat wilt voor een goede computermonitor.
    De helft van het geld van een hd tv en net zo goed

5. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom een computer monitor :p

Ik ga niet op m'n computerkamer op m'n Xbox spelen :p

Maar bedankt voor de reactie. Geeft weer moed om verder te sparen voor de xbox 360. Heb hem namelijk nog niet :)

Maar ik ga daarna wel denk sparen voor een grotere TV. Geen breedbeeld want dat past niet echt in m'n kamer maar een grotere maat in CM :)

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een computermonitor.
    Nou simpel als je een goede monitor koopt voor ongeveer 300 euro spaar je een hoop geld uit.
    En heb je ook hdtv.
    Wat dacht je van een 20 inch monitor.
    Wat nou klein beeld is gewoon prachtig
    Kijk als je dat niet wilt prima, het was ook maar een suggestie voor je.

7. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil je niet afzeiken door de reactie van waarom een computermonitor :p

Vond het alleen een beetje raar klinken om een console te spelen op een computermonitor.

Maar je hebt wel gelijk. Het is goedkoper dan een TV, maar met een computermonitor kan ik helaas geen TV kijken. Geen kabel aansluiting namelijk.

Maar tegenwoordig zijn wat grotere versies dan mijn TV zeker niet meer dan 100 euro. Denk zelfs dat je hem nieuw in de winkel voor 100 euro kan krijgen.

Bedankt voor je reactie! Gelukkig wordt het niet lelijk met een kleinere TV. Anders is het zonde van de 400 euro :p (noujah 360, krijg korting)

8. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je een breedbeeld tv van min71 cm wilt halen dan moet je wel vanuit gaan dat je min 300 euros moet dokken

9. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar ik wil geen breedbeeld TV want dat kan ik nergens kwijt op m'n kamer. En trouwens tweedehands een breedbeeld TV heb je best wel voor 150.

10. biggie

biggie ----Xbox360----

Leuk Bevonden:
    0

ok daar heb je gelijk maar eeen nieuwe in de winkel niet

11. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog een breedbeeld van sony voor je te koop.
    Voor 175 euro mag je hem hebben.
    Ziet er echt nog goed uit, en is zo'n 4 jaar oud.
    En het beeld is prachtig

12. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat klopt.

Nieuwe breedbeeld TV's zijn nog vrij prijzig. Als ik de ruimte ervoor had op mijn kamer had ik het zeker wel gedaan.

13. Diamond_X

Diamond_X diamonds are forever

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren even PGR3 gespeeld op m'n gewone Philips 71cm tv met de gewone kabel. Wat was dat een groot verschil met HD-TV van de Microsoft speelsessie... Echt heel veel minder scherp en leek wel of je minder uitzicht had en de letters in de menu's waren slecht te lezen.
    Maar ja, voorlopig geen geld voor een HD-TV. Denk dat ik vandaag maar eens een advanced scart ga halen...

14. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met de advanced scart ziet het er echt een heel stuk beter uit.
    Sherper en mooiere kleuren.
    Alleen ik zou van te voren wel even een belletje plegen aan de winkel waar je hem wilt halen.
    Het schijnt dat hij slecht leverbaar is.

15. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah is het echt zo beter beeld? Ik wil me namelijk ook een kopen maar ik hoorde dat het beeld net om de een of andere reden minder scherp kwam uit te zien en de letters in het dashboard minder duidelijk werden met een advanced scart cable. Kon het me al niet voorstellen. Maar hij is dus de 25 euro waard?

Laatst bewerkt: 23 dec 2005
  16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hangt van je tv af. Voor sommige oude tv's maakt het niet veel uit... de nieuwere met rgb ondersteuning is het een hele verbetering. Je moet er wel rekeining mee houden dat deze geen rood/wit tulp stekkers hebben voor audio ... dus dat je gebruik moet maken van toslink (optical cable) of van de audio uit de tv

17. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owjah das wel irri, want mijn witte en rode kabel gaan niet mijn tv maar mijn geluidssetje in. Dus dan zou ik mijn setje niet meer kunnen gebruiken:mad:

En hoe werkt dat met die toslink (optical cable)? Is dat veel werk/extra kosten?

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt een digitale dolby surround set nodig ...dus je hebt een andere stereo set nodig (zie de dolby digital thread)

19. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst kijken of je setje een optical ingang heeft.
    En hij is zeker je 25 euro waard

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met Perfect Dark Zero vind ik wel dat ik scherp beeld heb op mn 360. Maar met PGR3 vind ik het ook niet zo scherp. Ik had moeite om de bochten goed in te schatten, omdat ik meestal pas op het laatste nippertje zag welke kant ik nu op moest. Daarom heb ik het spel weer doorverkocht

Deel Deze Pagina