1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

1. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien beetjuh stomme vraag maar wat is rgb :confused:

2. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RGB

is RED GREEN BLUE (Zijn de basiskleuren)

ik weet verder de techniek er ook neit echt van maar rood groen en blauw zijn de 3 basiskleuren waarmee als je die mengt alle kleuren kunt maken.

Met een RGB scart heeft hij dus voor elke basiskleur een aparte ingang ofzo.

Jah weet ik het BETER BEELD in elk geval :p

haha hoopt dat je er iets aan hebt. (Ben zelf ook maar een leek op dat gebied)

3. M4ST3RB0Y

M4ST3RB0Y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ohja natturlijk dom van mij |:-

4. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch Rood GEEL Blauw en niet groen? Tenminste dat zijn de primaire kleuren...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Bij tv's (beekdschermen) is dit groen ;) en dit is waarom:

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  6. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk, dat is met licht anders dan met verf ed. My bad :)

7. Cerubo

Cerubo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op een gewone televisie en kan niets anders zeggen dan dat de graphics prachtig zijn :) !

8. Negative

Negative Unknown User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op een gewonen tv en ik vind alles er bloedmooi uitzien hoor:)

Ook oudere spellen zoals Halo 2, DOA:U en Ninja Gaiden zien er echt beeldschoon uit en mooier dan op de 'oude' Xbox.

Ik wacht nog ff met een HD-TV kopen iig tot het beetje is afgeprijsd.

9. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel er over om deze TV:
    JVC AV24WT5EP

2de hands te kopen.

Het is een breedbeeld en niet al te groot. (Heb weinig plaats op mijn kamer).

Maar weet iemand misschien of deze zal gaan werken met mijn 360 op 60 HZ? Want wanneer dat niet gaat werken koop ik hem maar niet..

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  11. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een beetje door dit topic gewandelt en las dat mensen een andere scartkabel aanschaffen om een beter beeld te krijgen. Nou heb ik net met microsoft gebeld en daar is mij verteld dat er een kabel bij het uitgebreide pakket (met draadloze controller) al een optimale kabel word meegeleverd. Microsoft zei ook dat een andere kabel het beeld niet mooier zou maken. Nou snap ik er dus ff niks meer van? Ik las ook over de term rgb en advanced scart. Wat is nu de beste manier? Ik heb twee normale tv's, 100hz, breedbeeld. 1 ervan is een matchline met vlakke beeldbuis en pixelplus.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  12. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de helpdeskmedewerker in kwestie lult uit zijn/haar nek. De Advanced Scrat kabel (in feite een rgb scart kabel maar MS noemt het anders) levert echt een veel beter beel op, als je met een normale tv speelt

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen HD-tv hebt is de Advanced Scrat kabel voor het beste beeld! Ik heb hem ook. Ik hoef nog net niet met me afstandbediening van de tv de kleur minder te zetten, zoveel kleur spat van mijn scherm sinds ik de Advanced Scrat kabel gebruik:p

P.S. ik heb deze gekocht:

Klik HIER voor meer info.

Deze is van het merk Joytech en is goedkoper dan de originele van microsoft & je kunt hem ook nog eens op je stereo of home cinema set aansluiten wat bij die van microsoft helaas niet gaat!

Als je niet van online bestellen houdt kun je ook kijken bij de dixons (en andere winkels) daar verkopen ze hem ook maar dan is hij wat duurder.

Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  14. Blümchen

Blümchen Me poesie en me krèk

Leuk Bevonden:
    0
    In principe niet.
    Als de helpdekselmedewerker het over de component-kabel had dan had 'ie gelijk.
    (maar goed, daar heb je als bezitter van een 'normale' TV dus geen kont aan)

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die van Microsoft kun je ook op je stereo of home cinemaset aansluiten, echter alleen met een optische kabel.
    Die van Joytech heeft ook nog de bekende witte en rode kabels waarmee je het kan aansluiten op je stereoset of home cinemaset. Alleen het geluid is dan niet digitaal en je hebt dan geen ingame 5.1. Daar heb je echt de optische kabel voor nodig.

Dat is toch echt niet waar wat ze zeggen. Het beeld met een rgb kabel is op een normale tv echt wel mooier dan met de standaard kabel.

Kameo met standaard kabel op normale tv:

Kameo met RGB kabel op normale tv:

Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  16. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    ok, heeel erg overtuigd _O_
    bedankt!

17. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de replies! Nog maar ff een n00b vraagje dan....Het verschil tussen de tv mét pixelplus en de tv zonder pixelplus is ontzettend groot. Het beeld mét pixelplus is echt superscherp! Ok de vraag is; mijn 5.1 set heeft een optische INgang, zit er ook een optische UITgang op de 360? Zoja dan hoef ik alleen maar een optische kabel te kopen toch? Zoniet, heeft het dan zin om de joytechkabel aan te schaffen? Is de optische kabel bij de joytech een losse kabel die er gewoon bij geleverd wordt? Alvast bedankt.

18. mars15

mars15 Guest

Verschil is groot zeg, ik wil hem vanmiddag halen is deze makkelijk aan te sluiten op me surround set en me tv ? daar zit een scart ingang op. Hij is wel oud maar moet dan toch werken ?

dixons en frs hebben hem hier niet :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2006
  19. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt er een optisch kabeltje los bij meegeleverd! (Tenminste neem aan dat het een optisch kabeltje is; je krijgt er een klein kabeltje meegeleverd die ik niet heb hoeven te gebruiken) En jah hij is heel gemakkelijk aan te sluiten! Je moet wel checken of je oude tv met scart een RGB scart aansluiting is anders heb je er nog niks aan!

20. mars15

mars15 Guest

tv met scart wel rgb scart weet ik niet

Deel Deze Pagina