1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox met "Gewone" TV

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DRAXXX, 8 nov 2005.

1. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb geen RGB volgens mij.
    ik zie achterop:
    Scart-2
    Euro-AV
    Av2
    heb geen vierkante aansluiting

4. mr-x

mr-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je nou veel verschil met een ADVANCED scart cable op een normale tv?
    Wie heeft er ervaring mee?

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ergens in dit topic zijn dezelfde pics gepost, één met en één zonder advanced scart. Daar zie je het verschil heel goed.

Bovendien heb ik er nog één te koop ;)

6. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Als je TV geen RGB ondersteund, zie je dan wel verschil?

7. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bedoelde als ik een RGB kabel op een TV aansluit die geen RGB ondersteund, zie je dan ook verandeingen?

9. JeePee

JeePee Guest

Nee.

10. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Arie_Bombarie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker.

Je nieuwe TV zal ook RGB ondersteunen, en met een RGB kabel krijg je dan veel mooier beeld.

Voor nog aardig wat meer heb je een HDTV, maar ik kan begrijpen dat je dat er (nog) niet voor over hebt.

(En je kan dan nu ook de 60 HZ games spelen, die je eerst niet kon spelen)

12. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar RGB, ik vroeg aan hem en hij zei: 2scart aansluitingen...

13. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker een dikke vooruitgang! ik wil me ook een nieuwe tv halen. Ook geen HDtv maar een 100 Hz tv.

Ik heb nu een Deawoo TV ook 50 cm en 50 Hz. Ben er op zich heel tevreden over. Heb hem nu alleen al een jaar of 9 en hij staat bijna elke dag flink wat uren aan en begin nu bij sommige kleuren blauwe vlekken in beeld te krijgen aan de linkerkant.

Tijd om voor een nieuwe te sparen.

Is het trouwens een nieuwe waar jij hem krijgt voor 200 euro? en zo jah mag ik dat adres ook hebben :p

14. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik krijg hem nieuw maar hij heeft maar 1 :p .
    Maar ik vroeg dus aan hem over die RGB en hij zei: er zitten 2 scart aansluitingen op

15. mars15

mars15 Guest

16. gebbetje

gebbetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige dat ik kan zeggen is dat je wel vooruit gaat, 100hz geeft een trillingsvrijer beeld om naar te kijken dan 50hz. Maar wat ik je echt kan aanraden is (als je een gewone beeldbuis tv wilt) een pixel plus tv van phillips. Ik heb zelf een matchline met pixel plus en een vlakke beeldbuis. Er zit een knop op mijn afstandsbediening waarmee ik de ene helft van mijn beeld op 100hz heb en de andere helft op pixel plus. Dat doen ze om je het verschil echt duidelijk te laten zien. Dat maakt echt een wereld van verschil! Ik kan alle kleine lettertjes lezen en de details springen van het scherm. Tis maar ff dat je het weet voordat je iets aanschaft. Als je het niet had geweten dan had je misschien later spijt gekregen.

17. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    even een simpele vraag:

-ik heb de syncmaster 730BF - 17 inch
    1. welke kabel moet ik hebben ? die bij het premium pack?
    2. dicht bij gaan zitten, of op bed gaan liggen? ( 1.5m van beeld weg dan :) )
    3. beneden staat een breedbeeld tv, gewoon zo'n grote bak :D, kan daar die kabel uit het premium pack ook in?
    4. mijn broer heeft ook een 730BF maar dan 19 inch, kan ik dan 2.5m op de bank zitten? ( kabel zelfde he ;) )
    6. hoe zit het met het geluid? ik heb hier op mijn kamer een setje speakers met een subwoolfer ( ? ) en beneden kan het gewoon op de tv boxen toch?
    7. dank voor het beantwoorden, en sorry als het al gezegd was!

EDIT: net even gekeken er zit een VGA aansluiting achter aan? welke kabel? die JOYTECH VGA KABEL? maar is die standaard er bij zit HD AV kabel niet goed? Dank je

EDIT2: Xbox 360 VGA HD AV-kabel van microsoft zelf! kan ik die in de dixons of een goede zaak wel kopen?

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  18. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    ^^^

Zie post boven mij ( sorry voor kickje, en dubbel posten ) ik heb de meeste antwoorden nu wel
    maar:

-Krijg ik geen zwarte randen? bij mijn syncmaster 730BF?
    ( hij kan op 1280x1024, Daar moet die ook op anders wordt het wazig )
    -En hoe zit het met dat PAL50 en PAL60?

dank bij voorbaat,

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ik ben op zoek naar een 'Advanced Scart Cable' voor mijn 360 (je moet toch wat als je geen HDtv hebt 8))
    maar welke is de beste, en heeft iemand mss plaatjes waar ik het verschil kan zien (met een andere game dan Kameo, PGR3 ofzo)

Met die van Bol.com kan ik volgens mij niet veel, aangezien die niet zo een rood/wit gele tulpjes heeft. En ik heb die rood/witte toch echt nodig om mijn 2.1 setje op mijn 360 aan te kunnen sluiten.. (http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004000027708&Section=GAMES)

Dus: welke is de goedkoopste (goede prijs/kwaliteit verhouding)
    waar krijg ik hem
    het moet er eentje zijn met rood/wit gele tulpen
    iemand plaatjes met de verschillen (1 zonder die advanced kabel, en eentje met uiteraard :+)

//edit: ow ja, op de tv zelf heb ik geen ingang voor dit tulpdingetjes, dat gebeurd dus altijd via zo een scartblokje. Ik neem aan dat dit met zo een kabel ook kan?

Laatst bewerkt: 30 mrt 2006
  20. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een vraagje, ik kan een breedbeeld tv krijgen maar krijg ik dan geen zwarte balken tijdens het gamen op mijn 360? ik heb nu een normale 55 cm tv ofzo maar mijn oom doet zijn breedbeeld tv weg, ik wil alleen wel zeker weten dat ik geen balken krijg anders begin ik er niet aan

Deel Deze Pagina