ik speel dus gewoon op een TV, en gebruik die kabel die bij de Premium editie zit. Welke kabel moet ik dan kopen voor beter beeld bij de volgende winkel: http://www.dimplus.nl/pricelists/pricelist.asp?s=55&c=acc
Ergens in dit topic zijn dezelfde pics gepost, één met en één zonder advanced scart. Daar zie je het verschil heel goed. Bovendien heb ik er nog één te koop
Ik ben bedoelde als ik een RGB kabel op een TV aansluit die geen RGB ondersteund, zie je dan ook verandeingen?
Ik ben van plan om een nieuwe tv te gaan kopen. Geen HDTV ofzo maar een 100Hz breedbeeld. Ik kan deze TV: http://www.daewoo-electronics.de/nl/products/av_tv_crt_prod.asp?idprod=311 voor 200 euro krijgen. is dat een vooruitgang op mijn 55CM 50 Hz TV? Zoja , genoeg om hem aan te schaffen?
Ja zeker. Je nieuwe TV zal ook RGB ondersteunen, en met een RGB kabel krijg je dan veel mooier beeld. Voor nog aardig wat meer heb je een HDTV, maar ik kan begrijpen dat je dat er (nog) niet voor over hebt. (En je kan dan nu ook de 60 HZ games spelen, die je eerst niet kon spelen)
Dat is zeker een dikke vooruitgang! ik wil me ook een nieuwe tv halen. Ook geen HDtv maar een 100 Hz tv. Ik heb nu een Deawoo TV ook 50 cm en 50 Hz. Ben er op zich heel tevreden over. Heb hem nu alleen al een jaar of 9 en hij staat bijna elke dag flink wat uren aan en begin nu bij sommige kleuren blauwe vlekken in beeld te krijgen aan de linkerkant. Tijd om voor een nieuwe te sparen. Is het trouwens een nieuwe waar jij hem krijgt voor 200 euro? en zo jah mag ik dat adres ook hebben
ja ik krijg hem nieuw maar hij heeft maar 1 . Maar ik vroeg dus aan hem over die RGB en hij zei: er zitten 2 scart aansluitingen op
ben al een week op zoek naar deze http://www.dixons.nl/De_online_wink... Xbox 360 AV SCART kabel.7063358/default.aspx deze hebben sinds vandaag geloof ik weer online maar wil hem in een zaak halen, was kijken maar zag niks nog wel die voor de hd tv van joytech en voor de normale tv van microsoft maar als ik hem zou kopen en ik zie geen verschil mag ik hem ruilen das wel netjes
Het enige dat ik kan zeggen is dat je wel vooruit gaat, 100hz geeft een trillingsvrijer beeld om naar te kijken dan 50hz. Maar wat ik je echt kan aanraden is (als je een gewone beeldbuis tv wilt) een pixel plus tv van phillips. Ik heb zelf een matchline met pixel plus en een vlakke beeldbuis. Er zit een knop op mijn afstandsbediening waarmee ik de ene helft van mijn beeld op 100hz heb en de andere helft op pixel plus. Dat doen ze om je het verschil echt duidelijk te laten zien. Dat maakt echt een wereld van verschil! Ik kan alle kleine lettertjes lezen en de details springen van het scherm. Tis maar ff dat je het weet voordat je iets aanschaft. Als je het niet had geweten dan had je misschien later spijt gekregen.
even een simpele vraag: -ik heb de syncmaster 730BF - 17 inch 1. welke kabel moet ik hebben ? die bij het premium pack? 2. dicht bij gaan zitten, of op bed gaan liggen? ( 1.5m van beeld weg dan ) 3. beneden staat een breedbeeld tv, gewoon zo'n grote bak , kan daar die kabel uit het premium pack ook in? 4. mijn broer heeft ook een 730BF maar dan 19 inch, kan ik dan 2.5m op de bank zitten? ( kabel zelfde he ) 6. hoe zit het met het geluid? ik heb hier op mijn kamer een setje speakers met een subwoolfer ( ? ) en beneden kan het gewoon op de tv boxen toch? 7. dank voor het beantwoorden, en sorry als het al gezegd was! EDIT: net even gekeken er zit een VGA aansluiting achter aan? welke kabel? die JOYTECH VGA KABEL? maar is die standaard er bij zit HD AV kabel niet goed? Dank je EDIT2: Xbox 360 VGA HD AV-kabel van microsoft zelf! kan ik die in de dixons of een goede zaak wel kopen?
^^^ Zie post boven mij ( sorry voor kickje, en dubbel posten ) ik heb de meeste antwoorden nu wel maar: -Krijg ik geen zwarte randen? bij mijn syncmaster 730BF? ( hij kan op 1280x1024, Daar moet die ook op anders wordt het wazig ) -En hoe zit het met dat PAL50 en PAL60? dank bij voorbaat,
ik ben op zoek naar een 'Advanced Scart Cable' voor mijn 360 (je moet toch wat als je geen HDtv hebt ) maar welke is de beste, en heeft iemand mss plaatjes waar ik het verschil kan zien (met een andere game dan Kameo, PGR3 ofzo) Met die van Bol.com kan ik volgens mij niet veel, aangezien die niet zo een rood/wit gele tulpjes heeft. En ik heb die rood/witte toch echt nodig om mijn 2.1 setje op mijn 360 aan te kunnen sluiten.. (http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...t?BOL_OWNER_ID=1004004000027708&Section=GAMES) Dus: welke is de goedkoopste (goede prijs/kwaliteit verhouding) waar krijg ik hem het moet er eentje zijn met rood/wit gele tulpen iemand plaatjes met de verschillen (1 zonder die advanced kabel, en eentje met uiteraard ) //edit: ow ja, op de tv zelf heb ik geen ingang voor dit tulpdingetjes, dat gebeurd dus altijd via zo een scartblokje. Ik neem aan dat dit met zo een kabel ook kan?
Ik heb ook een vraagje, ik kan een breedbeeld tv krijgen maar krijg ik dan geen zwarte balken tijdens het gamen op mijn 360? ik heb nu een normale 55 cm tv ofzo maar mijn oom doet zijn breedbeeld tv weg, ik wil alleen wel zeker weten dat ik geen balken krijg anders begin ik er niet aan