Alles over hd wordt uitgelegd in de startpost van de hdtv thread en de daarop volgende pagina's. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=74580
Mja, maar 20" is waarscheinlijk ook niet(s) groter dan je huidige computermonitor, de vraag is, vind je 't geld waard om op zo'n klein tvtje te gamen? voor mij is 't voordeel van consolegamen juist op een groot scherm gamen, als je ook nog eens op een afstandje zit zie je ook nog eens een stuk minder detail, ik zou zeggen spaar nog even door.. 26" lijkt er al meer op.
Met die vga-kabel voor de x360 kun je tog op hd-kwaliteit gamen op je computer monitor? Volgens mij stond dat op de site van xbox enzo. Iemand daar uitsluitsel daarover?
mijn ouders hebben vandaag deze plasma tv gekocht jammer genoeg geen HD maar toch een erg groot scherm om te gamen http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2936|603|602|601|4|1 maar wou weten of dit genoeg pixels zijn om toch nog mooie graphics te krijgen ( heb geen verstand van zulke dingen ) Aantal pixels 408.960 (852 x 480)
je hebt al de 23" versie van samsung dat is de versie van de pods voor 700 euro hou er wel rekening mee dat de prijs gaat dalen waneer er meer hdtv worden verkocht inverband met concurentie
Ja maar daar zit geen HDMI aansluiting op, dus dan heb ik zoiets van leg gewoon 150/200 euro bij (ligt eraan waar je de TV koopt) en dan heb je de 26 inch versie met dezelfde specs en wel een HDMI aansluiting Tenminste, dat zou mij slimmer lijken laat ik het zo zeggen....als je dan toch zo'n groot bedrag gaat besteden heb je voor dat "beetje" extra gewoon een groter scherm en meer ingangen, waaronder dus een HDMI.
TV heeft min of meer de resolutie van een normale tv dus je gaat alle extra voordelen van hd missen op die tv. Zonde dat je ouders niet gelijk een geschikte hd tv hebben gekocht
Een positief bericht voor de mensen zonder HDTV! Ik las net het volgende stukje in de review van Need for Speed Most Wanted op IGN: ''The sunlight looks like it's coming down in perfectly clear, sharp lines, and when it hits the cars, it reflects off everything, the rims, the bumpers, the windows, the fender, the grill, you name it. Also, the 1080i and 720p modes do look better than the 480p modes, but the difference in this game is less noticeable than one would have thought. There are subtle changes, like sharper, more curvilinear surfaces on the vehicles themselves and on general objects, but the difference isn't vast.''
Dit verschilt toch per game? Zo niet dan is het goed nieuws, maar als het wel per game verschilt, dan kan mij dit niet veel schelen. Need for speed vind ik echt geen ene pleuris aan.
helaas ook minder goed nieuws lees dit maar eens review ign pgr3 High Definition Racing What really makes this game next-generation? It's not really the gameplay. It's the graphics and presentation. Visually, PGR3 is set up to look absolutely gorgeous when in 720p or 1080i. It's still pretty in 480p, but it looks more like an Xbox game to be honest. The high-def setting makes a world of difference. If you don't have a High-definition set-up, look into it quick! echt niet tof gewoon
Hmm van wie is die review .. ik heb namelijk ook andere reviews gelezen ... Ik zou niet snel mijn conclusies trekken van 1 reviewer
Wat is het probleem nu dat het er beter uitziet op een hdtv? Wil je dan dat sony en ms alleen maar consoles maken voor de huidige "normale" tv's? Dan veranderd er nooit wat natuurlijk. Een normale tv is gewoon te beperkt qua resolutie vandaar hdtv.
Ikzelf heb geen HDTV maar gewoon een normale standaard TV zoals bijna iedereen. Dan is het toch gewoon aan te raden om een Advanced Scart Cable te kopen voor toch nog aardig wat beter beeld? Maar de xbox 360 staat vooral voor de goede graphics... Maar omdat ik een normale tv heb, en dan waarschijnlijk met zo`n Advanced Scart Cable kan ik dan wel genieten van die geode graphics, en dus van de xbox 360? Of is de kwaliteit van de graphics maar iets beter als die van de gewone xbox?
Ook op een gewone TV worden de beelden mooier, en inderdaad met een advanced scart kabel heb je het mooiste beeld.
je kan met elke kabel en dus tv genieten van de xbxo 360, maar een advanced scart geeft verbeterd misschien de beeld kwalieit een beetje op je tv (minder ruis) Maar die verbetering valt in het niet als je deze op een HDTV gaat kijken... Waarom? Omdat het beeld van een HDTV uit meer beeldlijnen bestaad ... dus je ziet meer detail ...
Mja HDTV daar begin ik niet aan veel te duur... zo zullen er wel veel meer mensen zijn die dat vinden! Denk, weet haast wel zeker, dat het meerendeel van de mensen met een 360 in europa wel een gewone tv hebben.