Kheb al paar verhalen gelezen op TXb fora, dat je echt geen normale verf ofzo moet hebben, en het moet ook de warmte geleiding niet storen natuurlijk..
Geloof dat je gewone lak kon gebruiken (zoals autolak), maar je moet wel eerst een primer spuiten. Dit had ik met m'n auto eerst ook. Eerst had ik m'n bumpers gewoon met lak meegespoten, maar daar moet dus wel eerst een kunstofprimer op. Die eerste lak ging d'r namelijk zomaar af. Denk eerst niet dat ik ze ga painten, maar wil het X-Box logo wel door een Rockford Fosgate logo veranderen en ik wil die LED's proberen. Is volgens mij niet eens ZOO moeilijk. Moet er alleen even tijd/zin/geduld voor hebben. En even een schema'tje ergens zoeken voor het aansluiten. Moeten namelijk wel weerstanden tussen en ik weet niet precies welke.
ziet er echt wel zwaar dope uit, maar zoals al is gezegd, kheb liever nog garantie dan als ze gaan zeggen..........nee sorry is al aan geknooit duz......................
Ach ja, garantie op m'n controller? Neem aan dat dat dingetje wel blijft werken. Klooien met m'n Xbox zelf vind ik een ander verhaal. Daar begin ik maar niet aan. Maar een dezer weken ga ik zeker die LED's inbouwen. Als het gelukt is post ik wel wat foto's, maarja, ben zo lui als wat, dus waarschijnlijk blijft het er voorlopig nog wel even bij.
ik heb hier wel mooiere pics voorbij zien komen, zilvere controller, en een zilvere X+voorkant van de box
Zou vandaag die LEDjes halen, dus nog even een goede forum thread ergens gezocht waar het duidelijk op stond step by step, maar ik denk dat ik voorlopig toch nog even wacht. Kerel had bij X,Y en Wit knoppen gewoon een gaatje in die schacht van de knop geboort en de ledjes met een vijl afgevijld zodat ze de knop niet zouden hinderen om vervolgens die LED's met een lijmpistool vast te zetten. KIJK..dat wou ik ook nog wel doen, maar toen las ik dat hij bij de A en B knop daar geen ruimte voor had, dus dat hij daar de LEDjes IN de knop heeft gezet door deze uit te hollen met een Dremel en vervolgens weer met lijm de goede hoogte bereikt om de knop contact te laten maken als je drukt. Draadjes werden daarbij door een geboord gat geleid. DAT ging me even iets te ver, in de knoppen om dremelen. Dacht dat het puur een beetje veilen en lijmen was en dat de enige schade aan de Controller die geboorde gaten in die "schacht" zouden zijn, maar als ik m'n knoppen moet gaan uithollen wacht ik toch nog even. WIL het overigens ooit nog wel es doen.
ik ga het, na me examens ook maar eens doen... k heb net ledjes gehaald ff schema inelkaar klooien die gast heeft zijn knoppen helemaal uitgehold? hmzz vanmiddag toch nog een keer zon ding openschroeven.. ff kijken wat de mogelijkheden zijn k wil btw ook het logo op de controller modden.. alleen daar moet ik nog ff een goed id voor krijgen