Is dat niet een SONY tv ? Als MS wou ik dat tenminste niet een concurerend merk tv als test scherm...
Bij de PU awards draaide de Xbox ook op 4 Sony PLasma schermen, bij de XBW Crew LAN waren ook 3 Sony TV's aanwezig
Ach ja, garantie op een controller....mocht dat ding kapot gaan, is dat nou ook weer niet Zo'n drama. Zo duur zijn ze nou ook weer niet. Met de Xbox zelf klooien begin ik denk ik ook niet zomaar aan.
Ik heb het toch over de controller... Ik ben niet gek... pas als de garantie verlopen is.. dan klooien aan de ox zelf..
yaah da weet ik dat je t over de kont-roller hebt maar ik zei : dat bedoel ik met betrekking tot dat niemand nu nog zijn box gaat modden....!!
Goed punt van mijn technisch onderlegde collega (a.k.a. Whizzkid): Met het ombouwen van die controller, verneuk je waarschijnlijk de pressure-sensitivity op je analoge buttons Hmm...
Hmm....zou inderdaad wel kunnen ja, daarentegen, als je de boel een beetje goed nabouwt, moet het volgens mij ook niet uitmaken. Zal es thread posten op ander forum om te kijken wat hun ervaringen hier mee zijn.
idd.. als je alles dicht gaat lopen proppen.. dan blijft er weinig over.. als je gewoon met een dremel even secuur te werk gaat, lijdt de functionaliteit er niet onder.
ahuh, maar om nou die knoppen nou uit te gaan hollen en vervolgens weer op te vullen met lijm, opdat het rubber van de connector ingedrukt wordt. Mwah, is mij op het moment een beetje een te secure bezigheid. Hoewel ik het zowiso nog een keer ga doen, maar wacht even tot wat meer lui ervaring hebben en goede tips geven. Ik heb nog geen replies gekregen op die thread die ik ergens anders gestart heb.
dat met die lampjes in de controller lijkt me inderdaad wel vet...maar volgens mij lukt het nooit om het zelf te doen.
Ik ga denk ik maar eens die gratis controller van dat kut merk die je bij frs kreeg, ga modden ben benieuwd.
check dit, die goude is mooi man! http://shrimptalk.spelletjesgarnaal.be/showthread.php?threadid=17968