Amon Feasting the Beast = de naam van de eerste demo van Deicide, ik denk niet dat tie dit bedoeld, maar deicide kennende zal het wel niet iets vriendelijks betekenen!!!!!!!
demijnen noemde int begin mopey,nu heb ik hem met moto gp killer-instinct genoemd,dus als je me ooit moest tegen komen op xbconnect.met moto gp hoef je gewoon een nieuwe rider te maken in grand prix en een rondje rijden ofzo en dan staat die naam die ge ingevoerd hebt tijdens system link play derop,simpel als iets.
DE mijne heet pirate We een leuke naam...i.i.g beter dan steve... walla walla was trouwens ook wel stoer geweest
de mijne heette WHISP , maar na highscore in DOA3 : MAARTEN geworden , maar ik verander hem wel weer een keer. ik denk Desert FoX , of Whisp weer , is wel lachuh naam.
De mijne heete eerste "KING"...maar na 30x Survival mode met DOA3 zonder XBOX item, heb ik er maar FUCKUP van gemaakt
Misschien een lijst namen voor de mensen die nix kunnen verzinnen: Ali G GameCube XBOX V.2 It's fun! Fool your friends!! DEBUG (zie boven) Wet Pussy Bastard PowerTool Da Best Robhimself <------ Deze, ja! DEZE!! Mr. Floppy Pringles DevKit Homer Kees Jackass Ren&Stimpy Hooters enz........ niet de meest originele, maar goed...just trying 2 help
Jammer genoeg kwam ik pas achter dat hele naam-gedoe, toen ik hem al had veranderd in mijn eigen met DOA3. Ik heb dus geen idee hoe hij geheten heeft en helaas zal ik daar ook nooit meer achter komen...
Mot eens kijken als ik mijn xboxje terug heb van reparatie maar ik ga em wel: PORSOFT noemen me andere nick
Die van mij heet EIN jaja, zo heb ik mn naam een keeer ingetypt natuurlijk bij DOA om Ein te krijgen... Ik weet jammer genoeg niet hoe ie heette voordat ik Ein ingetypt had... Edit: Ik ben er toch achter gekomen! Pirate is the name Ik ging ff Halo met 3 controllers (met 1 nieuwe controller uit mn reward pack dus) uitproberen, en toen ik in dat 'enlisted players scherm met de 3e controller op een knopje drukte, kwam er Pirate te staan