Vet he... Heb ik voor hem bed8... Zijn fantasie was op duzz ikke ff midden in de nacht DOA 3 uitgespeeld met die K*T OmegA, wat onverslaanbaar blijkt te betekenen. Vandaar heet ie nu OmegA !!! Enne we zijn ook ONVERSLAANBAAR, toch Sjoerd
mijne heet frank denk dat niet de orzinel naam is omdat mijn broer ook zo heet en dat hij dus een keer is vernandert
nee, jappie, ik ben onverslaanbaar(jij amateur) jij heb tin doa3 alleen de makkelijke in elkaar gerost... etterbak this was wrote by tha raptor (problemen met cookies)
tja die van mij heet gewoon prancer (voel me net een rendier) en zeker rond deze tijd hehe heb em trouwes 2 weken nu en moet zeggen het bevalt me goed die xbox (ik had hiervoor de PS2 die ik ook nog steeds cool vind). en kan je die naam echt alleen maar met sommige games veranderen of is er een of andere manier om dat handmatig te doen ?
Nee Raptortje dat zie je fout, IK ben onverslaanbaar want ich bin ein "je weet wel wat" En jij bent ook wel handig om de weg the wijzen En kappe nou met dat posten op mijn naam...
Mijnes heet Stefan, omdat ik in de survival mode van DOA3 per ongeluk mijn eigen naam had ingevoerd toen ik een high-score behaalde. Ik had een 2e Xbox, maar die heb ik ingeruild voor een PS2.
Dus de naam verandert met de hoogste score bij survival in DOA3. mijn hoogste score is 68. Dat doe ik niet zo makkelijk overnieuw.