uuh je krijgt iedere keer bij halo een andere naam voor je poppetje hoor, de naam van de host blijft hetzelfde en dat is dus de naam van je xbox. mijne heet killer maar mijn poppetjes heten ook hollywood, bear en al die andere namen. maar de host heet dus altijd killer
Hoe kan je dan je naam veranderen in doa 3, ik heb het gisteren de hele avond zitten spelen (ff samen met max payne geleend), maar ik kon het maar niet veranderen. Ik vind Butcher eigenlijk wel een klotenaam!
Je moet in Survival Mode in de Top 10 komen om je naam te schrijven, dit wordt dan de naam van de Box!
Er zit in de Xbox een mechanisme ingebouwd om de naam van de High Scores speler te onthouden (zodat je niet elke keer ipv die AAAAAAAA je naam hoeft in te tikken bij DOA bijvoorbeeld). Dit mechanisme hebben ze in Halo multiplayer 'gebruikt' om de machinenaam te bepalen, m.a.w. elke keer dat je in een spel een high score vastlegt (zoals in DOA) wordt de naam die je daar invult 'gebruikt' in Halo multiplayer games. Er is niks statisch aan, iedereen kan het veranderen zoals 'ie zelf wil (als je een game hebt die het ondersteunt) en eigenlijk is het dus niet zo boeiend