Xbox next krijgt een broertje!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door starboard, 17 nov 2003.

1. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Jij begint er weer over :{

Spel kinderachtig vinden omdat het ook echt
    kinderachtig is -> Normaal

Spel kinderachtig vinden omdat het van Nintendo
    afkomt -> Fanboy

Ok? Dan hebben we dat ook weer gehad, en nu kunnen we beter weer compleet on-topic gaan, want dit draait toch alleen maar uit op geflame :{

2. chief Tom

chief Tom Console collector

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat Nintendo nooit bij Microsoft komt, Nintendo op zichzelf is beter dan dat ze samenwerken met Microsoft. En het kan zijn dat Mario dan zelf afgeschaft kan worden

3. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ok.. eerst nog ff over dat kiddy gebeuren:

nintendo heeft ook volwassen games.. en ja. .ik heb expres GbtG's genoemd.. omdat jullie ook niet de tijd nemen om een mario spel (bv) te spelen..
    btw.. nintendo heeft ook genoeg exclusieve volwassen games (resi reeks, eternal darkness, rogue leader, geist, f-zero, need i go on?)

ok... ontopic.. nintendo en xbox samen zou vet zijn.. eindelijk een blok tegen sony... plus dat nintendo dan rare min of meer weer terug heeft.. en jullie ook van de top nintendo titels kunnen genieten..

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil geen nintendo erbij. Ze houden kiddy games maar lekker zelf. En anders ga ik over op playstation!

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het goed zal zijn als Microsoft, Nintendo games erbij krijgt. Het wordt dan Microsoft vs Sony.
    Dan wordt Microsoft een all-rounder en kan het beter concureren tegen Sony. Ik zie dit alleen niet zo snel gebeuren.
    En als Nintendo failliet gaat op consule gebied, dan willen ze liever games op de consule's van MS en Sony uitbrengen. En die nietv oor 1 van die 2 exclusief maken.

Stel nintendo komt naar de Xbox, dan vind ik het geen reden om naar sony over te stappen. ( Watsommige zeggen)
    1 Je hebt waarschijnlijk een Xbox gekocht omdat je de spellen daarvan beter vindt dan die van de PS2.
    2 Die nintendo games hoef jij niet te kopen.

Zelf stap ik ook niet over op een PS2 omdat ik toevallig, niet van KOTOR grapped by goulies en oddworld houdt.
    Heb ze niet gespeeld maar deze games spreken mij niet aan.

Ik doe het oa voor Halo Doom Half LIfe PGR en Tecmo (Doa en Ninja gaiden)

6. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    x believer.. je heb duidelijk het topic niet gelezen..

7. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Oh maar ik wel! :+
    GbtG is voor de Xbox wat Mario Sunshine voor de GC is; Leuk, maar niet wat ik er van had verwacht :)

Ik hoop trouwens dat nintendo niet met MS gaat samenwerken. Die hevinge concurrentie tussen elkaar is alleen maar in ons voordeel :) Neem als voorbeeld die extreme prijsverlaging van de gamecube laatst :)

Trouwens.. X Beliefer valt onder de categorie..
    :+

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  8. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    waarom heeft iedereen het over kiddy games? ik zou eigenlijk reuze blij zijn met nintendo bij de xbox>> Metroid, Zelda, Viewtiefull Joe 2, F-Zero Online(:D) nog veel meer. de nintendo mensen mogen ook niet klagen want die krijgen de Halo serie, Fable 2 en noem de volgende generatie top games maar op. en dat op 1 console.

komaar op met dat fuseren:9

Laatst bewerkt: 19 nov 2003
  9. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie liever dat nintendo games xbox only worden.
    En niet dat Nintendo en Microsoft gaan fuseren.
    Dan kan MS haar consule zelf bouwen en hoeft dat niet in overleg met Nintendo.

Met de concurentie zit het dan ook wel goed want dan heeft MS nog steeds een grote kluif aan Sony.

10. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    T zou voor mij niet uit maken alleen ik ga geen spellen kopen met eierrollende kippen er in.
    Ik zou wel andere N-games kopen die me aanspreken hoewel dat er niet zo heel erg veel zijn.

11. Kane

Leuk Bevonden:
    2
    billy hatcher is ook van sega.. niet van nintendo.. maar dat is ook nog maar 100x gezegt..

en trouwens? waarom zouden nintendo en microsoft niet fuseren... dan heb je het beste van 2 werelden..

Deel Deze Pagina