1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wij hebben een vrouw in de clan en ze is niet eens slecht in Halo 2. Mijn vriendin houdt niet echt van de XBox games. Ze houdt toch meer van de wat blije spellen waar bv. Mario in voer komt.

2. Rudolf Release

Rudolf Release Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fout!! Mijn vrouw zit wel eens achter de Box...
    Ze speelt dan Serious Sam, Puyo Pop Fever, Shadow Ops, Sega Soccer Slam en The Sims...
    En ik vind het best, want eerst kon ze de Box wel schieten!

3. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jullie zeggen dan wel dat xbox en meiden niet samen gaan, maar ik ken zat vrouwen die jullie ass whoopen met bijv. halo 2

4. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey niet fucke met fairly odd parents :9

5. HaVoK NL

HaVoK NL w00t!

Leuk Bevonden:
    0
    Pfft.. er staan maar 3 meiden in mijn overolle Friends List... Wou dat het er meer waren, meiden zijn een stuk gezelliger en rustiger dan mannen.

6. NL Wolfie

NL Wolfie Gamergirl

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben ook een meisje voor de meeste die het nog niet wisten en ja ik speel ook op de xbox en niet zon klein beetje ook.
    En om maar even op de quote te reageren ik heb niet eens partygames natuurlijk wel spellen die niet zo geweldadig zijn. En nee ik speelde vroeger niet met speelgoedgeweertjes of klapperpistolen.

Maar ik vraag me echt af waarom de meesten denken dat vrouwen niet kunnen gamen.
    Ik speel de laatste tijd heel veel GR2 en ben er redelijk goed in.
    Ik zit zelfs in een clan.

En voor GR2 speelde ik veel Rainbow 6 3.
    Dus ik speel vaak schietspellen nu vertel me is houd dat dan in dat ik niet echt een meisje ben ???

Oh ik zal gelijk even mijn lijst voor de maand maart hierbij zetten kun je zien dat er geen party games of iets anders in voorkomen.

* Pariah
    * Splinter cell 3 chaos theory
    * Rainbow 6 Lockdown
    * Brother in arms
    * First to fight

Oh en als er nog iemand is die zegt dat vrouwen niet kunnen schieten dan zoek me maar is op als je GR2 hebt.

Ik ben trouwens ook niet de enigste ik heb nog 2 vrouwen in men vriendenlijst die GR2 spelen.

Laatst bewerkt: 9 feb 2005
  7. rodka

rodka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee,toch niet die types die denken dat alles waar kleur in zit kiddy is... |:-
    dat vind ik toch best wel zielig, aangezien zelda beter is dan de meeste xbox toppers

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Alles waar kleur in zit kiddy?? Waar slaat nou weer op... Ik vind de GameCube ook een beetje kiddy, het is wel lachen als je met meer bent. Maar je kunt toch niet helemaal ontkennen dat Monkeyball, Mario enz er een beetje kiddy uitziet? Ik vind het groot voordeel dat het supervet is met een paar vrienden, maar de games zijn echt wel minder serieus dan die van de Xbox, Xbox-games zijn ook veel moeilijker over het algemeen...

9. het kan enorm tegenstrijdig zijn, namelijk mijn moeder bakt zelfs van mario en donkey kong op de snes geen ene koek er van |:- en mijn vriendin verbaast me gewoon bij ninja gaiden en outrun 2 :eek: maar bij shooters heeft ze toch echt het laatste woord _0/

maar ik vindt dat vrouwen mogen gamen zolang ze mij er maar niet mee lastigvallen als het niet lukt :+

_O_ X-BOX for all _O_

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    you're my man! *)

11. flipmode182

flipmode182 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind.. dat meisjes gewoon moeten xboxen... want als we eerlijk zijn, zijn er meisjes op deze wereld de veel jongetjes op dit forum diep inmaken..
    Ik ben opzich ook niet zo'n masterluke gamer, maar ik speel voor de lol, en niet om ff te laten zien hoe goed ik ben..
    ok er zijn mensen die dat doen, maar dat moeten ze zelf weten. als een meisje van xboxen houd.. laat haar..
    Me zus doet het soms ook welles.. okej rayman, maar dat is omdat ze meestal niet van shooters houden.. de meeste meisjes vinden ook nix aan rocky.. en er zijn weinig jongens in nederland die die film niet hebben gezien..

Met andere woorden, iedereen heeft zijn eigen smaak, en je kan de moeilijkheids graad in game's niet voor niet's aanpassen(A)

12. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriendin van mij ownt iedereen in mij buurt met halo1 echt erg gewoon.

13. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een meisje en Xbox is mijn leven!

wrom zou het nie voor meisjes zijn?

14. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    normaal gamen jongens vaak, zijn ze er dus ook goed in en ze zijn in hun opvoeding meer met games in aanraking gekomen. Bij meisjes leeft dat meestal niet zo.

edit/ lees btw dit topic maar s door, wordt namelijk veel over verteld zie je.. ;)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2005
  15. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou er zijn de laatste jaren wel heel wat meer meisjes bij gekomen
    :+
    en sommige zeggen dat Splinter Cell niks voor meisjes is...
    nou het is toevallig wel 1 van m'n favo games!
    lol

16. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stteds meer meisjes gaan gamen en ze zijn bv in de sims beter dan de jongens.

17. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja de sims is wel meer voor de meiden, dan voor jongens vind ik...

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    dat is idd zo ik maak met de SIMS2 er altijd een zooitje van, en ben altijd mijn kinderen kwijt :mad: in het maken ben ik trouwens een ster ;):)

19. Stoewie

Stoewie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+

lol

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mijn zus is ook een fervent gamer en speelt sneller games uit dan een heleboel van dit forum hoor... Ze speelt games als RE4, Jak & Dakter, Fight Night enz.. En ze er is er goed in hoor. Mijn vriendin speelt trouwens ook regelmatig een virtueel spelletje (The Sims, Mario Party, Harry Potter games). Gestaag zie ik om mij heen wel meer meisjes/vrouwen de controller in de hand nemen dus het groeit wel, maar ze zullen nooit zoveel gamen als de jongens dit doen. Sinds de sims zie je wel enig verandering in de gameswereld en groeit het aantal vrouwelijke gamers. Ik zou niet weten waarom een xbox of welke console dan ook niets voor vrouwen zou kunnen zijn.

Deel Deze Pagina