nee dan is het logisch..... vind het wel btw weer een beetje sexueel gefrustreed zo'n opmerking... ook al is ze lelijk als het maar gezellig is je ziet ze toch niet... BTW mensen komt er ook een topic Xbox niks voor potten/homo's?
Kom nooit een meisje /vrouw tegen op live alleen 1 keer met black arrow na de release was er wel een vrouw van 40 ofzo
je kent dat wel een meisje zegt altijd van nee dat kan ik toch niet en ik ben heel slecht daarin, nou ik was laatst aan het haloen en mijn vriendin zat erlangs. zij vind gamen niks aan en zegt altijd van ik kan er toch niks van, ik ben daar kei slecht in.. je weet wel vrouwengezegdes . nou had ik haar toch overgehaald om ff een potje multiplayer te gaan doen. IK WERD DIK GEOWND. echt erg. het ging zo van "wat is slaan ook alweer" ik zeg B en bam slaat ze me in mijn rug. ik van ?? wtf, en constant maar dan ook constant plasma granates op mijn hoofd. echt erg. maar ik had haar eigelijk laten winnen hoor
Mn zus speelt ook op de xbox maar dan niet alle spellen ze vind het wel eens een keertje leuk ofzo maar niet altijd. Ze vind het wel leuk om Mad Dash Racing te spelen daar is ze wel beetje verslaafd aan.
al 19 pagina's over meisjes en xbox. pfff! Moge nu toch wel duidelijk zijn, op enkele domme opmerkingen na, dat het gewoon bestaat en dus kan. Wordt het topic niet wat overbodig? _0/
Ja het wordt idd overbodig allemaal gamen is voor meisjes en jongens dus dat is het eigenlijk klaar ofnie dan? en gabb een xtje een westrijdje PGR 2 kuzzz
Als die wetenschap voor jou van toegevoegde waarde is....?( kan het mij niet voorstellen maar toch) _0/