1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    whahah }:] onder de gordle maar goed.. je hebt verder wel gelijk.. is wel raar zo'n gedachte gang
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind dat pacboyslim ergens wel gelijk heeft. Meisjes zullen eerder kleine dingen pakken dan jongens. Zie maar naar de wagens, de meeste bestuurders van grote wagens zijn mannen, de meeste van kleine wagens zijn vrouwen.
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.851
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Hmmm...mijn vriending houdt wel van console-gaming (en tegenwoordig verslaafd aan PC-patience op haar werk), maar heeft niet vaak zin om te gamen op de XBOX.
    Ligt in ieder geval ook een beetje aan de controller, die iets te groot voor haar is, maar zodra ik weer wat geld heb koop ik een Controller S voor haar.
    Ze vindt Dead or Alive 3 wel leuk om af en toe te doen, en halo deathmatch ook wel, maar pas na een tydje, als ze weer ff aan de controls is gewend.

    Ze vindt totnogtoe de Dreamcast veel leuker, vooral Streetfighter Puzle fighter, en Soul Caliber.
     
  4. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij vinden meisjes puzzelgames leuker dan games met geweld.
    Ook die kleine flut spelletjes op je mobieltje vinden ze vaak fantastisch,
    Mijn vriendin vond mario party en dat soort shit geweldig, maar van bijvoorbeeld halo kan ze de fun niet inzien.
     
  5. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit wel wat in. Meisjes hebben inderdaad gedeeltelijk andere interesses, maar om dan gelijk te zeggen dat de XBOX voor jongens is. Ik ben van mening dat de xbox voor iedereen is net als alle andere consoles etc. Maar er worden (helaas misschien) veeeel meer games gemaakt voor heren en dat schrikt potentiele koopsters af.
     
  6. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: Welkom op het Forum

    Natuurlijk mogen meisjes op de Xbox , Ps2, Gc, Pc enz. spelen. Waarom zul je gamers op hun sekse moeten beoordelen :confused: .
    Mijn zusje van 10 speelt ook (samen met mij) op de Xbox. "Zullen we Halo spelen, Herman" vraagt ze meteen als ze uit school komt. Meestal is mijn reactie daarop "heb je nog huiswerk?" of "nee, vandaag niet. Zullen we ........ spelen"
    Als meisje beleeft ze veel plezier aan de Xbox (volgens mij) Als je plezier hebt aan het 'gamen', welke sekse dan ook het maakt volgens mij nix meer uit. De gemeenschap is (denk ik) al zover dat ze gamende meisjes ook wel zullen accepteren.

    En ik ken nog een paar meiden die een Ps2 hebben.


    Zeer interresant he "ik en mijn zusje" ;)
     
  7. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    nou mijn zusje doet af en toe ook wel eens mee een potje halo maar ze bakt er niks van.
    ze speelt alleen maar jet set radio. waar natuurlijk heeeelemaal niks mis mee is.
    ik ken eigenlijk geen meiden met een Xbox. ik mijd het onderwerp games ook een beetje als er (leuke) meiden bij zijn. je wordt door hun al zo snel al computernerd aangezien.
    maar sommige meiden die ik ken en weten dat ik een Xbox heb reageerden heel enthousiast toen ik dat vertelde, maar ik zie ze zelf nog niet zo snel gamen.
    jammer, want die meiden willen toch altijd emancipatie:confused:
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ja???

    Op al je andere "argumenten" zal ik maar niet ingaan...

    Maar ja, ik heb een vriendin en speel af en toe met haar XBOX games: DOA3 & DOAX. Maar een kleine toelichting:
    XBOX is niet alleen voor jongens, iedereen mag (en kan) er op spelen, mijn argumenten geven alleen aan waarom ik denk dat de XBOX niet de meest geschikte console voor meisjes is....
     
  9. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken uberhaubt geen meisjes:'-( , lol nee

    1 meisje uit mijn klas had een xbox geleend een tijd terug, en daar speelde ze wel eens op, mijn nichtje speelde eerst wel marrio party enzo, en vandaag heb ik ghost recon gespeeld met mijn moeder, lol. Ik zou het leuk vinden als veel meisjes intensief gingen gamen, en wat is er nou beter dan een xboxende vriendin:cool: ;) 8)
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox is voor iedereen, maar toch meer gericht op jongens denk ik
     
  11. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, meisjes op de xbox!:+

    Ik vind het zelf wel tof, smaken verschillen.

    Ga gewoon door met gamen zou ik zeggen:)
     
  12. Tigerstyle

    Tigerstyle Cinematic

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat is er mis mee? FANTASTISCH!, en er zijn spellen genoeg voor hun, ik denk aan een Kung Fu Chaos en een DOA3, ik weet cker dat meiden die enorm zullen diggen (8)), toegegeven dat er een verschil in smaak zit tussen keuze games geslachtswijze. Maar de XBOX bied genoeg, maar ik jmmr genoeg geen meiden met XBOX, wel veel met GC/PS2 (:mad:)
     
  13. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit de reacties blijkt wel dat de meesten het niet raar vinden ofzo, een meisje met een Xbox :) Bij mij op school hoor ik wel eens anders... Ik denk zelf dat de spellen misschien iets meer op jongens gericht zijn, maar er zijn ook meisjes die 'schietspellen' leuk vinden!! ->me<-
    Nouja, ik zal er snel genoeg achter komen hoe hij bevalt. Ik ga er waarschijnlijk deze week eentje kopen.
     
  14. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Tuurlijk is het niet raar, het is zelfs jammer dat er niet meer meisjes zoals jij zijn. Maar zoals ik al uitlegde hebben meiden gewoon andere interesses en zijn er maar een paar die ontdekken dat gamen een leuk tijdsverdrijf is. En je timing is natuurlijk perfect om er nu een te kopen, vlak na de prijsverlaging. Veel plezier!
     
  15. Croman

    Croman Burning out...

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk inderdaad dat er nog wel aardig wat keuze is voor dames.

    En je hebt wel een beetje gelijk dat de XBOX niet de meest geschikte console is voor dames maar ik denk wel dat ze aan hun ???TREKKEN??? kunnen komen. Jongens kopen games op ervaring en ervaringen van anderen. Dat zouden dames ook meer moeten doen, want mn vriendin dacht eerst dat ze Burnout niks zou vinden en nu is ze verslaafd.
     
  16. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    M'n vriendin is niet zo dol op de Xbox behalve Doa3 en Racing Evo.Waar ze wel dol op is Everquest (kunnen we allebei uuuren zoet mee zijn) we hebben nl allebei een account en 2 computers.
     
  17. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey de Sims is net uit! Vrouwenspel #1. Die brengen ze niet uit op een computer waar geen vrouwelijke gamers zijn :D
     
  18. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Meisjes die gamen zijn relax! Meestal ook nog erg gedreven om de heren even wat asswoopin te geven...


    ;)
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me wel vet om een vriendin te hebben die ook xboxt.
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    M'n vriendin heeft ook een Xbox, en is daar behoorlijk blij mee.
    Ze vind platform games toch wel het leukste, van de week kreeg ze Pirates : Legend of Black Kat binnen, vond ze harstikke leuk zei ze. Verder vermaakt ze zich goed met Crash Bandicoot.
    Moet toch eens proberen haar aan Halo te krijgen...

    Zo zie je maar, Xbox en meisjes gaan best samen.
    Ze gaan erg goed samen zelfs.
     

Deel Deze Pagina