1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

1. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het zelf nog niet voor me hoor, een meisje verslaafd aan een first person shooter pc spel, of xbox. Tuurlijk kunnen meisjes het best leuk vinden om te xboxen of computeren, maar zo verslaafd als sommigen van ons jongens, uren achter hetzelfde spel zitten. Zou het trouwens best grappig vinden als ik dat nog een keer zou meemaken, samen een paar uur gamen :cool:

2. Finch

Finch Asshumper

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken geen vrouwelijk uitgebouwde gamers .
    Maar ik ken wel een dame die verliefd is op Troy D. Chinula van
    I love LIVE en een sjeik uit Qatar met een harem die exclusief bestaat uit vrouwen die halo spelen .

Xbox rocks !

3. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken zelf geen vrouwen/meisjes die op de xbox spelen, maar het lijkt mij goed te combineren. Ik denk alleen dat mannen meer spelen maar dat er onder de vrouwen ook uitzonderingen zijn. Het zit gewoon in hun genen dat vrouwen niet gamen, net zoals mannen andere dingen niet doen. Vrouwen en xbox is best wel combineren alleen mannen gamen meer.

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    mijn zusje speelt ook wel eens een beat 'em up, doa3 was dan ook iets wat ze heeeeeeeeel graag wilde. maar omdat ik haar altijd inmaak vind ze et niet leuk meer:D

mar goed, wat mij betreft is de xbox voor iedereen, als er veel meisjes xbox'en zou ik dat erg vet vinden.

maar ik kan wel begrijpen dat de hoeveelheid vrouwelijke gamers veeeeeeeel lager is dan het aantal mannelijke.

ontzettend veel games gaan over oorlog, pistolen, geweld, schelden wat dan ook. je kan tegenwoordig bijna geen enkele game noemen waar je geen personages moet
    neerschieten/slaan/rijden noem maar op.

En dat intereseert een doorsnee meisje niet echt heel veel.
    daarom word the sims ook veel door vrouwen gespeeld.

5. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik begryp niet waarom menzen het soms zo raar
    vinden als meisjes op een console spelen.

Maar het is ook zo dat de console wereld zich VEEL
    meer richt op jongens dan meisjes, en rara
    hoe zou dat komen

6. Han de Man

Han de Man Provocant

Leuk Bevonden:
    1
    Neem is DOAX, die gaan er ook best wel vanuit dat jongens de grootste doelgroep is (is logisch, want dat is het ook). Als ze een spel zouden maken met allemaal stoere Jann Lee's zou dat een stuk minder goed verkocht worden :p

7. huubmeilink

huubmeilink Guest

Hej dawn ik ken niemand met een xbox...( meisje dan )

8. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bijzonder he!!! Daar schiet Dawn niet zo veel mee op he. Misschien kun je re bij vertellen wat dat meisje leuk vind aan Xbox of iets anders boeiends.

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    en waar ze woont, haarkleur, telefoon nummer, alle maten etc.. heb ik er ook nog wat aan :p

10. Dawn

Dawn ...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb er eindelijk eentje gekocht hoor... Aangenaam, ik ben Dawn. Nu kennen jullie allemaal een meisje met een XBox :D

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    We "kenden" allemaal (lees: de meesten) al een meisje met een Xbox, [Munch]. Maar hoe meer hoe beter:D.

12. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    ik las de meesten ja, want ik ken geen meisjes met xboxen. gelukkig zijn die veeel verstandelijker dan de allom bekende BrEeZaHsLeTjEs.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En we "kennen" nog een Xboxster (gamester), Maas. Sorry dat ik je vergeten was.

14. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    dan moet ik je toch erg teleurstellen, ik ben gewoon een male.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    What? Ik moet eens dringend gaan afkicken.

16. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    misschien helpt een avondje ontspannen xboxen met een paar vrienden (no girls allowed:cool:) en wat bier. werkt prima}:]

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En wat doen? DOAX spelen? Dat is juist waar ik moet van afkicken, dat is een spel met alleen maar vrouwen (de filmpjes zet ik af, dus geen zack). Voor mij is iedereen die ik niet zie en zijn geslacht niet ken een vrouw.

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  18. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    DOAX lijkt me in dit geval zeker GEEN goed oplossing:9. ik denk dan toch met name aan spellen met wat meer grof geweld.

maar ik vraag me af welke games meisjes nou leuk vinden?? ik zou echt niet weten welke games dat moeten zijn (uitgezonderd the sims:+)

19. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat hangt af van meisje tot meisje zoals het ook afhangt van jongen tot jongen. Sommige houden van FPS, andere niet. ....

20. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    deze reactie had ik dus even over het hoofd gezien. dawn houdt dus van schietspellen.

welke spel heb je gekocht?:cool:

Deel Deze Pagina