Ik heb nog geen spellen gekocht, maar ik kreeg Splinter Cell en een racespel erbij, dus ik ben nog wel even zoet...
Als je een game koopt, koop dan Halo : Combat Evolved. Echt een superspel, en ook met deze titel ben je wel even zoet.
als je van schieten houdt is dat zeker weten een musthave. een fps 1e klas. echt een super verhaal zit erin
of amped. Daar houdt m'n zusje ook van en aangezien zij een meisje is delen jullie misschien dezelfde interresses!!
Eigenlijk is die vraag van welke game zal ik kiezen net zoiets als wat je lievelinseten is. Iedereen kan wel z'n favo game aan je aanraken, maar iedereen heeft een aparte smaak games. De game die de ene leuk vindt vindt de ander misschien geen donder aan, dus kijk gewoon bij reviews of huur is een keer een spel om te kijken of hij je aanspreekt of niet.
Ik hoor er niet bij (denk ik). Ik koop Halo pas als hij bij de classics komt, ook al is Halo 2 dan al uit.
Pech voor mij. Ondertussen dat jullie liggen te geilen op screens van Halo 2 zal ik wel lekker games spelen.
Suika, checkt ff snel in 'r trui en d'r rok hmmzz... moet maar 's wat actiever op het forum worden en mijn vriend van mijn account aftrappen... w8 maar jongens als er strax wat meer xboxlive spellen zijn, en wat meer strategische spellen, than I'll kick your ass!!!
Ben jij nu male of female? Als ik je tekstje in het geheel bekijk zou ik denken dat je female bent, maar met in 'r trui en '-d'r rok doet mij dan denken dat jij male bent die in een meisje haar trui kijkt en onder een meisje haar rok.
en jij matrix, als ik jou text in het geheel zou bekijken zou ik denken van mwoh.. dat zou best een vette chick kunnen zijn.. maar ja
Ja zeker, morgen is mijn Xbox aan de beurt. Btw, ik heb Halo gekocht. Ik kon niet weerstaan aan dat pakket van Halo+Splintercell.