1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    beetje offtopic vind je niet. maar xbox ombouwen, zou je dat nou wel doen:p:cool::{
     
  2. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    johan, doe jij ook niet een beetje offtopic?? het gaat hier altijd nog om meisjes en xbox.. is dat raar of niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2003
  3. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er eigenlijk al speciale meidenclans voor de xbox? waar zeg maar alleen meiden zjin toegestaan enzo? vroeg ik me opeens af:p
     
  4. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, waarschijnlijk niet! :)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Je denkt toch niet dat ik mijn Xboxje ga verkloten met zo'n onnuttige, illegale, veel te dure modchip?

    Een meidenclan? Volgens mijn zijn er niet al te veel meisjes die gamen en als ze het wel doen hebben ze waarschijnlijk een PS2. Ook als er genoeg meisjes zijn voor een clan (wat waarschijnlijk ook zo is) dan zullen ze wel niet in 1 stad wonen.
     
  6. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    nee, maar live brengt mensen tezamen. (ook meisjes :p)
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is waar, toch zou ik ook wat meer interesse in xboxen zien van het vrouwelijk geslacht. gister vroeg een meisje zelfs nog wat een xbox was!!:p:p
     
  8. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    whahahahaha, ik had gister precies de zelfde situatie :p:p. Ik denk dat er een grootschalige campagne van microsoft moet komen om xboxen onder meisjes populairder te maken!
     
  9. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    oo toevallig ken ik dat topic geloof ik :p
     
  11. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja, en waarom een campagne voeren? Lekker makkelijk toch, vooral jongens als doelgroep...
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds ik DOAX heb speelt m'n zusje af een toe ook een potje volleyball met mij. Ik ben dus van mening dat dee doelgroep van deeee xbox mannen was, maar dat ligt aan de games. Dus zouden ze ook voor girls meer games moeten uitbrengen zodat zij er ook toe worden gebracht.

    Dus Dawn, DOAX-BV is wel een aanrader gezien het feit dat het leuk en de besturing/gameplay makkelijk gehouden is.
     
  13. x-prophet

    x-prophet You will know fear

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat echt nergens op, meisjes mogen ook gamen. ik bedoel er staat niet op de doos'not for girls' in ieder geval niet bij die van mij. hoe meer meisjes die gamen de beter. oh ja, dawn stuur me ff een PM:D
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn zusje is in ieder geval niet echt onder de indruk van de xbox, daarentegen mn broertje weer helemaal wel. gelukkig eigenlijk ook maar want anders wil zij ook weer xbox'en en dat sta ik helemaal niet toe:p
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dan begin je er toch 1 ;)

    Weet je hoe frustrerend het kan zijn voor sommige jongens als ze dik worden ingemaakt door meisjes die hun ass kicken :cool: :+
     
  16. Slayer

    Slayer xbox is deadly

    Berichten:
    167
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel leuk als er meisjes bij zitten, zelfs bij de lan in denhaag waren er zelfs een paar en ze zijn best goed, ofte wel van mag het.
     
  17. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    tjaa het is nou eenmaal zo dat meisjes minder spelen, dit komt gewoon doordat veel spellen ook voor de grootste doelgroep gemaakt wordt: de jongens dus... Mijn vriendin speelt graag op mijn xbox (vooral moto gp en ze heeft er nog talent voor ook). Maar van spellen zoals halo houdt ze weer minder... Ze wordt al helemaal ziek van spellen zoals doax... je ziet daaraan gewoon dat het niet aan de vrouwen ligt dat ze niet op de xbox spelen maar dat het aan de gameproducers ligt die de spellen voor jongens ontwerpen (vooral die jappanners kunnen er wat van :cool: )
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin is helemaal weg van DoaX, DOA3 en The Sims...dus 't ligt echt aan de games en niet aan t geslacht ;)
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    meisjes gamen ook.. de meeste vinden het alleen niet de moeite waard om een console of games aan te schaffen..
     
  20. Major Payne

    Major Payne Drunkenmaster

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zie wat voor spellen er zijn weet ik niet wat meisjes aanspreekt
     

Deel Deze Pagina