1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een girlgamer (ps2) in de klas, en m'n buurmeisje (die een jaar ouder is dan mij) heeft een gamecube, en ze is The Sims verslaafd.. ze heeft bijna IEDERE uitbreidingsset dachtik..

    owja, m'n moeder vind Tetris en Mario world tegek. Ze is Smash Bros. aan het leren en Zelda:alttp kan ze niet echt..
     
  2. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Me zusje heeft ook alle, en ik bedoel alle}:] uitbreidingen voor the sims gekocht. De laatste was echt saai, maar kwartiertje gespeelt ofzo. Heel misschien koopt ze ook nog eens de Xbox versie:{
    Verder ken ik eigelijk geeneen girlgamer op wat andere meisjes die the sims spelen:'-(
     
  3. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Spellen als the sims kennelijk;)
    Ik denk zelf spellen die niet zo moeilijk zijn en met dingen die ze in het echte leven ook leuk vinden zoals uitgaan, vriendjes/vriendinnen, kleren en 'decoration'.
    En the Sims heeft dit dus allemaal.
     
  4. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn zusje vind blinx leuk maar ze speelt ook vaak unreal op live als gast dan van mij maar ze is wel goed ze staat meestal tweede na mij
     
  5. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken geen meisjes met een xbox.
    Wel iemand die thuis een psx en 2 n64's(eur+jap) heeft staan maar die zijn meer van haar broertje geloof ik maar ze speelt er wel redelijk vaak op. Ook shooters als goldeneye, weer eens wat anders dan sims.
    Mijn zusje daarentegen speelt alleen maar sims en barbiegames:confused:.
    Soms gaat een potje super smash bros melee of mario party op me cube der nog bij maar meer hoef ik niet van haar te verwachten.
     
  6. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik effe door lees dan denk ik bij me zelf :
    waarom moet MS een campagne voeren als wij dat kunnen.

    meeste zusjes spelen hier mee ( including mine )
    dus zij horen ook bij dat doelgroep.
     
  7. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    meisjes kopen de xbox alleen voor die vibrerende controllers, geloof mij nou maar }:]*)O-)*)
     
  8. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Yah we denken niet allemaal maar aan één ding hè Maas ;) .
    Titel is gewoon dom :p Slaat gewoon nergens op, en....Alsof ik me er eigenlijk veel van aantrek? Neuj! Wie heeft er last van? Mijn vader en mijn zus (en eventueel de poetsvrouw) maar ze moeten er maar mee leren leven!:cool: Ik was vroeger al een computerfreak...Naja vroeger...Op mijn achtste was ik steeds al bezig op de pc en op m'n negende kregen we gratis een PSX om uit te testen en een hele zooi games...Leuk leuk, Wendy zat met vierkante ogen voor de T.V. :cool: Ik ben dus in principe vanaf mijn 9de met echt gamen begonnen. Niet meteen denken lke dag, want ik speelde toen nog gezellig buiten met mijn vrienden...Die tijd is voorbij en het is niet leuk op straat en ik doe niet veel buiten en zit dag (en soms nacht) hier in dit hok, waar ik dan zo'n lange reply zit te typen ;) Nee....Ik zit vaak boven op de Xbox DOAX te doen...Nu ook weer SC want die moet snel terug, maar was gister weer een Live gegaan...(Niet dat er toen veel aan was) maar ik bedoel: veel meisjes houden gewoon meer van: Fancy,Kleding,Make-Up,Uitgaan en meiden zoals ik houden meer van: Kleding,Gamen,Tekenen en luieren :cool: Is geen discussie over mogelijk. Is gewoon smaak...Je kan niet zeggen: 'Het is niet voor meisjes!' punt uit :)
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, je kunt wel zeggen dat gamende meisjes zeldzaam zijn, want helaas ben je wel een van de weinigen die van gamen houden. Je bent zelfs de enige die ik ken, want inderdaad, mijn vriendinnen houden van Fancy, Kleding, Make-Up en Uitgaan. Wat mij betreft mogen er wel iets meer gamegirls bijkomen en het andere type girl vervangen. :cool:
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt denk ik ook meisjes die de boel combineren. Dus én make-up én kleding én uitgaan én winkelen én gamen. Zo'n soort meid zoek ik nou:cool:. (al mag dat winkelen weg)
     
  11. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoezo persé make-up dan? Natuur niet mooi? :eek:
    Yah ik combineer het nog zelfs met school! How great is that 8)
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je begrijpt me verkeerd. Het moet niet, het mag. En de meeste meisjes die ik ken vinden make-up belangrijk. Het maakt mij niks uit of een meisje wel of geen make-up draagt. Te veel make-up vind ik zelfs niet mooi.
    Winkelen daarentegen vind ik nogal saai.
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    hahah boo is lief.. lol ff offtopic

    maaruh ff ontopic... of eigenlijk half ontopic.. meisjes zijn vaak zonder make up knapper ook nog.. vind ik dan.. behalve die meisje die zichzelf plamuren met die shit.. dan weet je dat ze dat nodig hebben omdat ze er anders niet uitzien haha :p
     
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is eigenlijk heel erg offtopicO-)

    ik ben het met munch eens. net als dat ook veel jongens gamen voor nerds vinden en liever elk weekend gaan playen tijdens het uitgaan. ik ga in het weekend veel liever bij een vriend een film kijken of samen xbox'en. bij meisjes is dat ook zo alleen zijn er dan veel minder meisjes die geïnteresseerd zijn in het gamen. die gaan dan in hun vrije tijd thuis lezen8) (leuke bouquette-reeks boekjes:p), ik noem maar een voorbeeld.
     
  15. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    shhhtt stil hahaha ;)

    nee maar denk idd.. meisjes doen veel liever meisjes dingen.. en daar hoort vaak toch gamen niet bij... helaas.. ennuh wat betreft thuis film kijken of xboxen in t weekend of uitgaan.. kies ik toch wel voor t uitgaan.. ff lekker dansuh man... mensen leren kennen... je leeft maar 1 keer :)
     
  16. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    AMEN!! Je moet ujitgaan je bent maar 1x jong en films zullen er altijd blijven en consoles zullen altijd vernieuwen.. dat kan dus wel wachten tot je 30 bent :) dan is de zaterdag avond inderdaad handig voor dat soort dingen
     
  17. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    we wijken af mensenO-), okeey dan doe ik maar ff mee

    heb ik gezegd dat ik niet uitga?*)
     
  18. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben ook van alles wat hoor. Uitgaan, winkelen, xboxen, muziek maken... you name it :9
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Iedereen gaat denk ik uit, maar niet iedereen gaat even vaak uit.

    Maar laten we weer ontopic verder gaan, want anders komt straks een mod met een slot.
     
  20. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat we toch redelijk uitgepraat zijn over dit onderwerp? :)
     

Deel Deze Pagina