1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja bijvoorbeeld op muziek forums kom je meerdere meiden tegen.
     
  2. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het echt dikke onzin dat de Xbox niks voor meisjes zou zijn. Waarom niet? Meisjes kunnen niet gamen? Rot toch op!
    Meisjes kunnen net zo gamen als jongens, alleen zijn er gewoon minder meisjes die eens een controller in hande namen. Zo game ik wel eens met wat vriendinnen, gewoon racen vinden ze heerlijk. Een ander meisje die ik ken is dol op RPG's, die heeft thuis ook Fable, Sudeki, Phantasy Star Online en Elder Scroll 3: Morrowind liggen. Dus dat de Xbox of uberhaupt een spelcomputer niks voor meisjes is vindt ik dus echte onzin.
     
  3. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegd
    totally agree on that one }:]
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    de Xbox is ook voor meisjes/vrouwen alleen laten zij dat niet blijken aangezien zij niet een hele dag over de Xbox kunnen lullen. (volgens mij)
    mijn zus speelt er ook op. alleen Burnout 3 ging te snel. en aan NG begint ze nie eens. volgens mij zetten ze er zich minder voor in. (ga niet schelden als het niet zo is)
     
  5. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn natuurlijk wel vrouwen/meisjes die een xbox ownen of graag met een xbox spelen. maar echt typisch meisjesachtige games komen niet op de xbox voor, dan moet je denk ik eerder kijken naar de gamecube of playstation. die hebben een breder aanbod aan games. dus ook games voor wijfen.

    Er is natuurlijk ook nog de optie dat er special een next-gen xbox voor vrouwen word gemaakt, de xdoos :+. een console die inspeelt op het genot van de vrouw :D . en met speciale vrouwengames. Hoe je je dat voorstelt dat laat ik aan je iegen fantasie over... :cool:
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Persoonlijk heb ik niets tegen dat somige damens een stukje game gebied innemen.Ik ben wel zeer tegen het feit dat er dan dingen veranderd gaan worden.Zoals:een roze sp.Barbie en haar vrienden (live) en noem maar op.Ik zou het ook niet leuk vinden als ieder meisje zou gaan gamen.Moeten we dan alles delen met damens?Hebben ze dan al niet genoeg meiden dingen.Dus om samengevat te zijn:Ik vindt het niet erg dat meiden gamen,maar somige dingen moeten toch (bijna) alleen mieden of jongen zijn
     
  7. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan t misschien verkeerd begrijpen
    maar t komt nogal sexistisch over
    waarom is gamen voor jongens
    waarom zouden meiden alleen meiden games moeten spelen
    de 'echte' vrouwelijke gamers hebben echt geen behoefte aan een barbie game
    die games zijn echt gericht op de vriendinnetjes van casual gamers
    voel je je ook bedreigd door casual gamers door games als fifa?
    waarom? er komen nog steeds 'goeie' games uit
    iedereen, heeft het recht om te gamen
    vrouw, man, opa enz.
    gamen is een hobby
    geen exclusief iets alleen voor de mannelijke nerds
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Oke dan kom ik dus verkeerd over andere manier van schijven proberen.Ik vindt het niet erg als meiden,ouders,grootouders gamen.Ik heb er ook niets op tegen dat damens die "casual" gamen (als zo iest bestaat).Het punt dat ik duidelijk probeer te maken is dat ik juist vindt dat niet zo iest als barbie games moeten komen of roze sp's.En ong. 80% meiden (die ik ken) die gamen doen het omdat het op dit moment IN is.Deze damens zouden van mij part direct mogen worden afgeslacht en afgevoerd worden
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Komen ze bij jou thuis voor jouw tv jou lastig vallen daarmee dan?
    Wat een reactie zeg :{
     
  10. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd. ik snap het ook niet echt
    als mensen iets doen omdat het in is, doen ze dat toch omdat ze het zelf willen
    omdat ze hip willen zijn
    ik vind het kudde gedrag maar ze moeten het zelf weten en ik heb er verder geen last van
    hoewel ik sterk betwijfel of de meiden massa die hip willen zijn een dure roze sp kopen
    ik denk dat ze dat geld liever aan kleding besteden of zo
    ik heb tenminste nog nooit dat zulk volk zien gamen of erover gehoord
    en ik spreek vaak genoeg van die hippe meiden hehe
    misschien is het op sommige plekken dan alleen hip
    maar ook al zou heel nederland met hippe sp's lopen, het zal me een zorg zijn
    :{
     
  11. VELOX_2

    VELOX_2 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat meiden het net zo goed kunnen gamen echt wel eigenlijk moeten er veel meer bij komen dan word het misschien wat leuker hoop ik dan
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Wat maakt het nou uit dat zulke soort dingen verkrijgbaar zijn? Die voorzien alleen maar in de behoefte van een bepaalde doelgroep en volgens mij ben jij toch verder ook niet verplicht om er mee te spelen, dus waar maak je je dan in godsnaam druk om? Of doen dat soort games en wellicht ook de gamende meiden soms afbreuk van het imago van de de "stoere games" spelende jongens? Zo niet, dan kan ik werkelijk niet begrijpen wat je probleem er nu eigenlijk mee is.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhhhhh... meiden gamen omdat het in is? Bijna alle meiden die ik ken, game uberhaupt niet, en mochten ze gamen, dan doen ze dat of voor tijdverdrijf, of gwoon omdat ze het wel vet vinden. Je moet, als je wilt, kunnen kopen wat je wilt, dus niet dat ze enkel dingen voor jongens maken. Zelf zou ik natuurlijk nooit van mij leven een barbie game ofzo kopen, maar ik denk eerlijk gezegd ook niet dat meiden hierop zitten te wachten.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Vin t wel een leuke combo, een meisje een Xbox en een JOYstick ;)
     
  15. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    is dat grappig?? Mij boeit het niet of er barbie games zijn als ik ze maar niet hoef te spelen, en die games zijn denk ik voor meisjes van 10 ofzo, en dat is alleen maar positief die worden dan helemaal in to games, en over een paar jaar spelen ze ook shooters....goed tog??
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah right.. overgang van Barbie naar shooter :) Mooi ALS ze overgaan naar shooters, maar eh..
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    mijn zus leest mee. zegt: ''zeg maar dat ik Halo 2 leuk vind''
    ja zeg, Co-op met mij omdat ze Slayer tegen mij toch verliest.
    toen Berrie er een keer was, 't is mijn neef toen stond ik op 14 kills, hij op 12 of zo en zij op (hmm) 1.
    echt lachen.
    BTW: dit deed ze ook nog in Caugulation. : ''Banshee Tricks, dat is toch met X. druk ze op X, valt helemaal naar beneden, Banshee op de grond ontploft voor haar neus. ''You are killed by a vehicle''
    sommigen kunnen er dus niks van. (sommigen)

    Edit: mijn zus leest (weer) mee en zegt: ''ik had het toen een hele tijd niet gespeeld.''
    Ja ja, het zal wel
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dan is het leuk als de meisjes meedoen. Ik ken persoonlijk zonder overdrijven geen 1 meisje die gamet, maar die onzin dat er geen roze SP's mogen uitkomen enzo ontgaat me een beetje. Koop je het toch niet. Voor de rest kan het me ook weinig schelen als er Barbie-games uitkomen, bovendien is het volgens mij sowieso onzin dat dit soort dingen uitkomen om de gamesters te plezieren. Volgens mij gamen meiden ook niet zeker niet om in te zijn...

    Oja, @falcon NL: Het is ik vind, niet vindt ;)
     
  19. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel soms speelt mn zusje Spongebob of Top Spin... maar na een poosje hoor ik al weer gevloek en gescheld en vervolgens wordt mijn naam geroepen voor hulp. _0/
    Tja wat wil je met een broer die zo goed kan gamen O-) maar de xbox is opzich wel voor meisjes alleen kunnen sommigen het niet altijd ;)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    moet jij ook zo vaak helpen, voorbeeld: ''Willem, wil je even die Kraken verslaan bij Fable.''

    (maar die is zo simpel)
    (en dan heeft ze een Master Greatsword)

    Edit: mijn te vaak meelezende zus zegt: ''ik verlaag me niet tot SpongeBob ofzo.''
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005

Deel Deze Pagina