1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

xbox of gamecube????????

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door auke_sikke, 7 jul 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ach laat die sukkel toch lekker zijn eerste puistjes uit gaan knijpen, want verstand van consoles heeft hij absoluut niet......

2. StormX

StormX from Storm Inc.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alle next-gen consoles en de Xbox steekt er toch echt met kop en schouders boven uit.

Er is maar 1 nadeel aan de Xbox, hij heeft geen GTA 3. maar de cube ook niet dus dat heft het weer op.

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik het over Dead or Alive 3 gehad???? NEE!!

Je moet niet zo dom uit je nek lullen zeg....
    Ga met jezelf spelen..... ]:-

Als je niet kan geloven dat de Xbox en de Gamecube alletwee goeie consoles zijn, dan ben je echt een stom kutventje!!!

Moet ik even een boekje gaan open doen over wat (ik) slecht vindt aan de Gamecube ofzo....???

Luigi das 1..
    De kleur das 2..
    Hoe de cube eruit ziet das 3....
    De controller das 4...

En als je hierop gaat reageren dan weet je precies waarom wij niet blij zijn met zulke argumenten....

Ik vind de cube een leuk ding, maar de Xbox beter!!!
    Maar ik ben dan ook weer multiplatform gericht..

Halo speel je misschien binnen 3 dagen uit, maar hoe weet jij dat nou... Heb jezelf de Xbox????
    heb je úberhaupt de game weleens gespeeld, laat staan Co-Op!!
    Ik heb Halo, en het is 1 van de meest relaxte games ooit...
    DOA3 ook, en er zijn er nog veel meer....

En jij zegt dat je wel even zoet bent met Donkey Kong en Zelda??
    Aangezien ze nog niet uit zijn, geef ik even een paar tegenargumenten...
    Zelda Vs. Project Ego
    Donkey Kong Vs. Morrorwind!!!
    Knights of the Old Republic,
    Starwars Galaxies...

Moet ik doorgaan...
    [To be Continued]:)

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het begin van deze thread staan echt de allermongoolste argumenten die ik ooit heb gezien ]:- ]:-

Te weinig mooie games? Halo, Spider-Man, THPS3, Project Gotham Racing, DoA3, Hunter: The Reckoning (als het goed is) en nog wat gamepies. En er komen ook nog vele toppers als Splinter Cell, Morrowind, Project Ego, en ga zo maar. GameCube heeft Zelda en DK? Zelda is nog lang niet uit, en Donkey Kong heeft 'ie niet.
    Keep dreaming.. Over Zelda's doe je wel een paar dagen. Tenzij je 24 uur per dag speelt.
    ... n00b... :'-(
    :'-( .. Lelijker bedoel je .. :'-( (Zeer domme opmerking was dat btw -_-)
    Gossie toch, GC heeft minder laadtijden hoor. En de laadtijden die die heeft zijn sneller dan de Xbox.

Blergh, ook al zo'n dom argument... Nog geen enkel spel waarbij ik dát heb gezien.

Zo dat moest ik ff kwijt.

Verder ff over de Xbox, ten opzichte van de GameCube.

De GameCube heeft meer pure arcade achtige fun games. Vaak originele en goede gameplay. Verder doen de graphics niet zo héél veel onder voor de Xbox.

De Xbox zelf heeft/krijgt veel topgames. Verder zijn de graphics mooier dan op de 'Cube, heeft 'ie beter online support en meer extra's. Ook de HD is héél handig.

En verder moet je gewoon naar het lijstje van de spellen kijken, en daarop je beslissing maken.

Ik zou dus voor de Xbox gaan.

Verder is het een beetje dom dat je dit op een Xbox forum vraagt, want ik denk dat de meerderheid natuurlijk een Xbox aan beveelt... :{

Laatst bewerkt: 8 jul 2002
  5. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Gast, je kan voor iedere console wel een spel noemen dat in jouw optiek mindere graphics heeft. Ik zou trouwens ook eerst maar eens wachten tot je Mario echt gespeeld hebt voordat je op de graphics gaat zeiken. Bij Mario gaat het ook niet om de graphics maar om de gameplay. Als je kijkt naar games als Resident Evil en Rogue Leader dan zie je tot wat voor soort graphics de GameCube in staat is, dat ziet er dus allebei net zo goed, zo niet beter, uit dan op de Xbox. Check je feiten eerst voordat je begint te blaten over dingen waar je duidelijk geen verstand van hebt.

Pity....

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En dat weet jij nu al...

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jeez, wrom heb ik deze draad gelezen???

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Wat wel waar is, is de asociaal korte laadtijden van de cube bij bijvoorbeeld pikmin en luigi. Echt niet normaal hoe snel die games beginnen met spelen.

9. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Yep! Wanneer Resident Evil komt, half sept., koopt Kseen ook zo'n kubusje. Bountyhunter is ook leuk(herfst), verder vind ik nog niks boeiend. Bloody Roar is echt een belachelijk lelijk spel, Star Wars te saai en Mario vind ik nikkes.

10. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    check die grote E3 special op xboxworld.nl
    daar staan pas games.
    moet ik verder gaan?
    :D :D :D :D

Edit: De Xbox is opzich goedkooper vanwegen de HD,DVD,AUIDO,INTERNET OPTIE
    dat kost echt wel meer dan 100 euro als het zelf los moet kopen

Laatst bewerkt: 8 jul 2002
  11. Ares

Ares Trapped in live

Leuk Bevonden:
    0

Daar ben ik het mee eens. Ik denk dat de graphics van de Xbox en NGC (op dit moment) niet veel van elkaar liggen. Het is gewoon dat de makers van veel van de games op de NGC niet dezelfde aandacht schenken aan de graphics zoals dat bij de Xbox wordt gedaan. Kijk maar bijvoorbeeld naar DOA3 en SSBM. Bij DOA3 gaat het ook om de realistische graphics terwijl dat bij SSBM ondergeschikt is.

En al die mensen die komen met argumenten van:
    die cube is veel mooier en die controller van de Xbox is veeel
    beter ..... dat zijn geen argumenten, maar puur een mening. =(
    Persoonlijk vind ik ze allebei wel wat hebben qua uiterlijk.
    Ik vind geen van de twee controllers perfect (de Xbox ligt toch een beetje a-relax in me handen en die van de cube voelt "raar")
    maar hierbij moet ik toegeven dat ik nog niet echt superveel heb gespeeld op beide consoles.

12. gamingfreak

gamingfreak Art.Music.Women

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb allebei en ze zijn allbei goed PUNT UIT:mad:

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, ze zijn allebei prima. De XBox is iets krachtiger, heeft een harde schijf, breedbandadapter en een DVD-speler maar is ook duurder. De GC heeft meer spellen voor kinderen, de XBox meer voor volwassenen. De controller van XBox is een beetje groot (controller s niet meegerekend), die van de GC een beetje plastic-achtig, maar ze wennen allebei heel snel. Overall is de XBox beter, maar ook duurder, ook qua software. Dat is het zo'n beetje in een notedop...

14. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Die controllers ga ik nix over zeggen want dat is puur een kwestie van smaak.

Spellen hetzelfde.

Niveau van de spellen is eigenlijk op beide consoles goed. Evenveel topgames.

Over 1 dinge ben ik het niet eens en dat is dat men altijd doet of de gamecube allemaal kinder spelletjes heeft en de Xbox alleen adult games..... Tja als er voor de xbox geen een spel is voor de jongere gamers is zo'n opmerking makkelijk gemaakt.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ja ik koop hem omdat sonic adventure en kirby erop komt, eind september denk ik misschien later. Ik houde box gewoon voor de poorts, panzer dragoon, house of the dead 3, ego etc :). beide consoles kosten bijna niks meer. Dus met beide ben je helemaal goed af. NIet vechten jongens.. delen :9 :cool:

16. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ja, je hebt gelijk... euh.... niet...

[inverted]
    Wat vooral fantastisch is aan de GC is de geweldige ingebouwde LAN poort waarmee je via gamespy online kunt gamen zonder dat je meteen weer extra hardware moet kopen. En dan niet te vergeten dat handige standaard CD rom formaat wat ie ondersteunt waardoor je er gewone CDs of zelfs DVD films mee kunt afspelen voor maar 3 tientjes extra.

Jaja, gauw naar de basismarkt om een GC te kopen....
    [/inverted]

:)

Deel Deze Pagina