In het begin van deze thread staan echt de allermongoolste argumenten die ik ooit heb gezien ]:- ]:-
Te weinig mooie games? Halo, Spider-Man, THPS3, Project Gotham Racing, DoA3, Hunter: The Reckoning (als het goed is) en nog wat gamepies. En er komen ook nog vele toppers als Splinter Cell, Morrowind, Project Ego, en ga zo maar. GameCube heeft Zelda en DK? Zelda is nog lang niet uit, en Donkey Kong heeft 'ie niet.
Keep dreaming.. Over Zelda's doe je wel een paar dagen. Tenzij je 24 uur per dag speelt.
... n00b...
.. Lelijker bedoel je .. (Zeer domme opmerking was dat btw -_-)
Gossie toch, GC heeft minder laadtijden hoor. En de laadtijden die die heeft zijn sneller dan de Xbox.
Blergh, ook al zo'n dom argument... Nog geen enkel spel waarbij ik dát heb gezien.
Zo dat moest ik ff kwijt.
Verder ff over de Xbox, ten opzichte van de GameCube.
De GameCube heeft meer pure arcade achtige fun games. Vaak originele en goede gameplay. Verder doen de graphics niet zo héél veel onder voor de Xbox.
De Xbox zelf heeft/krijgt veel topgames. Verder zijn de graphics mooier dan op de 'Cube, heeft 'ie beter online support en meer extra's. Ook de HD is héél handig.
En verder moet je gewoon naar het lijstje van de spellen kijken, en daarop je beslissing maken.
Ik zou dus voor de Xbox gaan.
Verder is het een beetje dom dat je dit op een Xbox forum vraagt, want ik denk dat de meerderheid natuurlijk een Xbox aan beveelt... :{
Laatst bewerkt: 8 jul 2002