ik val altijd op de bank of op bed fuckup dat je het nooit hebt gespeeld.... we wonen allebei in damsco toch je mag hem wel huren.... of lenen hahaha je weet niet wat je mist kil ff serieus....
Het sloeg ook eigenlijk nergens op wat ik net zei Maar reken maar dat er genoeg xboxen zijn en worden verkocht zodat de developers er genoeg games voor gaan ontwikkelen.
Ik heb nooit echt veel aandacht besteed aan dat spel. Maar iz goed ik huur hem wel van je Waar van Damsco woon je ? Ik woon in Oost...neppe buurt maar ja ..
Kijk onder mijn bijdrage en je ziet wat ik bedoel vrijheid, blijheid, koop ze allemaal en geniet van al het moois wat ze voor ons gamers maken
/ ik vindt da de XBOX veel voordelen heeft en de ps2 nie zoveel (kan het weten want ik heb een XBOX en mijn broer een PS2----------------------->de kamer van mijn is--->zeeeeer gevaarlijk terein!!)
NFI maar het is natuurlijk niet echt vreemd dat de XBOX betere graphics heeft dan de Playstation 2. Is een veel nieuwer/recenter apparaat]:- Greetz, TriggeR