1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Onbekende Must Haves

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 30 dec 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    >_> Zonde zonde is zo`n goeie game ik moet erom huile dat die game nog niet compatibel is. (heb Jet Set Radio de dreamcast versie eerste deel dus ook compleet uitgespeeld meesterlijke games)

    Zonde dat er eigenlijk nog geen vervolg is.
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het was mijn eerste Xbox spel, vond het echt geweldig:) Ik heb echt iets van 60-70 uur op de teller van dat spel! Daar komen ook nog heel wat uurtjes bij door de leuke multiplayer:)
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    The Cronicles of Riddick
    Beyond Good and Evil
    Fahrenheit

    meesterlijke games. Moet fahrenheit nog steeds is uitspelen, wat een verhaal _O_
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Sniper Elite op de Xbox fantastisch. Je moet in je eentje allerlei missies uitvoeren in een Koude Oorlog-achtige omgeving. Het spel is best realistisch en je kan dan ook echt niet ff door een level heen lopen. Als je bijvoorbeeld iemand wil omleggen over een grote afstand, moet je ook echt met je sniper rifle boven iemands hoofd richten om raak te schieten.
    Het is echt heel ondergewaardeerd
     
  5. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Fahrenheit mag er inderdaad wel bij. Ik heb heb niet uitgespeeld moet ik zeggen O-) maar het is een keer iets heel anders dan de gemiddelde videogame. Het heeft me positief verrast moet ik zeggen. :)
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Fahrenheit toegevoegd:) Riddick is echt wel een bekende game, ik zie dat iedereen die op noemt maar volgens mij is dit spel echt heel veel verkocht, en er was destijds ook reclame voor op tv.
     
  7. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    En er was destijds de gelijknamige film uit met Vin Diesel..

    Zelf ga ik voor Richard Burns Rally. Een mooi & realistisch rally spel dat volgens mij bij de massa helaas nooit echt is aangekomen.

    Echt heel onbekend is het spel (vooral in Japan & bij doorgewinterde gamers) niet, maar Shenmue II vind ik echt een musthave. Geweldig spel met een goed verhaal.. Net als fahrenheit een spel dat heel anders speelt dan de gemiddelde game.
     
  8. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij dus precies hetzelfde... die demo heb ik echt vaak gespeeld
     
  9. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
  10. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf vond Jurrasic Park wel leuk spel, onbekend bij velen denk ik maar leuk om een atractiepark met dino's te maken
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Metal Arms bij de media markt in Arnhem gevonden, misschien zijn er nog wat exemplaren! Het is de 12,99 zeker waard :thumbs:
     
  12. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Phantom Dust , Project Snowblind en Serious Sam heb ik al .
    Deze 3 games zijn trouwens ook system link , dus ze kunnen op XBC of Xlink gespeeld worden .

    Het enige probleem wat ik heb is , is dat ik niks van het spel Phantom Dust snap . Wat is nou eigentlijk de bedoeling van het spel . Daarmee bedoel ik hoe ik het moet spelen ? Ik weet dat je moet vechten tegen elkaar , maar hoe ? :confused:
     
  13. boogje

    boogje Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Metal arms hier gekocht voor 6 euro, splinternieuw! <0/
    vandaag naart stad om wat toppertjes nog binnen te halen :)
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    *kuch* Instruction manual *kuch*
     
  15. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    ik werk in een games winkel, dus zal voor de grap is kijken wat ik los kan krijgen bij de leveranciers
     
  16. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Top! :thumbs:
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor maar de helft van de titels die je noemt vind ik persoonlijk echt ruk.
    Beetje nutteloos topic, verschilt per persoon wat je leuk vind.
    Bekende spellen zoals Halo, Forza, etc. zijn niet zomaar bekend geworden, dat is verdiend.
    Zo hebben vooral enkele spellen die laat uitkwamen op de Xbox, terwijl de 360 op komst was of er zelfs al was mijn inziens soms te weinig aandacht gekregen.
    Persoonlijk vond ik bijvoorbeeld dat Bloodrayne, Gun, The Suffering niet de aandacht kregen die ze verdienden.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol , lees jij die dan ? Maar goed , ik zal er eens in kijken . |:-
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik denk niet dat je die spellen allemaal gespeeld hebt, want een beetje gamer merkt gewoon dat het echt bijzonder goede spellen zijn. Je zegt dat sommige spellen de aandacht verdient hebben? Dat is toch logisch? Een spel waar veel geld in is gestoken moet ook flink gepromoot worden overal, daarom zijn ze zo bekend. Een game als forza is echt niet door de massa gekocht omdat het zo'n geweldig spel is, maar omdat er zoveel reclame voor is gemaakt.

    Vond je dat GUN te weinig aandacht kreeg? Er waren echt 2 weken lang hele vette reclames op tv voor, en zelfs op de radio heb ik er wat over gehoord.
     
  20. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind lijkt me echt tof, aleen die is echt helemaal nergens te krijgen.

    Of zijn er nog goede andere oblivion achtigen?
     

Deel Deze Pagina