mercenaries is wel redelijk bekend. Ik vond deathrow en kung fu chaos erg lache altijd (vooral in MP)
Ik vind dat "Mace Griffin - Bounty Hunter" ook wel een plaatsje verdient in de onbekende games lijst. De game heeft zeker goede eigenschappen.
Deathrow vond ik echt zo verschrikkelijk K*T! voor 9,99 ooit bij intertoys gehaalt maar echt binnen 5 min weer uit mijn xbox gehaalt om hem terug te brengen.
Ja, dit vond ik echt een topper!! Meerdere malen tot 6:00 in de ochtend samen met een vriend gespeeld..... Deze moet backwards compatible worden....
Ik weet niet of ze al genoemd zijn, maar de Kingdom under Fire reeks is zeker super! Kingdom Unde Fire: The Cruaders is deel 1, met 4 campaigns waarin je zowel mens als elf speelt. Het is strategisch maar je kan ook zelf je leider besturen en dan hack 'n slash vechten. Goed verzonnen game, origineel, leuke en gevarieerde missies Kingdom Under Fire: Heroes, eigenlijk 't zelfde als The Crusaders maar dan 7 volledige campaigns, Custom Missions waar je ook de Heroes uit The Crusadres kan spelen. In de Campaign kan je zelfs als Vampier en Ogre spelen. Wel uber moeilijk, de laatste twee campaings zal je alleen voltooien als je écht weet hoe het moet.
Ik hoop ooit nog eens Galleon te spelen. Ook al viel hij tegen volgens de recenties, denk ik dat je er van kunt genieten als je het een en ander door de vingers ziet.