1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Misschien wel een heel vroegtijdige vraag, maar zou het nut hebben om t.z.t. gewoon naar Duitsland te rijden en de console daar te kopen?

2. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    +1

3. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou van die 100 Euro extra die je voor Kinect moet neerleggen kan je mooi twee PS4 games halen! :)

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zucht, Microsoft.

5. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

volgens mij moet dat kunnen, hij is toch Region-Free?! Het enige dat je wel hebt is dan een Duitse Xbox One, en wellicht niet eens in te stellen in engels. Maar dit is echt een fucking trieste zooi MS!

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Net besteld via amazon.de :+ Een duitse xbox one kan je gewoon instellen op engels of welke regio dan ook hoor :)

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou er nog maar even mee wachten. Voor het zelfde zetten ze er tot de launch hier gewoon een lock op zodat hij niet met een NL IP te gebruiken is :+

8. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien dat je hem daar in de winkel kan kopen, maar als er meer NLers met dat idee zijn en de aanvoer blijkbaar beperkt zal zijn (Zwitserland zou immers ook gewoon duitse units moeten krijgen en dat komt ook pas 2014). Dus misschien zijn er te weinig units om winkels goed te bevoorraden.
    Duitse taal lijkt mij totaal geen idee, tijdens/na setup kun je vast switchen naar engelse taal.
    Ben benieuwd of bedrijven als amazon ook naar NL zullen leveren bij pre-orders, want lijkt me nu twijfelachtig.

Laatst bewerkt: 14 aug 2013
  9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Of is de day one patch niet beschikbaar hier.

10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, wat een opgeraapt zooitje zeg! :emo:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :|

Geef me er dan gewoon 1 die in het engels werkt..

wat een bullshit dit

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Plak er gewoon een grote stikker op waarop duidelijk staat dat alleen Engels beschikbaar is en je bent klaar

13. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Als hij alleen in het Duits instelbaar is wijk ik wel uit naar Groot-Brittanniƫ, haha.

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    13 november is dus de release date

De huidige Xbox 360 spreekt ook duits hoor ;)

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dus zo naief was het niet van mij een tijd geleden om er niet zomaar vanuit te gaan dat Nederland niet bij het rijtje van acht zou zitten ;)

En inderdaad, importeren kan. Maar het is de vraag of de day1 patch hier beschikbaar is. Als ie dat niet is, of niet via een omweg te downloaden is, is de geimporteerde one vrijwel nutteloos.

16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Begin wel een beetje mijn geduld te verliezen met Microsoft op deze manier zeg.

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wat een gays

18. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar is dat serieus de enige reden? Zodat de NL X1 straks gewoon met NL voicecommands werkt en dash ook in het NL is? Dat zijn lijkt mij toch dingen waar je als miljoenenbedrijf rekening mee moet houden?

19. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha ja klopt. Nooit verwacht dit. Ze moeten nog een statement releasen over die day one patch om nog meer shit tegen te gaan

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Naja, dan heb je een Xbox in November. Speel je ten eerste tot februari 2014 ongeveer tegen 95% buitenlanders. Dan blijft de community alsnog heel klein doordat veel mensen nu naar de PS4 gaan. En het is 100,- duurder als de PS4 plus laat ik mij niet zo naaien. Is misschien een principekwestie, maar het is schandalig dat ze je eerst lekker maken om daarna doodleuk de datum te veranderen. Maar dan krijg je wel een game erbij. Nou bedankt voor je bundle game voor de 4 maanden wachten. Blijf liever bij de Xbox, maar na deze actie ben ik volledig om naar de Playstation.

Deel Deze Pagina