1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit dus, in een ander interview zei Dan Race dat Tretton het over online play had van used games. Dus online passes kunnen wel zoals nu ook het geval is. Sony zelf gaat dat ook niet meer doen.
    Dit is ook logisch, want je kan ook offline spelen met de PS4

Bron: http://www.digitalspy.co.uk/gaming/...p-to-third-party-publishers-says-sony-e3.html

Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  2. Seh

Seh Guest

Ah oké, beide bronnen leggen de accenten ergens anders. :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dit zou ook gewoon kunnen betekenen dat de Xbone ook gewoon alleen online passes krijgt. Niks meer niks minder.

4. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij is account based licensing dan wel weer een voordeel, als ik dan weer verhuis voor een paar maanden hoef ik alleen de console mee te nemen en niet ook alle discs, of als ik daar een xbox koop gewoon even de games weer downloaden.

Bouw me xbox niet om, neem het ook niet mee op vakanties en op het moment heb ik zelfs geen console meer. Daarnaast ook nog een keer op me cd gestaan en gebroken, dus word beschermd voor me eigen stommigheden ook.

Plus het zou een mooie feature voor de toekomst kunnen zijn dat wanneer ik Dragon Age op de xbox speel, gewoon op me pc verder kan met dezelfde account en zonder aanschaf van de game opnieuw. Mogelijk teveel van het goede, al is dat wel een reeele mogelijkheid bij licencing kopen mits de game uitkomt op beide platformen en devs het toelaten.

Laatst bewerkt: 12 jun 2013
  5. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Toch vind ik het ook een beetje triest dat ze nu pas bij Gold gratis games geven. Ok het is gratis en dan moet je niet zeuren, maar toch vind ik het zielig.

Vanaf 1 juli tot aan de Xbox One release. WOW 4 a 5 maanden 2 games bij je Xbox Gold. Doe het dan eerder en niet vlak voor een nieuwe Xbox. Volgens mij zijn het ook allemaal bagger games. Vanaf 1 juli Assassins Creed 2 en Halo 3:emo::emo::emo: Nogmaals het is gratis ja, maar begon er dan eerder mee.

PS Plus blijft toch wel echt beter wat betreft free games. Ok bij PS Plus moet je altijd Plus blijven als je de games wil blijven spelen, maar die deals zijn daar wel even heel wat beter.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Eens, echter heeft het ook wel +/- 1 jaar geduurd voordat PS Plus imo een aantrekkelijke service werd. In het begin was het ook niet veel soeps.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Het heeft even geduurd maar nu is het een goede service. Die 2 games van MS is leuk, maar tijdelijk. Maak dan echt een statement en doe zoiets permanent.

8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ja helemaal mee eens hoor :)

9. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het hadden wat mij betreft ook wel wat recentere games mogen zijn, Halo Reach en AC Revalation oid, 2010/2011

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou geef mij maar AC 2. :+

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Deel 2 was toch beter dan deel 3? :+

12. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Dit bedoel ik ja.

Ik vind het nu een beetje onzin eigenlijk. Ja ja het is gratis, maar toch:p

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je vergeet alleen 1 belangrijk ding, Gold koop je omdat je online wilt kunnen gamen, Plus koop je voor de extras...
    Het zou gek zijn als je Plus haalt en je 2 verouderde games krijgt om te spelen niet waar?

14. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    ACII is de beste uit de reeks. Brotherhood is ook erg goed.

De overige delen zijn gewoon een beetje overrated en meer van hetzelfde.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Welke beter is vind ik niet zo relevant. ..

Allemaal even de hand op steken als je Halo 3 en AC II nog niet gespeeld hebt!

Ik denk dat je weinig handen zal zien..

16. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    *hand

17. Seh

Seh Guest

Grappig zinnetje dit. Als het omgekeerd was dan was dit vast weer tegen MS gebruikt.

Ik ben het met je eens hoor, maar dat is gewoon een minpunt aan PSN+ waar je nu dan wel weer makkelijk overheen lijkt te stappen.

18. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Maar hoe gek is het dat een service waar je voor betaalt om online te kunnen gamen niet dezelfde mate aan gratis games heeft als bij een service waar je voor betaalt voor die extra games?

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De 21 landen waar die gereleased word in het begin. :)

20. Seh

Seh Guest

Brazilië? :eek:

Deel Deze Pagina