1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah. Het slechte nieuws is bevestigd, Aaron was gewoon gek aan het doen. Er komt echt geen goed nieuws bij GC hoor, don't count on it.
     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan toch maar een ps4 als de controller goed wordt dat is mijn minpunt van ps de controller
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nieuwe naam de Xbox GONE
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van me zegt dat er ook zeer veel te kort aan 360s waren in bepaalde landen en dat ze dat niet weer wilde hebben. Mja...als dat zo zou zijn...wees dan eerlijk. Ach ik ga alles rustig afwachten. Eens rustig bekijken hoe de console bevalt bij mensen, reviews, etc en we zullen hem vast wel ergens begin 2014 in NL zien lijkt me. Ik hoor beweringen dat het Q2 gaat worden.....nou no way dus. Voor localisation bullshit alleen? Nah.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Naja ik hou gewoon rekening met Q2. Kan het alleen maar meevallen. En als leden hier succesvol een import kunnen doen overweeg ik dat wel.
     
  6. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    laat iemand hier zijn order staan?
    ik denk van wel
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het verhaal van Boris is dan ook wel geloofwaardig, ze (MS ) terrein aan het verliezen, en hebben misschien we de mindere landen (zoals NL teruggetrokken) van een console om zich te focussen op Amerika.

    Het lijkt mij alsof MS totaal de weg kwijt is.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Tering.....had dit écht niet verwacht.

    Wat een blunder.|:-


    Als Sony het goed aanpakt, hebben ze Europa binnen.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Op Team Xbox zegt iemand dit:

    Als dat zo is.....is er misschien nog hoop dat je hem gerust kan importeren en ook de marketplace kan gebruiken. Anders zou ik een import volledig afraden.....
     
  10. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    die hebben europa binnen zo ver staat vast dat zeg ik zelfs
     
  11. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Die paar kleine landen win of verliezen ze het niet mee, alleen voor ons (nederlanders) is het een mega verlies.. grote landen launchen ze wel, dus komt nog wel goed alleen voor ons even nog niet.. wel behoorlijke domper ze waren net lekker bezig weer. Ga nu wel alles er aan proberen te doen om nog een ps4 te halen, wil zo graag bf4 spelen..
     
  12. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Die gasten daar bij M$ vinden zich zelf nogal wat met al die blunders op rij.. die geloven dus echt sterk dat ze ondanks al deze flops nog klanten gaan over houden. Was er na het eerste geintje al klaar mee (het geouwehoer over 2de hands games) en dan nu dit weer. Sorry maar mijn vertrouwen is er wel af...
    En wat voor een ras mongool ben je als je dat ding gaat releasen in de rest van de wereld na de feestdagen??
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nou al die landen bij elkaar zijn echt wel heel veel sales! Het zijn niet alleen deze 8 landen die verschoven worden hea! Landen als Japan en Polen zaten al niet eens in de originele groep van 21. Die landen worden nog verder gepushed.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weet je, het is onderhand gewoon best lachwekkend....wát een knuppels daar bij MS.:lol:


    Dat het trouwens aan de talen ligt, geloof ik ook weinig van....misschien heeft alles terugdraaien toch gevolgen gehad voor productie...?
     
  15. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    De rollen zijn echt helemaal omgedraaid ten opzichte van de PS3/360 launch...

    Sent from my C6603 using Tapatalk 4
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Inderdaad daar had ik niet eens over nagedacht.. Blij dan dat je niet in die landen woont als je een Xbox gamer bent.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Kan M$ dat schelen... die geloven heilig dat men wel bij de xbox zal blijven... nou dat zullen ze na deze top mededeling wel gaan zien aan het aantal preorders wat hard terug loopt
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Not here though. Ik ben nog steeds van plan eerst een X1 te halen, maar heb er sowieso geen haast mee. Beter laten ze wel gauw weten aan de mensen op wat voor releasewindow we ongeveer kunnen rekenen......
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En de pre orders lopen al zo hard achter. Zelfvertrouwen is belangrijk, maar dit is een beetje extreem.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Zoooo gasten.
    Die one komt er niet in hiero. Wat een falers bij MS :emo:
    Toch diep triest dat ze geen worldwide launch kunnen fixen.
    En al die wijzigingen van dat poepbeleid. De gemiddelde consument weet begod niet meer wat ze nou in huis halen.
    PS gaat hier in het begin overheen walzen. Let maar op.
     
    Laatst bewerkt: 14 aug 2013

Deel Deze Pagina