1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoiets had MS Nederland ook nog kunnen zeggen gisterochtend. :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Om even de inconsistentie van Xbox support te showen.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Daarna pre-orderen die hap!

Ik zal dit jaar een Xbox One halen :cool:! Die gratis game kan me gestolen worden, zeker omdat ik niet van race games hou & kinect sports me niet boeit.

Ben wel erg benieuwd na wat er gebeurd als ik m'n Xbox dan aansluit. Daar wil ik wel graag duidelijkheid over.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga echt compleet helemaal stuk als jullie straks op je beeldscherm krijgen

'Willkommen zu Xbox One. Dies ist eine Version speziell für Deutschland!'

En dat jullie dan vast zitten aan duits. :+

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Hij is regiovrij, dus ik betwijfel het. Daarnaast zul je bij het opstarten een taal moeten uitzoeken, het zou grappig zijn als Nederlands daar tussen zou staan...

7. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ach, en als ie stuk is, moet ie toch naar Duitsland.:9

8. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ja, so what. Ik vind dat allemaal niet zo'n probleem. Duitsland is gewoon een deel van de EU. Garantie is dus hetzelfde. En voorheen is het ook altijd zo gewoon dat het profiel en ip bepalend zijn, niet de plek waar de console verkocht is.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Het repair center heeft volgens mij altijd al in Duitsland gezeten.
    Ik zie het probleem niet.

Laatst bewerkt: 15 aug 2013
  10. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    dit lijkt het grootste dingetje te zijn Ik ga ervanuit dat zoiets dan wel goed komt na de launch in NL. Voorlopig laat ik mn amazon.DE pre-order staan

@XboxSupport Hi if I buy Xbox one from UK it will work in my country Qatar same as Xbox360 ?

@iFhdM7md Xbox One may be used in all countries, including the non-launched markets. That said, there needs to be...^BB
    ...a valid payment method corresponding to a supported launch country in order for any transactions to occur over Xbox Live ^BB

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Was de afgelopen week weg en wat lees ik op tweakers de X1 komt pas in 2014 naar nederland, waarom?
    Denk zelf dat ik ook gewoon uit duitsland haal, woon dicht bij de grens en je kunt gewoon je regio en taal instellen like de x360, garantie zal ook geen probleem worden.

Pluskant is dat ik als pers naar GC mag, kan ik nog alles te weten komen over hoe het zit met importeren.
    Zijn er trouwens nog XBW'ers die ook naar de GC(persdag) gaan? Mede-redacteuren waren het vergeten en kunnen het nu niet meer aanvragen , en alleen gaan is ook geen pretje :+

edit:
    Ik las net dat AMD erg achterloopt op de fabricatie van de CPU's, alleen dan zou de sony er ook moeilijkheden mee moeten hebben. Het kan ook dat sony het gelijk verdeeld alleen dan is er een kleine aantal beschikbaar per land, verklaart ook weer die berichten dat PS4 uitverkocht waren.
    Spraakherkenning kan makkelijk in een update gestopt worden, want als je de X1 veel later dan de PS4 released zie je dat de verkoopcijfers ook erg laag worden.

12. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    als je een perskaart voor me hebt, dan ga ik mee :b:

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    De one gewoon lekker bij Amazon.de besteld. Ik wil in November Watchdogs op nextgen spelen! Ze zullen me niet foppen ;)

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik wil ook de One gaan bestellen bij amazon.de maar ik heb nog zoveel vragen omtrend of de console het wel gaat doen bij ons en welke taal je de console kan instellen. En hoe zit het met de garantie enzo. Zoveel vragen :mad::mad:

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ook zojuist maar even op Amazon.de besteld, kan altijd weer annuleren. Zag alleen dat een extra controller daar 100 Euro kost, dus maar even kijken of ik die ergens los kan bestellen.

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hebben jullie het allemaal besteld via je creditcard op amazon.de ? Hoe zit het daar met de betaling. Wordt het direct van je kaart afgeschreven of pas wanneer het product verzonden wordt ?

17. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Heb inderdaad met Creditcard besteld, ze schrijven pas af bij verzending. Zou dus volgende week weer kunnen annuleren als toch blijkt dat een import te weinig nut heeft.

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, helaas heb ik dat niet en moet elke pers redacteur voor zichzelf een perskaart aanvragen. Als je op de normale dagen gaat dan zou het wel mogelijk zijn :)
    Maar hoe zit het met de XBW redacteuren, gaan die ook?
    Ook zal ik wss bij gamescom nieuwtjes posten als dat kan, er is wifi dus dat zou moeten lukken :9

Amazon moet met creditcard, ze maken helaas geen gebruik van PayPal.
    Ook een mogelijkheid is Wirecard of 3vcash een virtuele creditcard, herinner me nog dat er paar jaar geleden daar een thread van was

19. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had heel graag gewild maar ben volgende week in België.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Gaat helemaal goed komen met de one via amazon.de ... Bestel alleen de games wel n de uk....

Deel Deze Pagina