1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Same here. Vooral vergelijkingen van games eigenlijk. Ik verwacht qua multiplats weinig echte verschillen en dan wordt het voor mij vrij simpel. Sommige first party games van PS4 zijn weer duidelijk mooier dan wat X1 te bieden heeft, maar niet allemaal. Een Forza 5 bijvoorbeeld is schitterend en vind ik duidelijk mooier dan Driveclub. Is echt voor mij de enige twijfel nog....ik blijf waar ik het meeste vertrouwen in heb dan.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat je in de eerste jaren geen grote verschillen gaat zien.

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Forza is ook van een ander kaliber dan Drive Club, er zit veel meer geld in Forza.

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik niet, net als deze gen gewoon allebei weer in huis.

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat we juist wel eens grote verschillen kunnen gaan zien in het voordeel van de PS4. Een game als Witcher 3 lijkt mij erg veel baat te hebben bij de specs van PS4. Kon nog wel eens mooier worden dan de PC versie!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah Witcher is ook third party daar gaan we het denk ik nooit echt zien.
    Pas op het einde van de console generatie gaan we wel verschil zien mbt first party games.
    Momenteel zijn ze allemaal pas de systemen aan het leren en gebruiken ze zeker nog niet de volle kracht of alle ram die beschikbaar is van beide consoles. :)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    En Witcher zal echt wel mooier zijn op de PC.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik ga het voorlopig allemaal even rustig bekijken, wil eerst weten in hoeverre de functionaliteiten van de Xbone hier gaan werken. In die tijd zal er ook meer informatie vrijkomen over Halo 5, aangezien 343 een paar goede gasten nu in dienst heeft (Bravo) ben ik benieuwd wat ze geleerd hebben.

Misschien dat MS de komende maanden hun prijs nog gaat bijstellen, maar ik reken er niet op. Je ziet aan hun support en interviews dat ze echt zo koppig zijn als het maar kan, dus een prijsverlaging zal pas na een tijd komen.

Toch sta ik ervan versteld dat een figuur als Don Matrick zo'n positie heeft weten te bemachtigen, 0,0 verstand van zijn doelgroep en hoe je moet reageren op bepaalde zaken.

9. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd. Ik weet dat je PCs qua hardware nooit direct met een console moet vergelijken. Maar een high end PC die witcher 2 op ultra draait moet al een GTX 680 hebben voor fps rond de 40. Qua rekenkracht heeft die met 3.1 tflops aardig wat meer dan de gpus van de nieuwe consoles (1.2 tflops (xb) en 1.8 tflops (ps)). Hoewel een echt directe vergelijking misschien BS is, kan je er wel op aan dat een high end gaming PC van nu een stuk meer rekenkracht heeft dan de consoles. Vraag me zelfs af of een enkele 780GTX of Titan wel genoeg zou zijn voor witcher 3 op ultra over meer dan 1 jaar, waag het te betwijfelen, met zware grafische opties die ze al in witcher 2 hadden.

10. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voordeel van de console is dat de ontwikkelaars de game aan de hardware aanpassen en niet zoals Pc andersom.

Kijk alleen al naar die lage specs van Xbox360 en ps3, probeer maar op de zelfde specs op de pc de game te draaien, dit lukt dus niet-)

11. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Is het al bekend of je gamerscore word meegenomen naar de xbox one? Je live membership wel hoorde ik.

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Je account volgens mij wel ja, alleen zullen de achievements anders terugkomen op de One.

13. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gamerscore gaat ook mee naar Xbox One (is door MS bevestigd).

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Waar blijven al die reclame's van microsoft nou?
    Sony heeft al 3 filmpjes gemaakt(1 van die om te trollen) en microsoft niks, ze beginnen echt achter te lopen...
    Verbaast me niks als dalijk de sale's van de xbox one achteruit gaan.

Hier is het 3de filmpje van Sony:
    http://www.gamer.nl/video/427427/sony-legt-uit-hoe-gamen-op-de-ps4-werkt

Overigens speelt die kerel echt facking vals gitaar :+

Laatst bewerkt: 13 jun 2013
  15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zelfs de modernste PC's hebben geen 8GB DDR5 (of 7, minus OS) tot de beschikking. Texturewise gaat de PS4 versie minimaal zo goed zijn als de PC versie, zo niet beter.
    Mark my words!

16. Seh

Seh Guest

nvm

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39

Is dat ergens bevestigd dat je live meegaat, want het zit er dik in dat daar geen koopjes meer voor te vinden zijn als ms-punten worden afgeschaft.

Het is toch mogelijk om meer dan één jaar vooruit live te hebben?

18. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ja, al koop je nu voor 5 jaar live, het word er gewoon bij opgeteld.
    Nu we het er toch over hebben, binnenkort maar eens nieuw kopen.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik snap ook niet waarom iedereen moeilijk dat die kinect er bij zit? Je kan hem toch gewoon naar de muur toe richten? Of moet de xbox per se de persoon zien die aan het gamen is? :eek:

20. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nee, je kan hem ook achter de tv kast leggen als je daar ruimte voor heb. Het terechte probleem wat mensen ermee hebben is dat je hem er verplicht bij krijgt en dat je er uiteindelijk dus ook voor betaald terwijl je hem dus niet gaat gebruiken. En dat vind ik wel terecht, want het verklaart ook het grote prijsverschil tussen de consoles.

Deel Deze Pagina