1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Komt omdat die heel ver weg staat! :+

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit nog eens goed te kijken qua twee kleuren lijkt het de onderste maar volgens mij is het diegene daarboven die heeft ook die sticker die we veel zien bij sites. Misschien is dat ding daaronder een devkit?

3. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik vind het kleuter gedrag het is volwassen man ! normaal doen ho maar

4. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Achja kan misschien kinderachtig zijn maarja Microsoft roept dat opzich zelf af..

5. mohpa6

mohpa6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gedeeltelijk maar vind dat en bedrijf als sony het gewoon moet laten is onzinnig zo

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sowieso is er een belachelijke hype aan de gang over de PS4. Plenty mensen denken dat de console veel sterker dan X1 is , maar tot nu toe zijn de verschillen amper te zien. Sony heeft dit jaar allemaal prachtige dingen gezegd en superveel mensen eten het op alsof het feiten zijn. Beide consoles zullen gewoon tof zijn, simpel zat.

7. RealWeirdo

RealWeirdo Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Amen..

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Rime en M... Baby (weet de gehele titel even niet) vond ik erg tof. Verder vind ik het wel ok dat veel pc indies op de ps4 en vita te vinden zijn, maar meer ook niet.

Wat dat betreft heeft MS het retegoed voor elkaar met de launchgames. Zelf ben ik geen fan van Forza en GT maar het is een feit dat de nieuwe Forza op de X1 uit komt en de nieuwe GT op de PS3. Die hadden, denk ik, veel mensen op de PS4 willen zien.

Zoals ik al eerder zei staat de houding van Sony richting innovatie en vernieuwing mij wel meer aan en kan ik niet wachten om aan de slag te gaan met PS+ :)

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    and attack!

10. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    begrijp ik het nu goed en krijgt elke europeaan bij zijn Xbox 2 games nu gratis? Dus de tegemoetkoming van MS voor de Nederlanders daar is nu niets bijzonders meer aan aangezien iedereen die preorderd (ook nu nog) die 2 games gratis krijgt... lekker bezig ms :x

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Je begrijpt het verkeerd. Nederlanders die een pre-order hadden voor de 20e van deze maand krijgen 2 games gratis, al is nog niet bekend welke games.

Mensen in Europese landen waar hij wel al dit jaar uit komt krijgen FIFA bij hun pre-order.

12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    mooi :thumbs:

13. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Bij voorbaat excuses, probeer hier aan het zwembad op vakantie het een en ander mee te krijgen. Helaas is het wi-fi nogal wisselvallig, dus ik heb nog niet alle pages doorgenomen.

Wat kan ik precies verwachten als ik de X1 nu preorder? Props voor de mensen die hun preorder lieten staan, maar denk dat velen, waaronder ik, eerst de boel wilden bekijken. Wat is ons incentief nu om alsnog te preorderen? Of is MS haar charme offensief alleen bedoeld voor de mensen die al hadden gepreorderd? Dat zou geen slimme zet zijn..

14. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Nieuws voor een nieuwe pre-order vanaf nu is er eigenlijk niet. Als je een pre-order had staan in Nederland dan krijg je 2 (nog onbekende) triple A titels bij je aankoop. Als je nu een pre-order plaatst in een land waar hij in november uitkomt (bijvoorbeeld Duitsland) dan krijg je daar FIFA 14 bij. Dit geldt ook voor ons Nederlanders, ik heb de console bij microsoft.de besteld met FIFA 14.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als hij nu zou pre-orderen krijg hij 1 nog onbekende triple A title erbij ;) Misschien FIFA, misschien ook niet. Als hij het nu zou pre-orderen in het buitenland, dan krijgt hij fifa erbij.

2de game in Nederland is alleen voor pre-orders tot gisteren.

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb ik even geluk. :)

18. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Fuck, jammer dat als ik hem nu in een nederlandse winkel pre order geen fifa krijg :mad: Dat was voor mij de impuls geweest die ik nodig had om toch voor Xbox One te gaan, Fifa maakt dan namelijk het prijsverschil goed tussen PS4 en Xbox One

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan haal je hem toch via Duitsland. :)

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, bestel de console bij b.v. Amazon.de

Deel Deze Pagina