1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :9
    Dat is?

Nee maar het spel is gewoon rete onduidelijk, lelijk en heeft in mijn ogen een erg matige besturing. Ik zat eerst al een kwartier in een gebied rond te lopen omdat ik niet wist waar ik heen moest.. Ik vind exploren best leuk, maar niet in een of andere gare dungeon waar niks te beleven is.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja je moet er van houden denk ik.

DaS en DS leggen zichzelf niet uit aan de gamer behalve de absolute basics. De rest moet je zelf doen. Je word nergens aan het handje gehouden en het grootste deel van het verhaal zit in de context en itemomschrijvingen

Als je dat niet leuk vind is het geen game voor je

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  5. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het ziet er wel redelijk nauwkeurig uit imo. Waaruit maak jij op dat het niet nauwkeurig is? Die gast grijpt gewoon verkeerd volgens mij.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet eerlijk zeggen had het kutter verwacht. Dat is het meer. ;)

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Zit er toch over na te denken om één van m'n pre-orders te laten vallen. Vermoedelijk die van Amazon, zodat ik die bij Microsoft.de laat staan. Iemand toevallig gehoord of ze daar kunnen voldoen aan de pre-orders? Is geplaatst op 16 augustus.

[Edit]

En nog een vraagje: waar hebben jullie een extra Xbox One controller besteld? Wilde het eigenlijk bij m'n games op Amazon.co.uk doen, maar daar is hij nogal duur. Mogelijk geen definitieve prijs, maar ben er niet zo happig op dat hij er nu voor 90 Pond op staat (met Play & Charge kit)

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  8. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd, zie het mezelf niet echt gebruiken.

10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Als ik nou bijvoorbeeld Battlefield 4 op de x360 koop in NL,
    en ik een maand later de x1 binnen krijg,
    kan ik Battlefield 4 voor €10,- digitaal kopen. (dit geldt ook voor de PS3-PS4 trouwens).
    Maar als ik nu BF4 bij de release koop (dus in het engels), en dan een maand later een duitse x1 binnen krijg, en naar de marketplace ga en daar BF4 koop, krijg ik dan ook de Engelse versie als download, of een Duitse BF4 ? Omdat de console ook duits is..

Kan iemand mij hier een antwoord op geven? :p

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je console is niet Duits, want je kunt zelf je locatie en taal etc instellen. Net zoals je dit bijvoorbeeld ook bij een mobiele telefoon kunt instellen.

12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dus als ik de x1 instel op Engels (UK of VS) dan krijg ik ook de Engelse BF4 download.
    Beter console instellen op UK of VS trouwens ?

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je kunt je Xbox One gewoon op één van de 13 locale's zetten waar de Xbox One in November uitkomt. Je zet 'm dus op UK. Dan krijg je gewoon de UK Marketplace. Zodra de Xbox One in Nederland uitkomt, kun je de locale op NL zetten en krijg je gewoon de Nederlandse Marketplace.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet je dat zeker. Een locale veranderen verandert je Marketplace niet toch? Ten minste ik weet dat op 360 vrienden van me een UK account hadden en dit kon niet veranderd worden. Locale is volgens mij alleen om aan andere aan te geven waar je woont. Kan dat dit al is veranderd hoor

15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Een locale veranderd volgens mij ook je Marketplace niet inderdaad, want anders had iedereen hier wel zijn locale op US staan voor een stuk uitgebreidere Marketplace. :9

16. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
  17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    precies,..

ben wel benieuwd hoe dat straks gaat

want ik heb natuurlijk een NL gamertag (met nederlands adres) die ik dan op een duitse X1 ga zetten en waarmee in dan op de UK marketplace wil komen :+

edit:// blijkbaar moet dat allemaal goed komen en was dat al bekend

http://www.gamer.nl/nieuws/431961/dag-een-patch-xbox-one-in-ieder-land-te-downloaden

we kunnen dus met onze duitse x1 gewoon de day one patch kopen, locatie op UK zetten en het enige waar je dan evt tegenaan loopt is dat je je CC niet kan koppelen omdat het adres niet overeenkomt met je lokatie

maar als laternatief voor die eerste paar maanden is er altijd nog paypal of UK valuta prepaid kaartjes kopen :)

dit is ook wel handig om te weten

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=653023

als je dus engels tegen je kinect wilt kunnen schreeuwen moet je wel voor lokatie UK kiezen

Laatst bewerkt: 21 aug 2013
  18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Kan je niet beter Duitsland als regio (euro) en engels als taal of werkt dat niet

19. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Het is nog even afwachten denk ik maar op de 360 werkt het niet als je alleen Engels als taal doet, dan blijven de games toch nog in het Nederlands.

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als je je locatie in UK veranderd heb je geen enkele game in het Nederlands hoor (uitgezonderd een spel zoals Fifa natuurlijk waar je het gewoon ingame kan kiezen).

Deel Deze Pagina