1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat werkt en ga ik ook doen

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe zit het eigenlijk met je gamertag; ik weet dat je je gamertag enzovoorts gewoon kunt overzetten van de x360 naar de One. Maar als ik daarna weer een keer op de x360 wil gamen moet ik weer alles van de One naar de x360 overzetten of..?
    En wordt er in je vriendenlijst onderscheid gemaakt tussen x360 vrienden en One vrienden, dus staat er bijvoorbeeld als iemand Fifa 14 speelt bij of hij dit op de x360 of op de One speelt?

3. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Dat was ook niet zijn vraag. Hij vroeg zich af of je met alleen de taal veranderen de games ook in het Engels kreeg maar wanneer je alleen de taal verandert op de Xbox 360 dan zijn je games alsnog in het Nederlands, tenzij je inderdaad ook je locale verandert. Maar het gaat hier om of je locale op Duits en je taal op Engels ook gaat werken; ik denk het dus niet.

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    :thumbs:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Zit je wel met de Duitse marketplace. Veel censuur en sommige titels gewoon helemaal niet. Zet ik em liever op UK en dan ff met prepaid kaartjes ponden.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat doe ik denk ik idd. Zet hem gewoon op UK. En als het echt moet haal ik wel wat punten/live van de Engelse Ebay. Maar wat misschien ook kan werken is gewoon hier punten/live kopen en activeren op je 360. Dan moet dat ook gewoon werken op de One want het is dezelfde gamertag?

7. Seh

Seh Guest

Klopt, is allemaal één account. Dat is altijd een optie. Maar tegen die tijd zijn er geen punten meer denk ik, Microsoft heeft aangegeven die eind dit jaar om te gaan zetten natuurlijk.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Dat vraag ik me dus ook af. Of je op allebei de consoles tegelijkertijd je gamertag kan hebben. Want ik wil nog wel GTA 5 spelen terwijl ik de Xbox one heb.

Wat ik ook ga doen is live kopen voor een zooi maanden en die nog even activeren op me huidige xbox360. Weten jullie een site waar je anders UK pre paid kaartjes kan kopen? Neem aan dat wanneer je de duitse xbox one op UK Local zet dat je dan met UK pre paid kaartjes moet betalen?

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Je kunt natuurlijk gewoon je zaken (Live verlengen, prepaid codes etc) via Xbox.com doen, ipv de console.
    Volgens mij zit je dan ook gewoon goed.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het was toch ook voordelig om nu snel wat Microsoft Points te kopen en te activeren voordat Microsoft Points in echt geld worden omgezet? Want dan kun je nu bijvoorbeeld 4200 punten voor <40 euro halen en dat deze dan dadelijk worden omgezet naar bijvoorbeeld 50 euro waarde.

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dus als je CoD: Ghost voor de x360 kun je deze online voor €10 de x1 versie kopen? Hoe komt het dat ik dit dan niet gelezen heb? :+

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt? Ik dacht inruil bij ganestop alleen

13. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja dit is al een paar keer gezegd geworden op de gamescom, persconferentie, etc..
    Dit is een random filmpje waar het bijvoorbeeld ook nog eens gezegd wordt ;)
    http://youtu.be/_JvDTXzE5kI

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Meh een paar keer flipt de arm gewoon naar een ander punt.

Inputlaggggg

Gast die zn arm omhoog heeft is de middelste op de tv, rechtse op tv is cameraman.

15. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4

Het zou best mogelijk zijn dat je misbruik kunt maken van dit. Je koopt gewoon de PS3 versie en dan voor €10,- de PS4 versie. Daarna verkoop je de PS3 versie weer of verstuur je retour. Tenzij er in elke doosje een kaartje zit die eenmalig toestemming geeft om je game op de PS4 te mogen zetten voor €10,-. In dat geval kun je als iemand geen PS4 koopt dat kaartje kopen of krijgen van iemand die toch geen PS4 koopt.....

Edit: het zou ook wel kunnen zijn dat het account gelinkt zou zijn, dus dat de ''actie'' alleen telt voor die account.

Laatst bewerkt: 22 aug 2013
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beide threads gaan alleen nog maar over waar de console te kopen....

Wellicht een idee voor een aparte thread?

17. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, dat is duidelijk... er komt dus nooit een Xbox One zonder Kinect. :eek:

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Vind ik stiekem een goeie zaak. Want kinect als optionele accesoire zoals bij de 360 heeft eigenlijk niks boeiends opgeleverd

dus als ze het dan toch doen, doe het dan goed en geef ontwikkelaars de zekerheid dat iedereen zon ding heeft

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had/heb 'm gepreorderd bij de Microsoft shop. Kreeg vanochtend een mailtje:

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    toch aardig van ze gratis game + nog eens 25 euro smartegeld :+

Deel Deze Pagina