1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zo ver ik weet kan je in het begin talen kiezen. Zelfde als de NL versie, daar kan je toch ook veel talen kiezen?

2. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Kan jullie één ding vertellen. De controller van de Xbox One is fucking chill!

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voor mij is die te klein (2 meter en grote klauwen) maar ik hoop dat het went.

- Tapatalk 4

4. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Wait whut? De PS4 DS4 is pas klein. :+

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Daar hebk niet op gespeeld. Maar de one controller is wel kleiner dan die van de 360 en dat vind ik sowieso minder. Die eerste van de xbox 1 was perfect O-)

- Tapatalk 4

6. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Mooi, en ook eigenlijk de hoofdreden waarom ik zo graag bij Xbox blijf. :thumbs:

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weirdo

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik noet zeggen dat ik ook een voorkeur heb voor de controller

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ook (360) en ik denk dat iedereen wel een voorkeur heeft...maar ik laat er niet van afhangen welke console ik koop; DS3 went ook erg snel en kan ik prima mee gamen.

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Precies.

11. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Dat jij dat vind van hem vind ik weird..rare opmerking en niet nodig, ik bedoel kan toch gewoon dat die jongen daar zijn keuze op laat afhangen

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    is weird

13. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de PS4 ge-preorderd omdat ik het een sexy design vind en de controller blijft in mijn ogen kut. :+
    Gewoon even bijna 1000 pleuros kwijt..

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Je voegt inhoudelijk echt veel toe, nice.

De keuze van de console laat ik niet van de controller afhangen, het is gewoon een kwestie van wennen denk ik.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar niet in 1 keer in ieder geval. Nu de Xbone zo laat komt kan ik hem wellicht ook op release halen, mn vaste lasten zijn toch super laag.

Het is gewoon raar om je keuze van een controller af te laten hangen, de exclusives en de servers vind ik bijvoorbeeld hele goede argumenten.

Thanks

Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  16. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    Nee, weer constant met kramp in mijn handen gamen dankzij het oooh zo geweldige design van Sony is lekker... 8)
    (voor de duidelijkheid, bij de PSX de PS2 er nooit aan kunnen wennen, en de keren dat ik op de PS3 gespeeld heb was het ook niet best)

Controller is toch wel een essentieel iets van een console, dat moet gewoon perfect zijn!

Laatst bewerkt: 25 aug 2013
  17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou zelf nooit een console uitzoeken vanwege de controller... Alleen als bijna alle games hetzelfde zijn op een paar exclusives na die je niet boeie, dan kan het best wel veel impact op jouw keuze hebben.

De DS3 controller vind ik persoonlijk gewoon kut en als ik het zo lees is de DS4 gewoon de Ds3 alleen verbeterd, alleen in grote lijnen nog wel hetzelfde. Precies hetzelfde kan gezegd worden van de One controller maar de 360 controller is voor mij erg chill.

Al heb ik de One niet besteld vanwege de controller... maar vanwege de games & het feit dat het meer bied dan alleen een gaming console.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Weet niet wat voor handen jij hebt.. maar volgens mij is alles een kwestie van wennen. Als je de tijd er niet voor neemt tsja. Ik speel nu ook claw met de xbox controller feilloos en anderen krijgen daar ook last van. Had ik ook in het begin maar gewoon doorspelen en wennen

19. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het alleen wennen is. Ik moet zeggen dat ik op aardig wat consoles heb gespeeld. Nintendo 8 en 16 bit, Sega Megadrive, PS1 en 2 en natuurlijk de Xboxen, maar bij de PS gamepads heb ik toch altijd snel kramp terwijl ik dat bij alle andere gamepads minder snel tot niet heb.

Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4

20. Zumpelvelder

Leuk Bevonden:
    621
    4 jaar PSX en 8 jaar PS2 spelen is dus niet lang genoeg om eraan te wennen schijnbaar... Apart.

Probleem is het feit dat de twee sticks te dicht bij elkaar staan.. Daarom moet ik mijn duimen beide een beetje buigen (en heb echt geen grote handen) om lekker te kunnen spelen, wat resulteert in kramp/slaapgevoel in mijn hand(en). Daarbij komt nog dat de triggers niet super lekker in je vingers liggen (schiet er zo vanaf), waardoor ik de controller dus nog geforceerder moet vastpakken om deze met gevoel te kunnen bedienen.

Leg ik mijn handen op/om een Xbox controller, kan ik mijn beide duimen heel ontspannen zonder enige vorm van buigen tegen de sticks leggen.
    En juist dat verschil maakt die controller zoveel fijner (voor mij dan) en niet zozeer de grote van de controller of het gewicht.

Deel Deze Pagina