1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor jou wel, maar voor andere niet. Het is een gevoelskwestie.

Hybrid beredeneert logisch en constructief, waarvan je diep van binnen wel weet dat het ook zo gaat uitkomen.

Weerspiegel ajb je irritaties niet op een persoon. Als je Hybrids postgedrag kent, dan weet je sowieso dat hij niet "daarop" uit is wat jij denkt of voelt.

100-150 onder de adviesprijs.... Je zegt het al..... ADVIESPRIJS!

Ook al is dat zo, is andersom bij Saturn en Mediamarkt ook vaak van kracht.

Sommige producten zijn dik duurder dan bij een andere winkel, of bij acties worden prijzen omhoog gedreven en dergelijke.... Just sayin"

Laatst bewerkt: 26 aug 2013
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom ben ik geïrriteerd hierover. Waarom zou je het opnemen voor een bedrijf, dat nu sowieso de consument ook duidelijk probeert te naaien met "ja we gaan er alles aan doen om hem te leveren maar als het binnen 3 maanden niet lukt dan heb je pech". Terwijl zij duidelijk weten dat het uitgesteld is. Dan zie ik 0 reden om ook maar toe te geven.

En dat prijzen verhogen gebeurt allang niet meer. En weet je waarom niet? Omdat de consumentenbond het er niet mee eens was

3. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Alles pikken van bedrijven... :emo: Ik hoop dat iedereen het voor 350 krijgt hoor, maar nu doe je net alsof je bij een Xbox One voor 500 heel hard genaaid wordt. Als ik hem besteld zou hebben daar, zou ik gelukkig zijn als het 350 wordt, maar er eigenlijk neutraal tegenover staan als het dat niet is. Heb ik destijds ook gehad met Kinect trouwens, die ze uiteindelijk niet voor de foute prijs op de site geleverd hebben. Je wist toen je het bestelde dat het een fout was en er een goede kans bestond dat het teruggedraaid zou worden.

Edit: Overigens...wat is naaien? Als ze het voor 500 kunnen leveren, zullen ze wel in hun recht staan want anders konden ze het niet doen. :p

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Misschien aard van het beestje ;-)

Bij het bestellen wist je al van het "foutje" en nu ze met dit aankomen, ga je er nog om zeuren ook.

Tuurlijk, had het anders verwoord kunnen worden, en ja, ze hadden beter meteen kunnen zeggen dat ze het toch niet gaan leveren ivm de ontbindingsclausule, maat dat hebben ze niet gedaan.

Diep in je hart weet je dat de 350 euro niet rechtvaardig is....

Dus suit up, be a man, take the 35 euro coupon and shut the fuck up.

;-)

5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Op hoeveel stond die kinect dan toen? Die Gears met controller bij bol en max payne voor 5,- zijn gevallen waar ik vind dat bedrijven zich op die voorwaarden mogen beroepen. Neckerman heeft nu gewoon een loophole gevonden in hun voorwaarden en geluk gehad met MS. Mensen hadden hier voor 70,- de kinect volgens mij van bol toen vanwege een foutje

Nee ben ik het echt totaal niet mee eens. En misschien komt het echt omdat ik weet dat wij op werk bijvoorbeeld Kinect 250gb bundels voor 199 hebben verkocht en in de folder stond die doodleuk bij bol en gm voor 350 stonden dat het wel gewoon echt prijzen zijn die kunnen. Of dat je 3 games voor 55,- kan halen elke zomer die elders per stuk 55,- kosten. Maar dan hoor ik niemand

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Was volgens mij 75 euro ofzo. Helft van de prijs. Ik heb het nog geprobeerd, maar het mocht niet baten. In mijn geval was het een kleinere site en geen grote, bekende instantie als bol.com of Neckermann.

Nouja, ik begrijp dat mensen teleurgesteld zouden kunnen zijn als het 500 wordt, want bij 350 euro heb je gewoon super veel geluk en een heel mooi product (het zag er goed uit op Gamescom!). Maar boos worden vind ik iets anders. Zelf zou ik er instaan zoals bij Kinect toen: Het is eigenlijk te mooi om waar te zijn, dus ik verwacht niks, maar als het wel zo mocht zijn is het awesome. :)

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee ik verwacht er ook niks van. Maar volgens mij waren er mensen toen die voor 70 of 75 van bol wel geleverd hadden gekregen.

Gewoon afwachten maar ik geef het een kans hoor. Wil Neckerman gezicht verliezen en in een aflevering van kassa of radar ofzo komen?

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7

Consumenten maken wel eens fouten. En dan gelijk er iemand op de straffen gaat mij wat te ver. Jij wil graag de XB One 350,- geleverd krijgen en als je dit niet krijgt, dan ga je de kassa of Radar erbij halen?
    Als ik Neckerman was had ik de site regels aangepast en onder alle rechten voorbehouden eventueel; veranderen naar => Prijs - en assortiment schrijffouten voorbehouden.
    Zo voorkom je allemaal gezeik van klanten. :+

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Je interpreteert het denk ik verkeerd. Ik bedoelde dat de consumentenbond hier wel heel erg op zit. Dus misschien materiaal voor discussie bij kassa of radar.

En je voorwaarden nu aanpassen heeft geen nut en zou nog meer gedoe opleveren. Pas als dit allemaal voorbij is zou ik zoiets doen

10. Leis

Leuk Bevonden:
    7

Dit kwam ik net tegen in de algemene voorwaarden; Weet natuurlijk niet of dit er al stond, voordat het gebeurd is met de Xbox One 350-,

17
    .
    Overige bepalingen
    17
    .1.
    Voor de gevolgen van kennelijke zet, typ en/of programmeer of programmafouten op
    de website, in
    de catalogus, in andere publicitaire mailings of op internet, kan
    neckermann.com geen aansprakelijkheid aanvaarden
    .
    17
    .2. Neckermann.com is gerechtigd haar verkoopvoorwaarden te wijzigen.
    17
    .3. Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich
    zonder voorbehoud
    akkoord met bovenstaande verkoopvoorwaarden.
    17
    .4. Op deze verkoopvoorwaarden is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing.

11. Deepeej

Deepeej Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen allerlei voorwaarden maken, maar dat wil nog niet zeggen dat dit ook van de wet mag.

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    De discussie gaat ook een beetje of die voorwaarden geldig zijn. Het is een grijs gebied. Niet zoals bij Gears met controller en Max Payne toentertijd

13. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Het is geen kennelijke zetfout. 350 euro is heel veel geld en een normale prijs voor een console. Daarnaast is het niet zo dat 500 en 350 euro nou erg veel op elkaar lijken. Wij consumenten mogen dus aannemen dat het hier niet gaat om een kennelijke zetfout en dat we een geldige koopovereenkomst hebben gesloten.

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Het zou mooi zijn. Zeker als je er ook nog eens 2 AAA games bijkrijgt. Was er niet iemand hier die er 6 had ge preorderd bij neckermann?

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Mastat had er geloof ik 3 gedaan of wou die doen.

16. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Onzinnige discussie. NATUURLIJK weten de mensen die volop als gierige Nederlanders vol op die fout van Neckermann doken dat het nooit kon kloppen anders bestel je daar niet meteen maar 3 of 4 of 5 of weet ik veel hoeveel. Ik hoop ook echt dat de consumetenbond zich een beetje snel gaat bezig houden met echt belangrijke zaken, want dit gaat helemaal nergns meer over. Wil je een nieuwe xbox moet je er maar gewoon voor gaan betalen. De mensen van dit forum die daar een xbox hebben besteld wisten écht wel dat die prijs nooit kon kloppen.

17. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  18. Leis

Leuk Bevonden:
    7
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member