1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik noem het maar " het gras is altijd bij groener bij de console die je niet koopt effect " en het is alleen maar op te lossen door ze allebei te kopen. Het zijn verschillende systemen. Verschillende exclusives en alleen al door de
    Controllers bieden ze andere ervaringen aan..

Of de een nou 8x sterker dan zijn voorganger is. En en de andere 9x vind ik niet relevant.. Wat ik releant vind zijn exclusives en extra services.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Update van Penello over die 5 landen.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    The Last of Us, Heavy Rain, God of War III, Uncharted 2 & 3. En waarschijnlijk straks ook Beyond 2 Souls. Die heb ik live gezien in Duitsland, geloof me, dat wordt de mooiste current-gen titel op de consoles. De game was mooier dan veel next-gen titels die ik daar heb gezien.

Dat er nu nog weinig verschil in zit (Killzone is overigens met afstand de mooiste titel) is niet zo gek. Het ding is nog niet eens uit, ze moeten de consoles nog leren kennen.

Overigens blijf ik erbij dat het verschil nihil zal zijn, zowieso m.b.t. de multiplatform titels. In de exclusives zal je het zien, maar ook dat zal geen baanbrekend verschil zijn.

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Wanneer de F is de NL releasedate nou?
    PAX is inmiddels al bijna geweest of wat.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ook lange tijd gevonden dat met name UC2 mooier was dan wat ik op de 360 aan games had.

Maar achteraf denk ik dat dat ook wel voor een heel groot deel gewoon het design en de art was.

Want als ik nu bijvoorbeeld Tomb Raider ermee vergelijk en die dan ook naast the Last of Us leg dan zie ik technisch de verschillen eigenlijk niet meer

Naughty Dog is gewoon een geweldige studio die het maximale uit de hardware halen. Zelfde geld ook voor Guerilla

Heavy Rain was ik nooit zo weg van en grafisch vond ik het wel heel mooi maar ik denk dat dat ook prima op de 360 had gekund. Veel interactiviteit zat er immers niet in, dat geeft je meer ademruimte om de graphics zo goed mogelijk te krijgen

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    True, ik denk ook dat de door mij genoemde games zonder probleem op de 360 zouden kunnen draaien. Echter, de betrokken studio's werken allemaal voor Sony, en die studio's werken daar nu ook nog voor. Dat het ook mogelijk zou zijn geweest op de 360 doet eigenlijk niet terzake, het is immers nooit gebeurd.

Heavy Rain is een van de mooiste titels en natuurlijk is het makkelijk om zo'n titel grafisch mooi te krijgen dan de gemiddelde sandboxgame.

Ik vind zelf dat er overall gewoon weinig verschil zat tussen de twee consoles, en ik verwacht hetzelfde nu ook. Ik vind dit soort discussie ook vaak vrij zinloos. De praktijk heeft allang uitgewezen dat de verschillen altijd meevallen. Gewoon lekker gamen, al dat technisch gelul interesseert me echt helemaal niks. De PS4 heeft betere specs, en de kans is groot dat de exclusives misschien iets mooier kunnen worden in de toekomst. So what. Je ziet er amper wat van.

Laatst bewerkt: 30 aug 2013
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    PAX begint vandaag pas.
    Zal er niet veel van verwachten eigenlijk.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Vaag. Dubbelpost.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar een paar weken terug waren er nog al die berichten over Huma?

Ik ben op dit moment gewoon benieuwd hoe het zit met de consoles :9 Ik ben dan niet zo technisch, maar vind het wel interessante info :+
    Ja doagg :+ dat geld heb ik niet.

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    PAX is een USA feestje...verwacht geen release date voor EU landen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat bedoel ik idd. :)
    Verwacht helemaal geen release datum eigenlijk.

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ze moeten het toch ooit aankondigen ;)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Precies.

En na Pax is er geen event meer waar iedereen (in de US) naar kijkt ..

als je het op Pax doet brengen de US sites het nieuws naar buiten en nemen de EU nieuwssites het wel over

als je het nog langer laat wachten zul je zelf met 1 of andere aankondiging moeten komen

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij komen ze nog met wat ''verassingen'' als ik Major Nelson moet geloven.

We krijgen sowieso de nieuwste Killer Instinct karakter te zien.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    360 release date werd ook pas een dag voor TGS aangekondigd. Dat was midden September. En die console kwam ook in November uit. Dus het is niet zo dat ze laat zijn nu. Heb het gevoel dat ze het gewoon via Xbox Wire gaan doen eigenlijk en niet per se op een event.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Stroomlijnen die shit!

18. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat betreft de release date de laatste geruchten suggereren dAt het pas eind november word. Zie hier de berichtgeving van ign.

IGN Article - Xbox One Launching in ‘Late November 2013’?
    http://m.ign.com/articles/2013/08/30/xbox-one-launching-in-late-november-2013

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wordt gewoon 5 november.

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Deel Deze Pagina