1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Zal wel geen verassing voor EA zijn geweest idd..
    Maar toch raar waarom MS dit doet :{

hahaha :lol:

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    :+
    Duidelijke uitleg! (Peeter Moore komt toch bij MS vandaan)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het is slim van MS om dit te doen. Ze komen nu dichtbij de prijs van de PS4 en een shitload aan mensen wil FIFA wel hebben. Mij boeit die shit echt niets. Maar je zou denken dat hierdoor de X1 wel flink gaat verkopen.

4. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vraag me echt af of een fifa bundel mensen over de streep trekt. Wellicht gaan ze beter over MS denken maar overstappen erdoor denk ik niet

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Tuurlijk, zij zien ook wel de pre-orders van Europa, en die waren gewoon niet best.
    Playstation hoeft er geen game bij te doen, waarom zouden ze? zelfs met fifa erbij kopen ben je goedkoper uit.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Voor de twijfelaars is een "gratis" game altijd een goede motivator

En de 360 gamers die voornamelijk Fifa en CoD spelen (en dat zijn er heel , heel , heel erg veel) hou je hier ook mee binnen boord

het is niet perse mensen overhalen om over te stappen van PS naar Xbox maar zorgen dat ze niet overstappen van Xbox naar PS

Bestaande klanten houden is makkelijker dan nieuwe winnen op dit moment voor MS denk ik. Gewenning en loyaliteit aan het merk en natuurlijk praktische dingen als de controller en de vriendenlijst remmen al heel veel gebruikers aardig af om te switchen en als je dan 1 van de populairste games ook nog erbij gooit in de bundel telt dat zeker ook mee

Nu nog zorgen dat ze in hun belangrijkste markten eerder lanceren en het ziet er alweer wat beter uit bij MS

Denk dat FIFA ook gekozen is omdat de belangrijkste Europese markt voor Xbox de UK is, en daar is FIFA natuurlijk koning

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is inderdaad afwachten. Ben sowieso benieuwd ernaar hoe goed de X1 gaat verkopen. Wij moeten wachten, dus dat is nog niet te zien. Maar gewoon over het algemeen...hoe ie qua verkopen het gaat doen tov 360 toen.

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Xbox games impressie:

[yt]27QWeJg6VR0[/yt]

9. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf zou ik Fifa nooit kopen maar als ik vrienden over de vloer heb is het wel leuk om tegen mekaar te spelen of samen online tegen andere.

Dus toch leuk dat die erbij zit!

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Goede video. Ik vind die lui van Rev3 sowieso heel ok altijd. Duidelijke taal over die Arena mode in Ryse weer. Crytek moet de SP meer gaan tonen.

11. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die videodoc was erg duidelijk, alleen tonen ze daar weer die gare MP waar niemand op zit te wachten. Ik snap dat tegenwoordig zo goed als elke game een MP nodig heeft, maar dit is niet de selling point van Ryse.

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Stacked GPU Core Hidden inside?

Uitgebreid artikel over de kans dat er een stacked dGPU op de chip zit verwerkt..

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Waarom wilt ms dat niet vertellen. Lijkt me echt onzin. Alsof Sony nu iets eraan gaat kunnen doen. Dat rare verhaal met een nda vind ik ook maar vaag

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Omdat MS en dingen vertellen de laatste tijd niet samen gaat :+.

Al is het wel vreemd.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als dit zo was, waarom zien games als Ryse er dan zo matig uit :+

16. MentalJ

MentalJ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan me voorstellen dat er een chip opzit voor video ivm DVR enzo, dat heeft de PS4 immers ook. Zo is er ook een dedicated chip voor audio. Een tweede GPU lijkt me niet reëel. Zeker niet wat die misterxmedia ergens schreef. Die had het over een 7970 die als dgpu zou fungeren. Dat is een kaart van 320 euro bovenop de console die met 500 euro al bijna geen winstmarge heeft, gok ik. Het zou zeker ook een 2de koeler moeten betekenen, lijkt me gewoon BS.
    Zou dan ook komplete onzin zijn van devs om te roepen dat de consoles dicht bij elkaar liggen, zou echt een groot verschil zijn als dit gerucht waar zou zijn.

17. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    PAX 2013

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat clown gezichtje is expres hoop ik he? Anders moet je heel gauw naar de nieuwe video docu kijken, want matig is niet het juiste woord. Op geen enkel vlak matig. 8)

Kijk aan! Nice. En wederom nog minder grote 'gap' dan gedacht werd tussen PS4.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De MP van Ryse ziet er volgens mij gewoon ronduit matig uit

en de SP is qua effecten en textures en resolutie dan wel mooi maar ik word niet warm of koud van de animaties of physics of noem de rest maar op

Is niet erg, want het is een launch game en ik weet ook wel dat de echte toppers pas gaan komen vanaf het afgeven van de dev kits + minstens 3 jaar :+

maar dan nog ben ik niet onder de indruk van Ryse

Deel Deze Pagina