Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Het interesseert mij echt geen reet welke console er krachtiger is, daar is mijn keuze totaal niet afhankelijk van, maar toch een vraag; hoe reëel is het dat er nu nog dit soort veranderingen echt plaatsvinden?
    Moeten die dingen onderhand niet eens van de fabrieksband afrollen?

Zou dit de werkelijke reden zijn waarom de Xbone niet in alle landen lanceert?
    Omdat ze nog steeds niet klaar zijn met het eindproduct?

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je weet natuurlijk nooit hoe oud de verandering is. Het is niet zo dat ze dat gisteren gedaan hebben ofzo. Hij is nu in "full production" dus klaar zijn ze wel. :)

3. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vraag me af of het waar is... Ik hoop dat de XBO de betere hardware heeft, ik wil gewoon dat Xbox deze ronde wint. Is voor het forum ook goed!

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Snap het niet dat mensen zo gehecht zijn aan een bepaalde console. Wat maakt het uit wie "wint". En als je het mij vraagt verdient Microsoft het niet om te "winnen".

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals hij zegt " Is voor het forum ook goed!"
    Dat kan ik wel begrijpen.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Alsof degene die alleen een ps halen niet meer op het forum komen.. nah gaat niks veranderen.

Die man refereert naar Kinect, volgens hem maakt dat de xbone beter? Well thats his opinion. En meer e3 awards, mede door 1 game: titanfall. Nou oeh

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaat natuurlijk om nieuwe members.

9. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Boeie. Of het nou om xbone of ps gaat. Dit forum is zowat het enige echt goede actieve gameforum in Nederland. Of de xbone nou "wint" of niet. Wat is winnen anyway

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat maakt niet uit of het "het enige echt goede actieve gameforum in Nederland" is.
    Dan moeten mensen wel eerst komen en iemand die alleen een PS4 heeft en hier nog geen lid is komt niet zo snel op dit forum. Als de Xbox het beter doet betekend dat meer Xbox gamers dus meer vragen van mensen over de console. Dus meer traffic op die site. "Is voor het forum ook goed!"

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Denk niet dat het heel veel uitmaakt maar ok. Daarbij alweer een gigantische achterstand en zal de xbone niet "winnen"

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk dat het alleen maar voordelig is dat de Xbox ietsjes beter wordt, vooral voor mulitplats zal het alleen maar gunstig zijn dat Xbox om hoog gekrikt wordt.

13. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Ik heb echt nog nooit zo'n rommelige ongeorganiseerde bende gezien met zoveel aanpassingen en veranderingen. Wat een stelletje pannenkoeken bij MS. Ongelofelijk...

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je dan de poll van de nieuwe consoles erbij neemt, had je de site beter een algemene naam kunnen geven met de revamp. Dat zou beter zijn voor het forum. Dan trek je meer bezoekers.

Als er ooit een boek en/of film komt over dit debacle, dan mag dit gequote worden op de kaft.:thumbs:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Klopt. Maar er is besloten om Xbox te blijven omdat het uniek is.
    Dus als Xbox het goed doet is het goed voor het forum. Snap de ophef niet echt.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Btw. Belangrijker nieuws. :)

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Er is ook geen ophef. Maar ik snap niet dat mensen zo fanboys kunnen zijn en hopen dat de ene console "wint". Ben je een gamer of heb je aandelen in het bedrijf (over het algemeen he, niet naar jou gericht).

Snap je. En om de Xbone vanaf het begin nog zodanig te steunen na al die meuk.. pff. Natuurlijk komt het er goed mee, maar om MS te belonen voor al hun gedoe, nahh

"Release date for the rest of Europe "may 2014"

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat Willem dat zo niet bedoelde eigenlijk. Hij is zeker geen fanboy. :)

19. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Echt he! wees gewoon blij met 2 sterke consoles, de ene maakt de ander beter.

20. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Uniek? Nee hoor. Genoeg sites die 100% Xbox zijn.

En ophef is er ook niet, waar zie jij ophef?:confused:
    Er is alleen wat milde discussie....
    Maar als het om meer bezoekers trekken gaat, met het oog op de poll, en met het oog naar de blijkbaar voorsprong van Sony met de PS4.....tja.....

Natuurlijk snap ik wel dat de naam gehouden wil worden, maar als meer bezoekers trekken zo belangrijk is....just sayin'.:9

Deel Deze Pagina