Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hopen na die Forza bundel op een bundel met Ghosts, wacht nog wel even met bestellen.

2. GODZILLA

GODZILLA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar daar zit Nederland niet bij dus stel ik koop FIFA 14 via de Marketplace dan kan ik niet aan de Nederlandse FIFA 14 versie komen. Of tenminste een versie waar je de Nederlandse taal kunt selecteren.

3. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Dan zet je hem toch op z'n Engels?

4. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als het nou alleen Duits is?-)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei over FIFA weet ik dat niet. Maar over het algemeen kan je gewoon de Marketplace gebruiken van die 13 landen in Nederland.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat wil je toch überhaupt niet?! 8)

7. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Wie heeft nog meer de X1 besteld bij microsoft.de?

8. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik. (en bij Amazon.de en MM Aachen)

9. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Sprak net iemand van Xbox support en die kan niet bevestigen of het gaat werken in Nederland. Twijfel enorm nu.

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Geloof hem maar niet. ;)

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geloof Penello (MS Director of Product Planning) meer dan zo random support gast.

12. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ga toch maar even de X1 bestellen via microsoft.de. :)

13. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.428
    Xbox 360-spellen wellicht toch op Xbox One

Xbox 360-spellen kunnen in de toekomst wellicht toch nog op de Xbox One gespeeld worden. De oudere spellen zouden daarvoor online via de cloud moeten worden aangeboden, zei topontwikkelaar Albert Penello in een interview met de Amerikaanse website Gamespot. De bestaande schijfjes kunnen niet worden gebruikt.

De cloudservers van Microsoft kunnen op dit moment bijvoorbeeld berekeningen uitvoeren om de Xbox One te ontlasten. Penello sluit complexere handelingen, zoals het on-demand aanbieden van games, niet af. "We moeten goed bekijken hoeveel zoiets kost en hoe goed die gebruikservaring is", aldus Penello.

Concurrent Sony heeft een soortgelijk plan klaarliggen voor zijn nieuwe PlayStation 4. Oudere spellen voor de PlayStation 3 kunnen in de toekomst on-demand gespeeld worden via het PlayStation-netwerk en de Gaikai-service. Deze dienst zou in Europa volgend jaar gelanceerd moeten worden.

Met de nieuwe generatie spelcomputers worden oudere spellen niet langer ondersteund. Zowel de Xbox One als de Playstation 4 wordt gebouwd om een x86-processor. Bestaande spellen, die niet zijn gemaakt om te werken met dergelijke hardware, kunnen daardoor niet langer worden gedraaid op de spelcomputer zelf.

14. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Xbox One Day One Edition besteld via microsoft.de. Werd nog even zweten. Ik had al betaald met PayPal en toen besloot mijn internetverbinding raar te doen. De connectie ging verloren en de order werd niet gecompleteerd. Maar ik deed het opnieuw en het is alsnog goed gegaan. Hopen dat ik op dag één de Xbox One binnen krijg.

15. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    Ben je van plan om ze alle drie te houden? of door te verkopen? Misschien heb ik wel interesse indien je het tweede van plan bent. (wil wel wat doen in november, want ik heb ook eentje staan bij bol.com en dat duurt nog eventjes tot begin 2014, hopelijk januari of begin februari)

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt goed gozer. Welke games heb je erbij?

17. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    FIFA 14 krijg ik er gratis bij. Nu in de komende maanden kijken welke game ik ga halen. Waarschijnlijk Watch Dogs, Ryse en Battlefield. Al maanden klaar met CoD, maar vanaf CoD 2 elke versie gespeeld, misschien die ook.

18. Commodore 64

Commodore 64 XboxOne

Leuk Bevonden:
    0
  19. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Trouwens hoe zit het met gamertag. Word alles gereset en is elke GT weer beschikbaar of kan je je gamertag van de Xbox 360 opnieuw gebruiken?

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Waarschijnlijk ben je alsnog de pineut.
    Betaling via PayPal zit een soort van verval datum op.
    Waarschijnlijk ergens in Oktober.

Log even in op je PayPal account en bekijk je order.
    Pre-order bij MS.de met betaling via PayPal werkt niet, hebben meer leden hier ondervonden.

Je gamertag gaat gewoon mee.

Deel Deze Pagina