1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij twijfel niet doen, te duur? wacht een jaar dan zijn ze zeker goedkoper.

Ik laat mijn pre-order staan omdat ik graag DR3 en de nieuwe forza wil gaan spelen.:)

Vind hem nog steeds groot, maar inmiddels toch wel mooi, strak en modern.:9
    Bij de eerste introductie wist iknog niet wat ik ervan vond.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 okt 2013
  2. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Laatst bewerkt: 2 okt 2013
  3. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Ik ben echt wel enthousiast over kinect 2.0.

Anders dan met de 360 waar het echt een accessoire was waar specifiek games voor ontworpen werden wat voor mij nogal geforceerd overkwam. Nu hoeft ie juist niet erg aanwezig te zijn maar wel echt wat toevoegen aan je ervaring. stemcommando's of camerastandpunt aan de hand van hoe je je hoofd houd. :)

4. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ziet er idd erg goed uit wat respons betreft. Echter lijkt het bijna of Kinect soms eerder met de beweging kwam dan de speler. Ik geloof het pas als ik zie dat de beelden niet aangepast kunnen zijn. Op de gamescom was het nog dramatisch.

5. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    http://misterxmedia.livejournal.com/138183.html

Is dit verhaal totale onzin of zijn er nu weer geruchten dat de one toch krachtiger is dan tot nu officieel gecommuniceerd. Ik vraag me af of het nou de wens van de xbox fan is die de one een soort mystic boost wil geven of dat er dan toch binnen een maand een nieuwe aankondiging komt betreffende de hardware.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het zou allemaal best kunnen want over de GPU en CPU is, volgens mij, nog niet echt inhoudelijk over gepraat.

Kan allemaal. Voorlopig zijn het geruchten en heeft Sony de sterkere machine op papier.

Wat wel zo is is dat de One kwa flops hoger uitkwam als de PS4. Hoe ze dit voor elkaar krijgen is nog onduidelijk geloof ik.

7. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De respond time van de xbox one zit in iedergeval wel goed... Oh wait...

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lees de comments.

9. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit!

10. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel een uber- diss naar Sony zijn maar ik denk toch dat het een sterk verhaal is.

Wat ik tot nu toe gezien heb ik stemt mij iig tevreden. Het gaat toch om de games en gameplay :x :cool:

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    @ Hybrid
    Lees zijn onder schrift, dit bewijst al genoeg.

Laatst bewerkt: 4 okt 2013
  12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik weet niet wie die demo pods op zet maar dan zorg je toch dat die tv's goed ingesteld zijn..

of sterker nog, je zorg toch dat er wat bloedsnelle panasonic plasma's staan..

13. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    @delphiki

Nou ja ik heb toevallig enige ellende meegemaakt met een plasma (was toevallig een LG wat soweiso mindere plasma's maakt dan de hoogwaardige PS's). Maar plasma of LED dergelijke inputlag heb ik nog noooit op een beeldscherm gezien. Zelfs niet op oudere goedkope inferieure LCD schermen. Ik denk zelf dat er wat anders aan de hand is maar ik geloof niet in inputlag tussen controller en TV. Het lijkt nog het meest op speelsessies die ik vroeger had waar ik vanuit NL een sessie had met iemand uit Azie of Australiƫ en je een dikke seconde reactietijd vertraging had.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Toch is het er wel degelijk. Alleen bij de meeste tv's is het amper merkbaar.

En veel tv's hebben natuurlijk een gamemode om het te minimaliseren.

Maar er zit wel degelijk verschil in. Als jij een goedkopere panasonic plasma (want de goedkopere series doen minder beeldbewerking en zijn dus sneller vreemd genoeg) tegenover een Philips LCD die niet in game mode staat zet dan scheelt dat echt tientallen ms in response tijd

Wat ik me ook afvroeg, is dit filmpje echt gemaakt op X1 hardware of staat er sitekem een PC in die demo pod? Want dan is de input lag natuurlijk helemaal op allerlei manieren te verklaren

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, als ik mijn TV niet in gamemode zet of alle zogenaamde beeldverbeteringen aanzet kan je echt niet normaal spelen. Voordat je dan iemand hebt gezien in een shooter ben je al dood. En controllers met draad zijn sneller, maar het verschil is nihil...

16. brogum

brogum dotgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oke is mede daar de gamemode voor:+ dat wist ik nog niet.. vanavond eens uitzetten om te kijken of te input dan merkbaar lagt..

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet er wel vanuit gaan dat je een zak vol skittles en coca cola vanille naast je hebt staan. Door de hoeveelheid suikers gaat je lichaam zo strak staan dat je denkt alles sneller beweegt en doet. Dus of gamemode ook voor jou gaat helpen is de vraag. :+

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, gewoon HD LSD-TV...

19. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik snap wat je bedoelt maar de inputlag in de video lijkt geheel anders. De inputlag van responstijden van beelschermen laat zich normaal gesproken kenmerken door ghosting niet door reactietijd op een controller. In de electronica branche waar ik ook gewerkt heb ben ik dergelijke verschijnselen nog nooit tegengekomen of over gehoord. Wel verminderde kwaliteit door ghosting vooral in 2004- 2005 bij de introductie van de eerste redelijke LCD schermen met responstijden van vak tussen de 8 en 16 ms. Deze hadden dan weliswaar wat ghosting maar het effect uit de video is totaal anders. Ik blijf het vreemd vinden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhhhh

Deel Deze Pagina