1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er echt tof uit uh not.. Kan mij hier nog niet mee in leven de dashboard design. :mad:
    Omslachtig allemaal om even je video te uploaden bijvoorbeeld..
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dashboard design is juist heel chill, alles eindelijk op 1 plek net zoals het startmenu van Windows 8.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Windows 8 vond ik ook al kloten. :+ Zal wel wennen zijn, tot nu toe vind ik het maar niks. :emo:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dit is een app he.
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol, had dit helemaal niet gezien. Thanks voor het zeggen. App om video's te streamen etc?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals de video zegt. Een Friends app. ;)
     
  7. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Ben ik de enige die het irritant vind als vrouwen over games gaan praten.

    Bij deze valt het nog mee want ze lijkt op een pot die wel echt van gamen houdt. Maar als het van die huppeltutjes zijn kan ik er echt n iet tegen. zucht dat is eruit

    (I know ik ben ouderwets)
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Haha, nee dat heb ik niet. Ik kan me wel ergeren als ze vrouwen ingezet hebben puur om hun looks, terwijl ze eigenlijk niets van games weten. Voor mannen geldt hetzelfde. Ik wil gewoon iemand zien met verstand van zaken, of het dan een man of een vrouw is kan me niets schelen.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het prima als vrouwen dingen presenteren, al komt ze soms ietsje ongemakkelijk over met slechte grappen. Maar ze presenteert het voor de rest prima en ze word hier niet gebruikt voor haar looks. (lijkt mij)

    Anyway goed nieuws over Project Spark:

    http://www.computerandvideogames.com/433835/project-spark-is-free-for-all-not-just-xbox-gold-users/
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die Naomi Kyle van ign vraag ik me ook altijd af of ze wat weet of maar iets voorleest
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet gelijk aan die Ubi chick denken. :lol:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. MrBlueEyes

    MrBlueEyes Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Aisha Tyler is dan ook gewoon een actrice. Daardoor kreeg je tenminste nog wel een aardige presentatie ook al is de kennis over games wat minder.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Watchdogs is dus uitgesteld en dat was mijn enige launchgame. Zit dus nu te twijfelen over welke game ik dan zal halen. Moet toch iets spelen op Launch. AC4 komt er wel, maar dat is geen echte nextgen titel en als die mooier is op de PS4 komt hij daarvoor.

    Maar wat ik me afvroeg, ik neem aan dat in het begin de marketplace niet compleet leeg zal zijn. Maw, er zullen wel demos van de andere launchgames te downloaden zijn, wat denken jullie ?
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook de koop van een console uitstellen ;). Je hebt trouwens toch sowieso Fifa 14? Bij de release van de Xbox 360 waren er op de release al demo's van verschillende spellen te downloaden. Ik neem aan dat dit ook bij sommige Xbox One spellen zou kunnen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ouch Ubi.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    [yt]wT_CVUjQXjA[/yt]
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wacht nog steeds op bericht van Fanatec! :mad:
     
  19. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nouja, om de XB One of PS4 gelijk te annuleren, omdat Watch Dogs is uitgesteld vind ik best vreemd. Er zijn genoeg andere games die je eventueel kan kopen voor de One of PS4.

    Vind het nog steeds jammer, dat Batman Arkham Origins niet op een next-gen console released.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet zeggen dat het wel magertjes word

    BF4 (wat een cross gen game is die ik dus ook al op de 360 ga spelen) en misschien Dead Rising 3 en Killzone en dan heb ik de voor mij interessante games wel genoemd

    en dan duurt het toch weer even tot de games als 2nd Son enzo komen

    En dat dan inderdaad games zoals Batman, Dark Souls II en de nieuwe X-com expansion enzo niet next gen zijn..

    dan is even wachten voordat je de overstap maakt misschien nog niet zo onaantrekkelijk

    ik zou me ook heel goed kunnen voorstellen als iemand bijv dit najaar voor een prikkie een ps3 koopt om alle exclusives in te halen

    of een 360 als je altijd een ps3 gehad hebt
     

Deel Deze Pagina