1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    op belangrijke vragen zal hier niet worden gereageerd, zoals mijn vorige vraag, die ook wel belangrijk is!

maar memmeren over zinnetjes die op het scherm staan tijdens een game, daar zijn ze als de kippen bij

Laatst bewerkt: 17 nov 2013
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Je mankeert toch niks en kan zelf ook wel googlen.
    Als het daar niet staat weet hier ook niemand het lijkt me.

3. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    :lol:

4. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    yep ik doe niets anders dan googlen naar niets te vinden, toch verwacht ik van een xboxforum dat ze iets meer weten :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Wij zijn gewoon gamers net als jij. Wij weten ook niet alles. :)

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ierland toch. Euro en Engelse taal

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Er is een member die ik van de week zag posten dat zijn saldo meeging toen hij zijn locale van NL naar UK veranderde.

8. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
  9. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
  10. MrBlueEyes

MrBlueEyes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Daarbij komt kijken dat de meeste mensen geen review plaatsen die geen problemen hebben met hun PS4. Die zijn veel te druk met gamen ;)

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit onderwerp wordt al besproken in de andere threads. Hier weer gewoon over de X1, anders blijft iedereen crossposten ;)

13. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Internet Explorer for Xbox One to include new voice, gesture controls

Microsoft this weekend rolled out a few descriptions of how the voice and gesture controls will work in Internet Explorer for Xbox One. In a post on Exploring IE, the company explained that you will be able to say “Xbox, select” to bring up a voice command menu when the Kinect is on, followed by the command like “Browse to” or “Click on”. Gesture support will also be speedier than it is for Xbox 360.

Nothing in the post mentioned search, but some of the other confirmed commands include “Show address bar,” “Go back,” “Refresh,” “Add favorite,” “Scroll up” and “Scroll down.” When saying “Click on,” you just speak the visible words in the link and IE will recognize it. You will also be able to use voice for playing back embedded media and going to full-screen for video.

“Plus,” the post read, “this is implemented in a web standards respectful way, so it will work with existing websites, with no extra work required by developers.” And:

“Xbox recognizes the most-visited websites in your locale, plus all of your favorite sites. So if you’re looking for the news, you can just say “Browse to New York Times.”

Gestures for IE get a boost on the Xbox One as well. When the Kinect is on, you can reach out, grab the screen, and pull it back to zoom in; push out to zoom out. Press a link to navigate to the corresponding URL; links that are too close together will automatically zoom the screen in for accurate selection with little lag time. Pan around with your hand to scroll up, down, left and right.

The Xbox One is slated for release Nov. 22–not even a week from now.

Dan werken aleen de voice commands niet

"Xbox voice commands will not be available in all markets on the product release date. Voice commands will be available at launch in US, UK, CA, FR, and DE," reads the final line, buried at the very bottom of the page, of Microsoft's new Xbox One promotional page.
    That means that Austria, Australia, Brazil, Ireland, Italy, Mexico, New Zealand, and Spain will not be getting the feature at launch.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ok nice, alhoewel ik gewoon voor US ga zodat ik alles heb.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zet het wel gewoon op UK. Bij sommige MP games kijkt de game ook naar je locale en zoekt dan een server daar. En heb niet echt zin om te connecten naar Amerika. Zelfde met updates binnenhalen. :)

17. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Naja heb zat in me lijst die ik kan joinen dus hou op US toch glasvezel en ben stuk goedkoper uit

18. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    'Toch glasvezel' boeit vrij weinig. Heb zelf ook glasvezel maar van een server vol met Amerikanen word je echt niet vrolijk hoor.

19. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Doelde op updates binnen halen zoals ik al zei heb ik zat nederlanders in me lijst die ik kan joinen gewoon.
    Plus elke game heeft dedicated servers dit keer ook nog een pluspunt.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Embargo tijden.
    ET time is +6 voor ons. :)

Deel Deze Pagina