1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Maar het zit er wel verplicht bij, dan vind ik taalondersteuning wel erbij horen.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mee eens, als wij het moeten gebruiken is het minste wat ze kunnen doen het goed ondersteunen
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hij bedoelde dat naar mij, omdat ik zogenaamd alles kut vind en dat "niemand" zit te wachten op de Kinect.

    Ik zeg alleen, als je toch dat ding erbij doet en het is zo geavanceerd, zou het jammer zijn als Nederlands er niet bij zit. Er zijn toch maar 21 landen om te coveren qua taal. Moet te doen zijn :p
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb je wel eens een Fries 'twitch' laten zeggen? :+

    Ja daar ben ik het wel mee eens. Hoewel ik zelf geen probleem met Engels zou hebben (standaard staan al mijn consoles al op UK/Engels). Maar idd, als je dat ding verplicht dan moet je er ook voor zorgen dat talen supported zijn.
    Verder vraag ik mij echt gewoon af hoe goed de voicerecognition zal zijn, met accenten e.d. Dat is gewoon lastig.
    Zullen het wel merken als het ding in de winkel ligt, want presentaties/demo's in de US met Engels is makkelijk. Andere landen, talen en accenten is toch echt een ander verhaal.
     
  5. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zit wel te wachten op kinect en wil het gewoon in het Nederlands hebben!

    Ik heb me echt wel vermaakt met kinect sports en dan bowlen gezellig met vrienden.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Yep helemaal eens, ze zijn nu wel verplicht alle talen waar ze de One uitbrengen te ondersteunen want in Frankrijk/Duitsland spreken bijvoorbeeld maar weinig mensen Engels. En ja MS wou het zo graag door de strot rammen die Kinect dan zorgen ze ook maar dat ze alles tot in de puntjes uitwerken. Ik denk trouwens ook dat dit keer weer 9 van de 10 diensten die ze uit gaan brengen niet in Nederland beschikbaar komen. :+
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-hands-on-with-xbox-one

    Digital Foundry: Hands-on with Xbox One

     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Nee jij vindt bijna alles kut aan de Xbone.
    Dat mag je vinden , maar het is heel irritant om te moeten lezen dat je continu negatief bezig bent.
    De meeste in dit topic zijn wel positief over de Xbone.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2013
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Wie weet kunnen we met z'n allen de 24 uur check wat uitbreiden naar een langere tijd:
    http://thndr.it/12DIRjb
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Er zijn al zoveel petities, ik denk niet dat het gaat werken.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, dan krijg je gewoon als antwoord: Stick with Xbox 360! Toch, Don? :+

    [​IMG]
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja, maar niet geschoten is altijd mis. En dit is een vrij eenvoudig en reëel verzoek in vergelijking met sommige bizarre verzoeken.
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, waarschijnlijk ga ik ook geen gebruik maken van dat voice, behalve Xbox on.
     
  14. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Xbox sterf! Makkelijk. :+
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Noouuuu, dat is ook weer niet helemaal zo, ik ben ook vrij negatief over de One. ;) Zeker in ieder geval wat betreft restricties

    Op misschien in-game na zou ik er denk ik helemaal geen gebruik van maken. Kinect zou toch standaard helemaal uit staan. Hypothetisch tenminste, want het is nog sterk de vraag of ik er één haal. Maar in-game zie ik nog wel mogelijkheden, zoals al (een hele tijd) eerder gesuggereerd is bij een horror spel b.v. (hartslag) Of rts/god game, daar zie ik wel veel mogelijkheden voor voice samen met gesture controls.

    ha, had het niet eens in de gaten, jij bent een fries. arme, arme ziel :+
    Mja, denk dat hij Xbox On niet eens zal begrijpen dan :p
     
  16. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Vind niemand het vreemd,
    Dat ms nog steeds niet echt diep op de xboxone specs is ingegaan..
    En dat ze nog geen 1x een techdemo hebben laten zien, ( zoals sony dat heeft gedaan
    met epics unreal engine en de wizard demo ).

    Ik heb het idee dat MS nog steeds problemen heeft met hun hardware of dat ze nog steeds bezig zijn met het aanpassen van de specs,, (vind het zo en zo best raar dat de demo's op de E3 op dikke pc's met Nvidea kaarten speelden.)
     
  17. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Forza 5 en dead rising liepen gewoon op Xbones en dat waren, wat betreft de exclusives, ook de mooiere games. Ze zwijgen gewoon over de specs, omdat ze puur op specs wat zwakker staan dan Sony. Zou niet echt positieve reclame zijn. Daarom volgens mij ook al dat gelul over power of the cloud.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Video game week bij Fallon. Als ik de One zo weer zie vind ik hem weer niet groot. lol.



    Hmm waarom heeft die een Crackdown shirt aan. Lekker aan het teasen. :+
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kom maar op met die nieuwe crackdown.
     
  20. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het waren Xbox One devkits , dus je kunt vergelijkbare performance/graphics verwachten.

    En nee ik vind het niet vreemd. Sony heeft op papier gewoon een betere GPU. Dus je gaat niet lopen roepen "onze console is het krachtigst" als dat niet zo is. Toch blijven beide consoles mooie graphics afleveren want het is aanzienlijk beter als wat er nu in de consoles zit.

    De PS4 kan grafisch meer met dezelfde architectuur. Exclusives zullen er daarom sowieso mooier uitzien op de PS4.

    De vraag is wat gaan de multiplatform titles doen? Dat ligt puur aan de developers. Als developer ontwikkel je vaak voor een platform en schaal je de game terug zodra op andere platformen de performance te laag is. Dit houdt dus in dat wanneer de Xbox One het hoofdontwikkelplatform is voor in ieder geval de consoles, je geen verschil zult zien tussen de Xbox en PS versie. Wel kan het zijn dat de PS4 dan hogere framerates behaald. Wordt de game voor PC of PS4 ontwikkeld, dan kun je eventueel wel beterer graphics verwachten op de PS4.

    Ook is het zo dat, in tegenstelling tot de huidige generatie, de consoles beide dezelfde architectuur hebben. De PS3 is ook krachtiger als de Xbox 360, maar in de praktijk zie je daar niks van omdat een ontwikkelaar niet zijn hele engine gaat redesignen puur voor een platform, omdat die zonodig een Cell processor heeft. Daarbij port je de boel gewoon en schoef je de graphics wat terug als de performance tegenvalt.

    Het zou heel vreemd zijn dat als je dezelfde architectuur gebruikt en de één betere hardware heeft op papier, dat dat in de praktijk niet het geval is.

    EDIT: overigens zijn de games die nu uitkomen als exclusives niet echt representatief. Deze games waren al langer in de ontwikkeling waardoor men nog niet de precieze specs wist.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2013

Deel Deze Pagina