1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Geniale games. :lol:

     
  2. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk of het klopt dat als je de xbone in Amerika bestelt dat je er 1 jaar gold bij krijgt en dat dit niet het geval in Nederland is (Europa). Ik las zoiets op internet, maar ik zou dat wel vreemd vinden. Want hun hebben al veel meer apps.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er niet standaard bij in Amerika of hier. Zal wel een bundel zijn die een shop zelf heeft gemaakt. Daarnaast gaat een US One hier ook niet werken. :)
     
  4. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Sorry maar dit is best wel kansloos. Ik denk dat Microsoft nu wel door heeft dat niet iedereen blij is met de eens in de 24 uur online check. Zo'n petitie doet dan niet veel meer.
    Nogmaals, ik snap niet dat er mensen zijn in Nederland die hier over klagen. We zijn één van de best bedekte landen ter wereld. :)
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  6. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Netflix bevestigt komst naar Nederland wat betekend dit voor de xbox one ? in nederland
     
  7. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind gewoon dat als ze aankondigen dat de Xbox TV ondersteuningen krijgt hij niet alleen in het thuisland moet werken maar er voor zorgen dat er wereldwijde ondersteuning voor is, desnoods via hun eigen servers. Want nu betaal je eigenlijk voor iets dat je niet krijgt.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Er gaan inmiddels ook geruchten dan KPN en Xbox in overleg zijn :eek:
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zouden mooie ontwikkelingen kunnen zijn, we hebben bijv. gister interactieve tv gekregen maar dat kastje ondersteunt geen wifi en moet via draad verbonden worden. Zou mooi zijn als KPN je dan een Xbox One aanbiedt ter vervanging van dat kastje8)
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Link?
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Reddit gesprek met Major Nelson, kaart wat interessante dingen aan. Dat stukje over Mattrick is leuk...hopelijk gaat hij ook zijn kanis houden nu.

     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hahahahahah

    "MS understands Don Mattrick of MS is making MS sound even worse and they're trying to essentially get him to stop talking. "

    Dit is misschien nog een hoop trouwens:

    "I asked specifically about the possibility of forgoing the 24-hr check-in if the user has a physical disc. He said he'd do some research and get back to me. I'll update this post with that info when he provides it."

    Dan zou de 24h check alleen gelden als je een game online koopt, maar games op een disc zouden dan werken zoals nu met de 360 als je ze installeert. Ik ben benieuwd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Staat alleen dat niet haaks op dit?

     
  14. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    In principe kan het wel, dat een reeds online geactiveerde disc offline met disc gespeeld zou kunnen worden, mits de game vast kan stellen dat de game dus aan het account gelinkt is. Aangezien het online registreren maar 1x kan per disc, kan je alsnog niet op twee machines tegelijk de game runnen.

    Dat van die Ram is wel funny. Als sony hitte problemen heeft, hadden ze nooit die box zo compact kunnen houden, incl interne voeding.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    MS heeft tegenargumenten bedacht. "Sony is geen concurrent" "Xbox 360 2" "ze gaan oververhitten en dan is onze Xbone net zo mooi"
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Nice.

    Netflix is voor mij een must-buy als dat straks naar Nederland komt. En wat moet ik mij bij een samenwerking van MS en KPN voorstellen?
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    TV features denk ik. TV kijken gaat straks zowiezo al via je decoder. Die gaat namelijk met HDMI in je Xbox en dan door naar je TV. Als MS een deal met KPN heeft kan je via je xbox dus ook overlay's krijgen met info.

    Dat zijn dus de dingen die we als US only hebben bestempelt toen bij de reveal. (denk aan programma schema's, extra info over karakters in een serie, extra info bij voetbal etc.)
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    http://kotaku.com/the-xbox-one-believers-513819282

     
  20. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Goed interview. Ik sta nog steeds volledig achter always online.
     

Deel Deze Pagina